Tehát itt van az üzlet: az emberek egyre inkább megérintik kártyáikat fizetéshez, igaz? Nos, ezek a cégek nagyban fogadnak arra, hogy hamarosan mindannyian ujjlenyomat-szkennerrel ellátott kártyákat akarunk. Tavaly novemberben összefogtak, hogy megkönnyítsék és olcsóbbá tegyék a kártyagyártók számára ezeknek a babáknak a kiszorítását.
Az ujjlenyomat-kártyák (egyébként svédek) rendelkeznek ezzel a remek érzékelővel, amelyet T-Shape® T2-nek hívnak. Szuper energiatakarékos és úgy működik, mint a karikacsapás. Már egymillió ilyen érzékelőt szállítottak fizetési kártyákhoz, ami elég lenyűgöző.
Most az IN Groupe (európaiak) hozza SPS márkáját a keverékbe. Segítenek abban, hogy ezek a csúcstechnológiás kártyák tömegesen gyárthatók és elküldhetők legyenek a világ minden tájára. Ez azonban nem csak az érzékelőről szól. Minden apró részleten dolgoznak, például azon, hogyan építsék meg a kártyákat, vágják őket a megfelelő méretre, hogyan biztosítsák a kártyák biztonságát és hitelesítsék őket.
Ó, és szerezd meg ezt – az egész az STMicroelectronics STPay-Topaz-Bio nevű technológiájára épül. Fantasztikusan hangzik, mi?
Mindenesetre mindez része annak a nagy nyomásnak, hogy fizetési kártyáinkat egy másik fizetési kapu részévé tegyük, biztonságosabbá és könnyebben használhatóvá tegyük. Nem kell többé PIN-kódokkal vagy aláírásokkal bajlódnia – csak érintse meg és használja ujjlenyomatát!
Mit jelenthet ez az e-kereskedelem számára?
Először is, ezek a biometrikus kártyák sokkal biztonságosabbá tehetik az online tranzakciókat. Képzelje el, hogy megnézi kedvenc online áruházát, és ahelyett, hogy beírna egy hosszú kártyaszámot és CVV-t, csak érintse meg a kártyát a számítógéphez csatlakoztatott olvasóhoz, és olvassa be ujjlenyomatát. Dörög! Fizetés megtörtént, és sokkal kevesebb esély van arra, hogy valaki ellopja a kártya adatait.
Ez óriási lehet az online tranzakciók során elkövetett csalások csökkentése szempontjából. Ez jó hír mind a vásárlók, mind az eladók számára. A kevesebb csalás kevesebb visszaterhelést jelent a vállalkozások számára, és nagyobb bizalmat az ügyfelek számára az online vásárlásban.
Ez felgyorsíthatja a fizetési folyamatot is. Nem kell többé a pénztárcájával bajlódnia a kártyaadatok beírásával – csak egy gyors ujjlenyomat-beolvasás, és kész. Ez kevesebb elhagyott kocsihoz és több befejezett vásárláshoz vezethet, ami nagyszerű hír az e-kereskedelmi vállalkozások számára.
Természetesen lehetnek leküzdendő akadályok. Az embereknek hozzá kell szokniuk az új technológiához, és az online áruházaknak frissíteniük kell rendszereiket, hogy működjenek ezekkel az új fizetési módokkal. De ha elindul, forradalmasíthatja az online vásárlást.