Témák

UX és UI design: Mi a különbség?
15 perc olvasási idő

UX és UI design: Mi a különbség?

Az UX és UI mozaikszavak, amelyeket gyakran együtt használnak. Ennek eredményeként egyesek úgy gondolják, hogy ugyanazokra vagy hasonló tervezési területekre utalnak. Ez nem igaz. Bár az UX és a felhasználói felület kiegészítik egymást, sok szempontból különböznek egymástól. Tehát mit jelentenek, és hol illeszkedik a használhatóság?

Olvasás
Milyen előnyei vannak a videomarketing használatának?
13 perc olvasási idő

Milyen előnyei vannak a videomarketing használatának?

A videotartalom manapság nagyon népszerű. Mind a fiatalabb, mind az idősebb generációk szeretik, mert másodpercek alatt játékos és érdekes módon képes eljuttatni a szükséges információkat. Ahhoz azonban, hogy egy videó valóban sikeres legyen és elvégezze a munkát, sokat kell gondolkodnia annak létrehozásán, elhelyezésén és promócióján. A jó hír az, hogy a videomarketing gondoskodik ezekről a […]

Olvasás
Mi az affiliate marketing?
9 perc olvasási idő

Mi az affiliate marketing?

Van hatékony SEO stratégiája, e-mail marketingje, PPC kampányai futnak és a közösségi hálózatai jól haladnak? Ezután itt az ideje, hogy hozzáadja az affiliate marketinget a marketing mixhez.

Olvasás
Fizetési átjárók: hogyan működnek?
18 perc olvasási idő

Fizetési átjárók: hogyan működnek?

A fizetési átjárók minden online áruház elengedhetetlen részét képezik. Szerepük az, hogy a tranzakciót gyorssá és biztonságossá tegyék, így az ügyfélnek nem kell aggódnia az adatokkal való visszaélés vagy más kockázatok miatt. Számos fizetési átjáró és szolgáltatóik vannak a piacon. Ha többet szeretne tudni róluk, olvasson tovább.

Olvasás
Mi az a SEO?
17 perc olvasási idő

Mi az a SEO?

A SEO egy általánosan használt mozaikszó, különösen a marketingben. Lehet, hogy találkozott vele, amikor tartalmat vagy akár magát a webhelyet hozta létre. De mit jelent ez, és miért olyan fontos sok szakember számára?

Olvasás
E-kereskedelem bővítése: Hogyan kell csinálni?
17 perc olvasási idő

E-kereskedelem bővítése: Hogyan kell csinálni?

Termékeket vagy szolgáltatásokat értékesít, és külföldi ügyfeleknek szeretné kínálni? Az e-bolt bővítése nehéz és hosszadalmas folyamat, de sok új és érdekes lehetőséget hozhat. A lényeg az, hogy átgondoljuk, és elkerüljük az elhamarkodott döntéseket, amelyek kudarchoz vezethetnek. Hogyan terjeszkedhetsz külföldön, és mire kell figyelned?

Olvasás
Hogyan érhető el a hatékony logisztika és raktározás?
17 perc olvasási idő

Hogyan érhető el a hatékony logisztika és raktározás?

A logisztika és a raktározás fontos területek, amelyeket egyetlen vállalat sem engedhet meg magának, hogy figyelmen kívül hagyja. Jelentősen befolyásolják működését és általános sikerét. Ha nem gondolják át vagy nem választják meg helytelenül, a logisztika különféle szükségtelen problémákhoz vezethet, amelyek pénzügyi vagy időveszteséget eredményeznek. De mit is jelent pontosan ez a kifejezés, és hogyan optimalizálhatjuk […]

Olvasás
Lead generálás – Hogyan készítsünk adatbázist a kapcsolatokról
16 perc olvasási idő

Lead generálás – Hogyan készítsünk adatbázist a kapcsolatokról

Mi az a LEAD és mi az a LEAD Generation? A marketingben az érdeklődő olyan potenciális ügyfél, aki érdeklődését fejezte ki az Ön terméke vagy szolgáltatása iránt. Ha konkrétabbak vagyunk, általában a konkrét (gyakran személyes) adataikat, például keresztnevüket, vezetéknevüket, e-mail címüket vagy telefonszámukat adják meg önként, természetesen a GDPR-nek megfelelően.

Olvasás
Digitális és online marketing
17 perc olvasási idő

Digitális és online marketing

Az online vagy internetes marketing egy tág fogalom, amely a márka népszerűsítésére és az ügyfelekkel való kommunikációra irányuló tevékenységek széles körére utal. Sokan gyakran összekeverik a digitális marketinggel, vagy szinonimaként használják, ami helytelen. Mi az online marketing és miben különbözik a digitális marketingtől?

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+