2 perc olvasási idő

Az e-kereskedelmi vezetők bemutatják a legfontosabb befektetési prioritásokat

Gondolkozott már azon, hogy mennyire előretekintő és problémás az e-kereskedelmi kollégái? A Pattern közel 200 üzleti vezető bevonásával készült tanulmánya érdekes trendek és stratégiai prioritások feltárásával tisztázza ezt a témát.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Az e-kereskedelmi vezetők bemutatják a legfontosabb befektetési prioritásokat
Forrás: Depositphotos

Fontos területek, amelyeket érdemes megtakarítani a jövőre nézve:

  1. Webes listáikhoz a vezetők befektetéseket fektetnek a tervezésbe, az interaktív videókba és a kiváló tartalmi relevanciába
  2. Platform diverzifikáció: Legtöbbjük inkább több e-kereskedelmi platformra terjeszkedne
  3. Globális piaci penetráció (40%), amelyek közül sok szorosan figyelemmel kíséri a világ eseményeit

Manapság az összes marketing 36% -a az influencerek bevonásáról szól az értékesítés és a márka expozíciójának növelése érdekében.

Source: Pattern UK

 

Ezek az eredmények azt mutatják, hogy nagy szükség van arra, hogy a vezetők növeljék a konverziós arányokat és forgalmat biztosítsanak az online listákhoz. Ráadásul meglehetősen nyilvánvaló, hogy az ember ki akar lépni a fő piacokról, és máshol akarja kihasználni a fogyasztói bázisokat.

Érdekes módon a közvélemény-kutatás megállapította, hogy az e-kereskedelem gyorsítóival foglalkozó vezetők kétszer nagyobb valószínűséggel hiszik el, hogy fejlődési útjuk mentes a jelentős akadályoktól. Ez azt jelenti, hogy azoknak a vállalatoknak, amelyek hallatlan terjeszkedést keresnek a mindig egyre bonyolultabb és versenyképesebb online kereskedelmi környezetben, az ilyen megállapodások megváltoztathatják a játékot.

A márkavezetők a korlátozott erőforrások és pénzügyi aggályok ellenére erőteljesen támogatják a nagy hatású projekteket. Koncentrációs területeik a következők:

  • Az internetes listák javítása
  • növekvő influencer marketing kampányok
  • logisztikai kérdések kezelése
  • jogosulatlan szállítók ellenőrzése

Ezek a betekintések hasznos útitervet jelentenek azoknak a vállalkozásoknak , amelyek megpróbálják megelőzni online növekedésüket, mivel a mindig változó e-kereskedelmi piac mindent alakít.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
A szüneteltetéses hirdetések átalakítják az e-kereskedelmet?
3 perc olvasási idő

A szüneteltetéses hirdetések átalakítják az e-kereskedelmet?

A digitális reklám folyamatosan fejlődik és alkalmazkodik a fogyasztói magatartáshoz. A streaming platformokon az online marketinget alakító legújabb trend a szüneteltetéses hirdetések. Ez egy új hirdetési formátum, amely akkor jelenik meg, amikor a nézők szünetet tartanak a nézett tartalomban.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
A legjobb digitális marketing stratégiák a kisvállalkozások számára 2025-ben
22 perc olvasási idő

A legjobb digitális marketing stratégiák a kisvállalkozások számára 2025-ben

A számos webáruházzal szerzett tapasztalatok azt mutatják, hogy a technológia és a kapcsolatok hogyan segítik a növekedést. 2025 esetében a bevált stratégiák közé tartozik a SEO, az AI, a tartalommarketing, a PPC és a közösségépítés – a legtöbbjük csak időt és erőfeszítést igényel, nem pedig nagy költségvetést. Mivel az AI ma már elengedhetetlen a versenyképesség […]

Jan Janouškovec Jan Janouškovec
CEO, Selltoro
Olvasás
58% megosztja az e-mailt a kedvezményekért, de védi a közösségi adatokat
3 perc olvasási idő

58% megosztja az e-mailt a kedvezményekért, de védi a közösségi adatokat

A kiskereskedők azt tapasztalják, hogy bár a vásárlók szeretik a kedvezményeket, személyes adataik megosztásakor aggódnak a magánéletük miatt is. A Daemon digitális transzformációs tanácsadó cég nemrégiben készült tanulmánya szerint a promóciós ajánlatok és a kedvezményekért küldött e-mailek továbbra is nagy vonzerővel bírnak a generációk között; az ezredfordulósok 67%-kal vezetnek, őket követik a Baby Boomerek 65%-kal, […]

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+