2 perc olvasási idő

Hangtechnológia megváltoztatva az e-kereskedelmi marketinget: A Z generáció úttörő szerepet tölt be

Az e-kereskedelmi marketing gyorsan fejlődik, és a hangtechnológia játékváltó eszközzé válik a fogyasztók és az üzletek számára egyaránt. Egy nemrégiben készült tanulmány feltárja, hogy a globális vásárlók jelentős része elfogadja az online vásárlás ezen innovatív megközelítését.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Hangtechnológia megváltoztatva az e-kereskedelmi marketinget: A Z generáció úttörő szerepet tölt be
Forrás: Depositphotos

A PYMNTS Intelligence 2024-es „How the World Does Digital” című tanulmánya érdekes elemzést nyújt a hangvezérelt vásárlás elfogadottságáról több generáció körében. A tanulmány szerint, amely 11 ország több mint 67 000 fogyasztóját kérdezte meg, akik a világ GDP-jének több mint felét teszik ki, a teljes népesség 17,9% -a használja a beszédtechnológiát legalább hetente egyszer legalább egyszer vásárolni.

A generációs szakadék azonban összetettebb képet fest, mivel a fiatalabb fogyasztók élen járnak ebben az e-kereskedelmi marketing átalakulásban. A tagok megdöbbentő 30.4% -a hetente foglalkozik hangvásárlással, a Z generáció vezet. A hangvezérelt vásárlás népszerűsége ebben a tech-hozzáértő csoportban újradefiniálja az e-kereskedelmi marketing megközelítéseket.

Source: PYMNTS Intelligence

Nem sokkal lemaradva a hangalapú vásárlás heti 27,6% -os használati arányától az ezredfordulósok. A digitális bennszülöttek szorgalmasan beépítették ezt a technológiát hektikus menetrendjükbe, nagyszerű lehetőséget kínálva az e-kereskedelmi marketingszakemberek számára, hogy kihasználják ezt a bővülő piacot.

Az idősebb generációk sokkal alacsonyabb arányokat fogadnak el. A baby boomerek mindössze 6,8%-a használja hetente a beszédtechnológiát vásárláshoz; Az X generáció heti használati aránya 14,9%. Ez a generációs szakadék hangsúlyozza a személyre szabott e-kereskedelmi marketing stratégiák követelményét, hogy több korosztálynak megfeleljenek.

A növekvő hangalapú kereskedelem megváltoztatja az egész vásárlási élményt, nem csak az egyszerűséget. A kontextuális tudatosság és a természetes nyelvi feldolgozás fejlődése a hangképességet az alapvető „feladatmesterből” intuitívabb, emberibb élménnyé emelte.

A hangtechnológia fejlődésével nyilvánvaló, hogy az e-kereskedelmi marketingterveknek meg kell változniuk, hogy megfeleljenek a fogyasztói preferenciáknak, különösen a fiatalabb generációk preferenciáinak, amelyek ezt a tendenciát vezetik. Azok a kiskereskedők és marketingesek, akik hatékonyan használják a hangvezérelt vásárlást digitális terveikben, valószínűleg versenyelőnyre tesznek szert a gyorsan fejlődő online kiskereskedelmi környezetben.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
A német e-kereskedelmi piac jelentős váltás előtt áll, mivel a kínai platformok teret nyernek
3 perc olvasási idő

A német e-kereskedelmi piac jelentős váltás előtt áll, mivel a kínai platformok teret nyernek

Az ECDB (E-commerce Data Base) szerint az európai e-kereskedelmi tájkép drámai változáson megy keresztül, mivel a kínai platformok a piac egyre nagyobb részét foglalják el. Mivel a belföldi e-kereskedelem növekedése Kínában 2023-ra mindössze 3,5%-ra lassul – ami kevesebb, mint a top 10 globális piac legtöbbjének növekedése -, a kínai óriáscégek egyre inkább nyugat felé keresik […]

Olvasás
58% megosztja az e-mailt a kedvezményekért, de védi a közösségi adatokat
3 perc olvasási idő

58% megosztja az e-mailt a kedvezményekért, de védi a közösségi adatokat

A kiskereskedők azt tapasztalják, hogy bár a vásárlók szeretik a kedvezményeket, személyes adataik megosztásakor aggódnak a magánéletük miatt is. A Daemon digitális transzformációs tanácsadó cég nemrégiben készült tanulmánya szerint a promóciós ajánlatok és a kedvezményekért küldött e-mailek továbbra is nagy vonzerővel bírnak a generációk között; az ezredfordulósok 67%-kal vezetnek, őket követik a Baby Boomerek 65%-kal, […]

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+