Cikkek és újdonságok Újság témában

A Facebook egyszerűsíti a videót: Minden tartalom hamarosan tekercs lesz
6 perc olvasási idő

A Facebook egyszerűsíti a videót: Minden tartalom hamarosan tekercs lesz

Íme egy platformfrissítés, amely megváltoztatja a videók megosztásának módját. A Facebook egyszerűsíti a videók készítését, és most bejelentette, hogy az elkövetkező hónapokban minden, a platformra feltöltött videó automatikusan tekercs lesz. Nincs többé választás a formátumok között – mostantól minden egységes. Vegyük sorra, mit is jelent ez a lépés valójában bárki számára, aki tartalmat készít.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
A Leroy Merlin 3 millió eurós beruházást követően megnyitja 23. romániai üzletét
4 perc olvasási idő

A Leroy Merlin 3 millió eurós beruházást követően megnyitja 23. romániai üzletét

Ami egy romániai bevásárlóközpontba történő 3 millió eurós befektetésnek indult, az valójában valami sokkal nagyobb dolog része. Miközben a legtöbb kiskereskedő leépít, a Leroy Merlin francia barkácsóriás megduplázza kelet-európai tevékenységét egy olyan tervvel, amely átformálhatja az egész barkácspiacot.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
A Microsoft hirdetése komolyra fordul: jelentős frissítések, amelyek valóban számítanak
4 perc olvasási idő

A Microsoft hirdetése komolyra fordul: jelentős frissítések, amelyek valóban számítanak

A Microsoft Advertising most dobta be az elmúlt hónapok legnagyobb frissítéseit, amelyek a hirdetőket frusztráló fő problémákat kezelik. Ezek a változtatások végre komoly Google Ads-alternatívává tehetik a platformot. A felülvizsgált jelentéstételtől kezdve a Performance Max logikai váltásain át a jelentős Performance Max logikai változásokig és az egyszerűsített platformok közötti importálásig – íme, mi minden számít […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
A WhatsApp csendben bevezeti a hirdetéseket 2 milliárd felhasználó számára
3 perc olvasási idő

A WhatsApp csendben bevezeti a hirdetéseket 2 milliárd felhasználó számára

A Meta épp most fejtette meg a kódot valami olyanra, ami lehetetlennek tűnt: pénzt csinálni a WhatsAppból anélkül, hogy tönkretenné azt, amit a felhasználók a legjobban szeretnek benne. A WhatsApp, amely világszerte több mint 2 milliárd felhasználót szolgál ki, most jelentett be valamit, ami alapjaiban változtatja meg az alkalmazás megtapasztalását. És őszintén szólva, a legtöbben […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
A vásárlók 83%-a fedez fel új márkákat a TikTok Shop-on
5 perc olvasási idő

A vásárlók 83%-a fedez fel új márkákat a TikTok Shop-on

8 millió órányi élő vásárlási stream, 70 millió termék, és egy megdöbbentő tény: a legtöbb vásárló olyan márkákat talál, amelyekről nem is tudta, hogy léteznek. A TikTok Shop legfrissebb teljesítményadatai szerint ez nem csupán növekedés, hanem teljes piaci felbomlás .

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Az AliExpress kihívást jelent az Amazonnak az új európai teljesítési hálózattal
3 perc olvasási idő

Az AliExpress kihívást jelent az Amazonnak az új európai teljesítési hálózattal

A kínai piactéróriás, az AliExpress nemrég 10 raktárat vásárolt fel Európa-szerte, 7 napos kiszállítást ígérve, hogy felvegye a versenyt az Amazonnal, a Temuval és a Sheinnel. Íme, mit jelent ez az európai vásárlók milliói számára. Az EcommerceNews beszámolója szerint ez a fejlemény átformálhatja az európaiak online vásárlási szokásait.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Több mint 7000 marketinges tart Budapestre – itt van miért
3 perc olvasási idő

Több mint 7000 marketinges tart Budapestre – itt van miért

Az Affiliate World Europe 2025. szeptember 4-5-én érkezik Budapestre, a Hungexpo Budapesti Kongresszusi és Kiállítási Központba. Ez a vezető affiliate marketing konferencia az iparág vezető marketingesei, hirdetői és technológiai innovátorai számára két napra összehozza a hálózatépítést, tanulást és üzleti növekedést.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
A Meta AI Opportunity Score mostantól minden hirdetési fiókban elérhető
2 perc olvasási idő

A Meta AI Opportunity Score mostantól minden hirdetési fiókban elérhető

A Meta befejezte Opportunity Score funkciójának globális bevezetését az összes hirdetési fiókban, az év elején megkezdett kezdeti tesztelési fázisokat követően. A mesterséges intelligencia által vezérelt optimalizációs eszköz célja, hogy szisztematikus ajánlásokkal segítse a hirdetőket kampányaik teljesítményének javításában.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+