Fontos területek, amelyeket érdemes megtakarítani a jövőre nézve:
- Webes listáikhoz a vezetők befektetéseket fektetnek a tervezésbe, az interaktív videókba és a kiváló tartalmi relevanciába
- Platform diverzifikáció: Legtöbbjük inkább több e-kereskedelmi platformra terjeszkedne
- Globális piaci penetráció (40%), amelyek közül sok szorosan figyelemmel kíséri a világ eseményeit
Manapság az összes marketing 36% -a az influencerek bevonásáról szól az értékesítés és a márka expozíciójának növelése érdekében.
Ezek az eredmények azt mutatják, hogy nagy szükség van arra, hogy a vezetők növeljék a konverziós arányokat és forgalmat biztosítsanak az online listákhoz. Ráadásul meglehetősen nyilvánvaló, hogy az ember ki akar lépni a fő piacokról, és máshol akarja kihasználni a fogyasztói bázisokat.
Érdekes módon a közvélemény-kutatás megállapította, hogy az e-kereskedelem gyorsítóival foglalkozó vezetők kétszer nagyobb valószínűséggel hiszik el, hogy fejlődési útjuk mentes a jelentős akadályoktól. Ez azt jelenti, hogy azoknak a vállalatoknak, amelyek hallatlan terjeszkedést keresnek a mindig egyre bonyolultabb és versenyképesebb online kereskedelmi környezetben, az ilyen megállapodások megváltoztathatják a játékot.
A márkavezetők a korlátozott erőforrások és pénzügyi aggályok ellenére erőteljesen támogatják a nagy hatású projekteket. Koncentrációs területeik a következők:
- Az internetes listák javítása
- növekvő influencer marketing kampányok
- logisztikai kérdések kezelése
- jogosulatlan szállítók ellenőrzése
Ezek a betekintések hasznos útitervet jelentenek azoknak a vállalkozásoknak , amelyek megpróbálják megelőzni online növekedésüket, mivel a mindig változó e-kereskedelmi piac mindent alakít.