2 perc olvasási idő

Az e-kereskedelmi vezetők bemutatják a legfontosabb befektetési prioritásokat

Gondolkozott már azon, hogy mennyire előretekintő és problémás az e-kereskedelmi kollégái? A Pattern közel 200 üzleti vezető bevonásával készült tanulmánya érdekes trendek és stratégiai prioritások feltárásával tisztázza ezt a témát.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Az e-kereskedelmi vezetők bemutatják a legfontosabb befektetési prioritásokat
Forrás: Depositphotos

Fontos területek, amelyeket érdemes megtakarítani a jövőre nézve:

  1. Webes listáikhoz a vezetők befektetéseket fektetnek a tervezésbe, az interaktív videókba és a kiváló tartalmi relevanciába
  2. Platform diverzifikáció: Legtöbbjük inkább több e-kereskedelmi platformra terjeszkedne
  3. Globális piaci penetráció (40%), amelyek közül sok szorosan figyelemmel kíséri a világ eseményeit

Manapság az összes marketing 36% -a az influencerek bevonásáról szól az értékesítés és a márka expozíciójának növelése érdekében.

Source: Pattern UK

 

Ezek az eredmények azt mutatják, hogy nagy szükség van arra, hogy a vezetők növeljék a konverziós arányokat és forgalmat biztosítsanak az online listákhoz. Ráadásul meglehetősen nyilvánvaló, hogy az ember ki akar lépni a fő piacokról, és máshol akarja kihasználni a fogyasztói bázisokat.

Érdekes módon a közvélemény-kutatás megállapította, hogy az e-kereskedelem gyorsítóival foglalkozó vezetők kétszer nagyobb valószínűséggel hiszik el, hogy fejlődési útjuk mentes a jelentős akadályoktól. Ez azt jelenti, hogy azoknak a vállalatoknak, amelyek hallatlan terjeszkedést keresnek a mindig egyre bonyolultabb és versenyképesebb online kereskedelmi környezetben, az ilyen megállapodások megváltoztathatják a játékot.

A márkavezetők a korlátozott erőforrások és pénzügyi aggályok ellenére erőteljesen támogatják a nagy hatású projekteket. Koncentrációs területeik a következők:

  • Az internetes listák javítása
  • növekvő influencer marketing kampányok
  • logisztikai kérdések kezelése
  • jogosulatlan szállítók ellenőrzése

Ezek a betekintések hasznos útitervet jelentenek azoknak a vállalkozásoknak , amelyek megpróbálják megelőzni online növekedésüket, mivel a mindig változó e-kereskedelmi piac mindent alakít.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Ezreket veszítenek a magyar eladók ezeken a piaci hibákon
5 perc olvasási idő

Ezreket veszítenek a magyar eladók ezeken a piaci hibákon

A nemzetközi piacterekre való terjeszkedés túlterhelőnek tűnhet a magyar eladók számára. A több tucatnyi platform, a különböző szabályozások és a kulturális különbségek miatt sok vállalkozás ragaszkodik ahhoz, amit ismer. Benes Attila a Base.com-tól megosztja gyakorlati meglátásait arról, hogy mely piacok működnek a magyar eladók számára – és melyek azok a gyakori hibák, amelyek ezrekbe kerülnek […]

Attila Benes Attila Benes
Country Manager, Base.com
A legsikeresebb közép- és kelet-európai e-kiskereskedők titkai
7 perc olvasási idő

A legsikeresebb közép- és kelet-európai e-kiskereskedők titkai

A kelet-közép-európai e-kiskereskedők csendben felülmúlják a piacot, miközben az olyan globális óriások, mint a Temu és a Shein olcsó termékekkel árasztják el az európai piacokat. A régió 50 legnagyobb vállalata megtalálta a módját a folyamatos növekedésnek, még akkor is, amikor a pandémiát követő fellendülés kifulladt, és az infláció a fogyasztói kiadásokat sújtotta. Íme, mit csinálnak […]

László Szabó László Szabó
Managing Partner, Growww Digital
A szüneteltetéses hirdetések átalakítják az e-kereskedelmet?
3 perc olvasási idő

A szüneteltetéses hirdetések átalakítják az e-kereskedelmet?

A digitális reklám folyamatosan fejlődik és alkalmazkodik a fogyasztói magatartáshoz. A streaming platformokon az online marketinget alakító legújabb trend a szüneteltetéses hirdetések. Ez egy új hirdetési formátum, amely akkor jelenik meg, amikor a nézők szünetet tartanak a nézett tartalomban.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge