Cikkek és újdonságok Közösségi hálózatok témában

Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google keresési eredményekben
3 perc olvasási idő

Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google keresési eredményekben

A mai naptól, 2025. július 10-től kezdve valami jelentős dolog történt az Instagramot használó e-kereskedelmi vállalkozások számára. A termékbejegyzések, a kulisszák mögötti tartalmak és a vásárlói beszámolók mostantól megjelenhetnek, amikor az emberek keresnek a Google-on – még akkor is, ha nem követik Önt, vagy egyáltalán nem használják az Instagramot.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
A Facebook marketingüzeneteket indít a Messengeren az ügyfélmegtartás érdekében
4 perc olvasási idő

A Facebook marketingüzeneteket indít a Messengeren az ügyfélmegtartás érdekében

A legtöbb e-kereskedelmi vállalkozás az első vásárlás után elveszíti vásárlóinak 90%-át. Miközben a márkák nagy összegeket fektetnek be az új ügyfelek hirdetéseken keresztül történő megszerzésébe, gyakran elszalasztják a nyilvánvaló lehetőséget, amely a már meglévő chatbeszélgetéseikben rejlik.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
A WhatsApp egységesíti a marketinget a Facebookon és az Instagramon
4 perc olvasási idő

A WhatsApp egységesíti a marketinget a Facebookon és az Instagramon

A WhatsApp jelentős üzleti frissítéseketjelentett be a miami konferenciáján, amelyek integrálják a WhatsApp, a Facebook és az Instagram marketingmenedzsmentjét. A vállalatok mostantól mindhárom platform kampányait egyetlen Ads Manager műszerfalon keresztül kezelhetik.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
X bevezeti a méretalapú hirdetési árképzési modellt
3 perc olvasási idő

X bevezeti a méretalapú hirdetési árképzési modellt

A teljes képernyős X-hirdetések hamarosan drágák lesznek. Elon Musk most jelentette be, hogy a nagyobb vizuális elemek megjelenése többe fog kerülni, ami alapvetően megváltoztatja a marketingesek kreatív stratégiájának megközelítését a platformon.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Top Social Media Marketing eszközök és stratégiák kisvállalkozások számára
7 perc olvasási idő

Top Social Media Marketing eszközök és stratégiák kisvállalkozások számára

A kisvállalkozásoknak olyan stratégiai tervet kell készíteniük, amely a megfelelő eszközöket és platformokat a megfelelő tartalmi formátumokhoz illeszti, hogy elérjék közönségüket és növeljék az eladásokat. Ez az útmutató a kipróbált stratégiák és konkrét példák mellett gyakorlati információkat nyújt a létfontosságú közösségi média marketingeszközökről, hogy segítse e-kereskedelmi márkája sikerét a közösségi médiában.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
A fizetett közösségi média hirdetések megértése
14 perc olvasási idő

A fizetett közösségi média hirdetések megértése

A fizetett közösségi médiahirdetés hatékony eszközzé vált azon vállalkozások számára, amelyek célja az online jelenlétük javítása és a célközönséggel való hatékony kapcsolattartás. Az organikus posztokkal ellentétben a fizetett hirdetések lehetővé teszik a márkák számára, hogy kihasználják a közösségi médiaplatformok hatalmas hatókörét, és személyre szabott üzeneteket közvetítsenek, amelyek rezonálnak az adott demográfiai csoportokra. Mivel a vállalatok […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
A fizetett közösségi média hirdetések megértése
14 perc olvasási idő

A fizetett közösségi média hirdetések megértése

A fizetett közösségi médiahirdetés hatékony eszközzé vált azon vállalkozások számára, amelyek célja az online jelenlétük javítása és a célközönséggel való hatékony kapcsolattartás. Az organikus posztokkal ellentétben a fizetett hirdetések lehetővé teszik a márkák számára, hogy kihasználják a közösségi médiaplatformok hatalmas hatókörét, és személyre szabott üzeneteket közvetítsenek, amelyek rezonálnak az adott demográfiai csoportokra. Mivel a vállalatok […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
5. kérdés: Az ünnepek utáni szezon kihasználatlan marketingpotenciáljai
3 perc olvasási idő

5. kérdés: Az ünnepek utáni szezon kihasználatlan marketingpotenciáljai

A december 26. és január közepe közötti időszak, amelyet marketingkörökben Q5-nek neveznek, gyakran figyelmen kívül hagyott aranybánya a márkák számára. Míg sok vállalkozás az ünnepi roham után leállítja marketingtevékenységét, ez a „rejtett negyedév” egyedülálló előnyöket kínál azok számára, akik megértik a benne rejlő lehetőségeket.

A Pinterest 2025-ös trendelőrejelzése: 20 kötelező előrejelzés
2 perc olvasási idő

A Pinterest 2025-ös trendelőrejelzése: 20 kötelező előrejelzés

A Pinterest most közzétett 2025-ös trend-előrejelzése a merész kifejezésmód és a maximalizmus jövőjét mutatja, amelyet több mint félmilliárd havi felhasználó meglátásai és 80%-os pontossága támaszt alá. Az átfogó jelentés a városlátogatást felváltó hegyi úti céloktól kezdve a cseresznyés témájú mindennel és a szokatlan ünnepi süteményekig 20 olyan feltörekvő trendet vázol fel, amelyek meghatározzák az előttünk […]