Cikkek és újdonságok Közösségi hálózatok témában

A Snapchat hirdetéseket hoz a csevegőcsatornába. A márkák 2,3-szoros ismertségnövekedést tapasztalnak
3 perc olvasási idő

A Snapchat hirdetéseket hoz a csevegőcsatornába. A márkák 2,3-szoros ismertségnövekedést tapasztalnak

A Snapchat elindítja a Szponzorált Snaps-t – egy hirdetési formátumot, amely a barátok közötti privát beszélgetésekben jelenik meg. A kezdeti eredmények azt mutatják, hogy amikor a felhasználók megnyitják a teljes hirdetést, a márkaismertség 2,3-szor nagyobb mértékben nő, mint más közösségi hálózatokon.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
A TikTok utazási hirdetéseket indít – az első hirdetésformátum, amelyet kifejezetten utazási cégek számára készítettek
3 perc olvasási idő

A TikTok utazási hirdetéseket indít – az első hirdetésformátum, amelyet kifejezetten utazási cégek számára készítettek

A TikTok közösségi hálózat bevezette az utazási hirdetéseket – egy új hirdetési formátumot, amelyet kifejezetten az utazási ágazat számára hoztak létre. Ez a platform első hirdetésformátuma, amelyet az alapoktól kezdve egyetlen szektor számára terveztek.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Hogyan készítsünk körhinta bejegyzést a LinkedIn-en
4 perc olvasási idő

Hogyan készítsünk körhinta bejegyzést a LinkedIn-en

Ha azt szeretné, hogy LinkedIn-bejegyzését észrevegyék, egy kép vagy hosszú szöveg nem elég. Ez másképp működik: a galériabejegyzések jelenleg a legnagyobb elérést biztosítják. Miért? Mert arra kényszerítik az embereket, hogy kattintsanak, maradjanak tovább, és lépésről lépésre szívják magukba a történetedet.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Az Instagram eléri a 3 milliárd felhasználót
3 perc olvasási idő

Az Instagram eléri a 3 milliárd felhasználót

Az Instagram elérte a havi 3 milliárd aktív felhasználót – jelentette be Instagram-fiókjában Adam Mosseri, az Instagram vezetője. Ez a mérföldkő a Metát szilárdan vezető szerepet tölt be a közösségi médiában, a Facebook, a WhatsApp és most az Instagram egyértelműen vezető szerepet tölt be az általános használatban.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Az Instagram új tekercsszerkesztő eszközöket ad hozzá
2 perc olvasási idő

Az Instagram új tekercsszerkesztő eszközöket ad hozzá

Az Instagram továbbra is befektet a videókba és az Edits szerkesztő alkalmazásba, amelyet tekercsek létrehozására terveztek. A legújabb frissítések olyan funkciókat tartalmaznak, amelyek segíthetnek a márkáknak és az e-boltoknak vonzóbb tartalmak létrehozásában, és jobban együttműködnek az Instagram-trendekkel.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
A TikTok 200 millió európai felhasználót ér el
4 perc olvasási idő

A TikTok 200 millió európai felhasználót ér el

A kínai platform egy év alatt 175 millió felhasználóról és 4,8 milliárd eurós gazdasági hozzájárulásról számolt be. A kisvállalkozások több mint 51 000 munkahelyet teremtettek a TikTok hirdetése és értékesítése révén. A TikTok meghaladta a havi 200 millió felhasználót Európában, ami a kontinens lakosságának közel egyharmadát jelenti. A platform jelentős növekedést ért el a tavalyi […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU