3 perc olvasási idő

Koppintás, szkennelés, fizetés: Az ujjlenyomat-kártyák és az IN Groupe összefognak a következő generációs fizetési kártyák érdekében

Hallottál arról a klassz új dologról, amit az ujjlenyomat-kártyák és az IN Groupe főznek? Dolgoznak ezen a divatos technológián a beépített biometrikus adatokkal rendelkező érintés nélküli fizetési kártyák számára. Ez elég vad!

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Koppintás, szkennelés, fizetés: Az ujjlenyomat-kártyák és az IN Groupe összefognak a következő generációs fizetési kártyák érdekében
Forrás: Depositphotos

Tehát itt van az üzlet: az emberek egyre inkább megérintik kártyáikat fizetéshez, igaz? Nos, ezek a cégek nagyban fogadnak arra, hogy hamarosan mindannyian ujjlenyomat-szkennerrel ellátott kártyákat akarunk. Tavaly novemberben összefogtak, hogy megkönnyítsék és olcsóbbá tegyék a kártyagyártók számára ezeknek a babáknak a kiszorítását.

Az ujjlenyomat-kártyák (egyébként svédek) rendelkeznek ezzel a remek érzékelővel, amelyet T-Shape® T2-nek hívnak. Szuper energiatakarékos és úgy működik, mint a karikacsapás. Már egymillió ilyen érzékelőt szállítottak fizetési kártyákhoz, ami elég lenyűgöző.

Most az IN Groupe (európaiak) hozza SPS márkáját a keverékbe. Segítenek abban, hogy ezek a csúcstechnológiás kártyák tömegesen gyárthatók és elküldhetők legyenek a világ minden tájára. Ez azonban nem csak az érzékelőről szól. Minden apró részleten dolgoznak, például azon, hogyan építsék meg a kártyákat, vágják őket a megfelelő méretre, hogyan biztosítsák a kártyák biztonságát és hitelesítsék őket.

Ó, és szerezd meg ezt – az egész az STMicroelectronics STPay-Topaz-Bio nevű technológiájára épül. Fantasztikusan hangzik, mi?

Mindenesetre mindez része annak a nagy nyomásnak, hogy fizetési kártyáinkat egy másik fizetési kapu részévé tegyük, biztonságosabbá és könnyebben használhatóvá tegyük. Nem kell többé PIN-kódokkal vagy aláírásokkal bajlódnia – csak érintse meg és használja ujjlenyomatát!

Source: Depositphotos

Mit jelenthet ez az e-kereskedelem számára?

Először is, ezek a biometrikus kártyák sokkal biztonságosabbá tehetik az online tranzakciókat. Képzelje el, hogy megnézi kedvenc online áruházát, és ahelyett, hogy beírna egy hosszú kártyaszámot és CVV-t, csak érintse meg a kártyát a számítógéphez csatlakoztatott olvasóhoz, és olvassa be ujjlenyomatát. Dörög! Fizetés megtörtént, és sokkal kevesebb esély van arra, hogy valaki ellopja a kártya adatait.

Ez óriási lehet az online tranzakciók során elkövetett csalások csökkentése szempontjából. Ez jó hír mind a vásárlók, mind az eladók számára. A kevesebb csalás kevesebb visszaterhelést jelent a vállalkozások számára, és nagyobb bizalmat az ügyfelek számára az online vásárlásban.

Ez felgyorsíthatja a fizetési folyamatot is. Nem kell többé a pénztárcájával bajlódnia a kártyaadatok beírásával – csak egy gyors ujjlenyomat-beolvasás, és kész. Ez kevesebb elhagyott kocsihoz és több befejezett vásárláshoz vezethet, ami nagyszerű hír az e-kereskedelmi vállalkozások számára.

Természetesen lehetnek leküzdendő akadályok. Az embereknek hozzá kell szokniuk az új technológiához, és az online áruházaknak frissíteniük kell rendszereiket, hogy működjenek ezekkel az új fizetési módokkal. De ha elindul, forradalmasíthatja az online vásárlást.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Több mint 7000 marketinges tart Budapestre – itt van miért
3 perc olvasási idő

Több mint 7000 marketinges tart Budapestre – itt van miért

Az Affiliate World Europe 2025. szeptember 4-5-én érkezik Budapestre, a Hungexpo Budapesti Kongresszusi és Kiállítási Központba. Ez a vezető affiliate marketing konferencia az iparág vezető marketingesei, hirdetői és technológiai innovátorai számára két napra összehozza a hálózatépítést, tanulást és üzleti növekedést.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
A Meta AI Opportunity Score mostantól minden hirdetési fiókban elérhető
2 perc olvasási idő

A Meta AI Opportunity Score mostantól minden hirdetési fiókban elérhető

A Meta befejezte Opportunity Score funkciójának globális bevezetését az összes hirdetési fiókban, az év elején megkezdett kezdeti tesztelési fázisokat követően. A mesterséges intelligencia által vezérelt optimalizációs eszköz célja, hogy szisztematikus ajánlásokkal segítse a hirdetőket kampányaik teljesítményének javításában.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+