Cikkek

Hogyan növeli a mobil kereskedelmi közösségi marketing a hagyományos csatornákhoz képest a ROI-t?
5 perc olvasási idő

Hogyan növeli a mobil kereskedelmi közösségi marketing a hagyományos csatornákhoz képest a ROI-t?

A mobilalkalmazások az egyik legstabilabb és egyben legjövedelmezőbb évüket élik. A világjárványos fellendülés és az azt követő korrekció után a piac stabilizálódott. A számok azt mutatják, hogy a felhasználók figyelme és pénze minden eddiginél jobban a mobilra koncentrálódik, így a mobil kereskedelmi közösségi marketing a fenntartható növekedésre törekvő márkák számára kulcsfontosságú megkülönböztető tényezővé válik.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bár a B2B reklámköltségvetések nőnek, a marketingesek még mindig küzdenek a hatékonysággal
5 perc olvasási idő

Bár a B2B reklámköltségvetések nőnek, a marketingesek még mindig küzdenek a hatékonysággal

A vállalatok többet költenek reklámra, de az eredmények gyakran elmaradnak. A növekvő digitális reklámköltségvetés önmagában nem elég. A vásárlási döntések egyre összetettebbé válnak, a hagyományos megközelítések már nem működnek, és a reklámok célt tévesztenek. Egy új globális felmérésből kiderül, hogy miért nem térül meg a B2B marketingbe fektetett összeg. Nézzük, mit tehetnek ez ellen a […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Tippek webáruháza bővítésre való optimalizálásához
12 perc olvasási idő

Tippek webáruháza bővítésre való optimalizálásához

A webáruház új piacokra való kiterjesztése izgalmasan hangozhat, de tele van rejtett kihívásokkal is, amelyekre talán nem is gondol. Az igazság az, hogy a nemzetközi piacokon való sikerhez nem csak ambícióra van szükség: felkészültségre is. Minden piacnak megvannak a maga elvárásai, vásárlási szokásai és konkurenciája. Ha azt szeretné, hogy az új vásárlók elfogadják, és valóban […]

Marcin Pondo Marcin Pondo
Managing Director, Consulting Hungary
Olvasás
Dognet 2.0: Közép-Európa vezető affiliate hálózata elindítja vadonatúj platformját
3 perc olvasási idő

Dognet 2.0: Közép-Európa vezető affiliate hálózata elindítja vadonatúj platformját

A Dognet három éve készül, és a technológia új korszakába lép. A kiadók sikeres migrációját követően május 20-án indul a következő szakasz: a hirdetők csatlakoznak a továbbfejlesztett Dognet 2.0 rendszerhez. A saját fejlesztésű platform nagyobb rugalmasságot, jobb jelentéstételt és gyorsabb alkalmazkodást kínál a folyamatosan változó piachoz, ami több ezer partner számára jelent előnyöket Európa-szerte.

Olvasás
A 3PL-szolgáltatók szerepe: Hogyan alakítják át a harmadik fél logisztikai vállalatok a modern e-kereskedelmet?
10 perc olvasási idő

A 3PL-szolgáltatók szerepe: Hogyan alakítják át a harmadik fél logisztikai vállalatok a modern e-kereskedelmet?

A vállalkozásokra nagyobb nyomás nehezedik, mint valaha, hogy megfeleljenek az ügyfelek növekvő elvárásainak, betartsák a szállítási ígéreteket és pontosan kezeljék a készleteket. Mindezen feladatok házon belüli kezelése azonban költséges és működési szempontból kimerítő lehet. Itt jönnek a képbe a harmadik féltől származó logisztikai szolgáltatók – közismert nevükön a 3PL -. Ezek a szolgáltatók a logisztikai […]

Milena Ramcheva Milena Ramcheva
CEO, METRICA Ltd.
Olvasás
A stratégiai árképzés növekvő jelentősége a kiskereskedelemben: Hogyan alakítja át az adat a fogyasztói hűséget?
2 perc olvasási idő

A stratégiai árképzés növekvő jelentősége a kiskereskedelemben: Hogyan alakítja át az adat a fogyasztói hűséget?

A stratégiai árképzés fontosabb, mint valaha, és megváltoztatja a vállalatok és a fogyasztók közötti interakciót, akik egyre költségtudatosabbá válnak. A nemrég megjelent Retail Gazette – Acuity Pricing Report „Pricing power: Winning margin and loyalty in 2025” című kutatás drámai változásokat mutat a fogyasztói magatartásban: a lojalitás minden piaci szegmensben átadja helyét az értékkeresésnek.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Olvasás
E-kereskedelmi ügyfél-személyre szabás: Hogyan lehet a vásárlói elkötelezettséget növelni?
26 perc olvasási idő

E-kereskedelmi ügyfél-személyre szabás: Hogyan lehet a vásárlói elkötelezettséget növelni?

Képzeld el, hogy besétálsz a kedvenc boltodba, és a tulajdonos név szerint üdvözöl, és már tudja, hogy mit szeretnél. Felidézi a legutóbbi vásárlásodat, és rámutat egy új termékre, amely tökéletesen kiegészíti azt. Ez a fajta személyes érintés azt érezteti Önnel, hogy megbecsülik, és visszavárja Önt. Az online kiskereskedelem világában a személyre szabott marketing célja, hogy […]

Dimitar Dimitrov Dimitar Dimitrov
CEO, Wincompany.io | Socialscore.io
Olvasás
Koncentráljon a lehetőség-pontszámra: AI megmondja, hogy mit kell javítania a hirdetéseiben
3 perc olvasási idő

Koncentráljon a lehetőség-pontszámra: AI megmondja, hogy mit kell javítania a hirdetéseiben

A Meta kibővíti az Opportunity Score-t – egy olyan mérőszámot, amely a Hirdetésmenedzserben azonnal megmutatja, hogyan javíthatja a kampányokat és csökkentheti a költségeket. Ez az új, AI-alapú metrika a tesztelést követően egyre több hirdetőt ér el. Egyértelmű kampánypontszámot és konkrét javítási javaslatokat biztosít.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Következő oldal
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+