Cikkek és újdonságok Újság témában

A Facebook frissíti az élő videók tárolási szabályzatát
3 perc olvasási idő

A Facebook frissíti az élő videók tárolási szabályzatát

A Facebook jelentős bejelentéseket tett azzal kapcsolatban, hogy hogyan fogja kezelni az élő videókat a hálózatán. Az egyik jelentős változás ma, 2025. február 19-én lép életbe: minden új élő adás csak az adás után 30 napig lesz elérhető a platformon. Ezen idő leteltével automatikusan törlődnek a vállalat szervereiről.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Olvasás
A Google javítja a GA4 és a Search Console integrációját
3 perc olvasási idő

A Google javítja a GA4 és a Search Console integrációját

A Google új dokumentációt adott ki, amely javítja a Google Analytics (GA4) és a Search Console adatainak integrációját a jobb webhelyteljesítmény és a SEO-elemzés érdekében. Ezt a frissítést különösen azok a vállalatok fogják értékelni, amelyek növelni szeretnék az organikus forgalmat és javítani a felhasználói élményt.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
BuzzFeed belép a közösségi média piacra a BFislanddal
3 perc olvasási idő

BuzzFeed belép a közösségi média piacra a BFislanddal

A BuzzFeed bejelentette, hogy egy önálló közösségi médiaplatformon dolgozik, amely megoldást kínál a mai online toxicitás problémáira. A cég a Semaforbeszámolója szerint a szórakoztató tartalmak és a kvízek által vezérelt platformon keresztül indította el első lépését a közösségi médiában .

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Olvasás
Határokon átnyúló elektronikus kereskedelem: Amazon vezeti a 360 milliárd dolláros globális versenyt
2 perc olvasási idő

Határokon átnyúló elektronikus kereskedelem: Amazon vezeti a 360 milliárd dolláros globális versenyt

Az ECDB világméretű e-kereskedelmi adatai szerint az Amazon és az Alibaba a határokon átnyúló e-kereskedelem vezető szereplői. Az ECDB szerint az Amazon 2023-ban 360 milliárd dolláros határon átnyúló GMV-t ért el, miközben megőrizte kiváló globális elérhetőségét és vásárlói elégedettségét, ami megegyezik Egyiptom GDP-jével.

Olvasás
Bizalom, értékesítés, hírnév: Miért kritikusak a vélemények az e-kereskedelemben?
3 perc olvasási idő

Bizalom, értékesítés, hírnév: Miért kritikusak a vélemények az e-kereskedelemben?

Az online vélemények a fogyasztói döntéshozatal és a bizalomépítés kulcsfontosságú eszközei. A Trustpilot nemrégiben 600 brit kkv döntéshozó és 2000 fogyasztó körében végzett felmérése bizonyítja, hogy ezek fontos szerepet játszanak a gazdasági növekedés és a kapcsolódó kihívások szempontjából.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
A SHEIN IPO értékelése $50B-ra csökken
2 perc olvasási idő

A SHEIN IPO értékelése $50B-ra csökken

A Reuters exkluzív jelentése szerint Shein most épp azon megy keresztül, amit mi az iparágban úgy hívunk, hogy „valóságellenőrzés”. Az üzlet a következő: A Shein fontolgatja a londoni tőzsdén való debütálást, de van egy bökkenő. Hihetetlen, de a jelenlegi 50 milliárd dolláros értékelésük nagyjából negyedével alacsonyabb, mint a tavalyi értékük.

Olvasás
A Google 75 milliárd dolláros AI-beruházási terve 2025-ig
2 perc olvasási idő

A Google 75 milliárd dolláros AI-beruházási terve 2025-ig

Sundar Pichai vezérigazgatónak az Alphabet 2024-es negyedik negyedévi eredményközléséről szóló nyilatkozatában a vállalat közölte, hogy 2025-ben mintegy 75 milliárd dollárt kíván költeni tőkekiadásokra. Ez jelentős növekedés a 2023-ban elköltött 32,3 milliárd dollárhoz képest, és jól mutatja, hogy a technológiai óriások között egyre nagyobb a verseny az AI-képességeik növeléséért.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Olvasás
Egyre nagyobb hangsúlyt kap a LinkedIn-en megjelenő videó
4 perc olvasási idő

Egyre nagyobb hangsúlyt kap a LinkedIn-en megjelenő videó

A videotartalom megragadja a figyelmet – ezt gyakorlatilag minden platformon látjuk. Az Instagramon a tekercsek dominálnak, a Facebook tele van videókkal, és még a videókra épülő YouTube-nak is megvannak a maga rövidítései. Végül pedig az e-kereskedelemben találkozunk velük a termékek bemutatásakor. A LinkedIn üzleti hálózat arról számolt be, hogy a videók nézettsége 36%-kal nőtt az […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+