Cikkek és újdonságok E-mail marketing témában

1 millió e-mail törlése 28 000 eurót takarított meg egy vállalatnak
5 perc olvasási idő

1 millió e-mail törlése 28 000 eurót takarított meg egy vállalatnak

Képzelje el a következő helyzetet: heteket tölt a tökéletes e-mail kampány előkészítésével, és befektet a tervezésbe, a szövegezésbe és a személyre szabásba – majd rájön, hogy az e-mailek még a postaládák felét sem érték el. Ez nem egy sci-fi forgatókönyv, hanem a legtöbb vállalat számára a valóság. A keserű igazság? Még a legjobb kampányok is […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Hogyan hozzunk létre működő e-mail kampányokat
4 perc olvasási idő

Hogyan hozzunk létre működő e-mail kampányokat

Tegyük fel, hogy gyönyörű szombat reggel van. Elfoglalt a családi nyaralás megszervezésével a gyerekeivel. E-mailt kap egy szabadtéri kalandcégtől. Egyedülálló lehetőségről mesél, hogy elvigye családját egy vidám erdei kirándulásra. A tárgysor: „Menekülés a vadonba: Szórakoztató családi kaland vár” ragadja meg a figyelmét, és amikor megnyitja az e-mailt, egy személyes e-mail kampányajánlást kap egy háromnapos kirándulásra […]

Mely vállalkozások profitálnak leginkább az e-mail marketingből?
6 perc olvasási idő

Mely vállalkozások profitálnak leginkább az e-mail marketingből?

Az e-mail marketing – vagy a sokat szidott hírlevelek, amelyek gyakran megtöltik a postaládáinkat – még mindig releváns a mai közösségi hálózatok és azonnali tartalmak korában. Az ügyfélkapcsolat másfajta formáját biztosítja, amely a legtöbb vállalkozás számára pótolhatatlan.

Sikeres e-mail marketing kiderült: 10 alapvető alapelv a sikerhez
4 perc olvasási idő

Sikeres e-mail marketing kiderült: 10 alapvető alapelv a sikerhez

Az e-mail marketing létfontosságú eszköz minden sikeres vállalkozás számára. De hogyan biztosíthatja, hogy e-mail kampányai valóban hatékonyak legyenek, és ügyfeleit boldoggá tegyék? A siker számos tényezőtől függ, ezért íme 10 kulcsfontosságú szabály, amelyek segítenek vonzó e-mailek létrehozásában és a maximális hatékonyság elérésében.