2 perc olvasási idő

A Lidl négy üzletben próbálja ki az okostelefonos szkennelési funkciót

A Lidl olyan technológiát tesztel, amely megváltoztathatja a britek millióinak vásárlási szokásait. A diszkontóriás olyan funkciót tesztel, amely lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy a telefonjukkal beolvassák a termékeket, és egyenesen az önkiszolgáló pénztárhoz sétáljanak.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A Lidl négy üzletben próbálja ki az okostelefonos szkennelési funkciót
Forrás: Depositphotos: Photo by krzysztof12

ALidl azt tervezi, hogy a Lidl Plus alkalmazást kiegészíti az önszkenneléssel, így a vásárlók vásárlás közben beolvashatják a termékeket, és az önkiszolgáló pénztárnál fizethetnek. A funkciót szeptemberben négy üzletben egy baráti és családi próbaverzióval indítják el. A vásárlók vásárlás közben beolvashatják a termékeket, valós időben nyomon követhetik a kiadásaikat, és láthatják a megtakarítások felhalmozódását. A fizetés a már meglévő önellenőrző automatákon keresztül történik, ugyanezen alkalmazás segítségével.

Ryan McDonnell, a Lidl GB vezérigazgatója a Retail Gazette-ben nyilatkozott: „Akár a hagyományos pénztárat, akár az önkiszolgálót, akár az önszkennelést részesítik előnyben a vásárlók, a Lidlnél mindig ők irányítják a vásárlás módját.

A frissítés a Lidl meglévő alkalmazásán alapul, amely már kezeli a hűségjutalmakat és a digitális kuponokat. Az önszkennelés hozzáadása azt jelenti, hogy a vásárlóknak nem kell külön alkalmazásokat letölteniük vagy új rendszereket megtanulniuk. Más kiskereskedők is bevezettek hasonló funkciókat. A Tesco „Scan as you Shop” és a Sainsbury „SmartShop ” szolgáltatása lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy a hagyományos pénztárgépet kihagyják a telefonjukkal történő beolvasással. A szeptemberi próba során kiderül, hogy a Lidl vásárlói igénylik-e ezt a kényelmet. A siker felgyorsíthatja a 2025-ös bevezetést több üzletben Nagy-Britanniában.

Cikk megosztása
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Hasonló cikkek
Online áruházat indít? Könnyebb, mint gondolnád
5 perc olvasási idő

Online áruházat indít? Könnyebb, mint gondolnád

Néhány évvel ezelőtt egy online bolt elindítása azt jelentette, hogy egy hónapot töltöttem egy fejlesztővel, és néhány ezer dollárt dobtam előre. Ma? Egy délután alatt működőképes üzlet lehet, és gyakorlatilag semmibe sem kerül az indítás. Ha gondolkodott azon, hogy saját online vállalkozást indítson, de a technológiai dolgok vagy az indítási költségek visszatartottak, akkor jó hírem […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
A Pinterest ünnepi vásárlási adataiból kiderül, hogy az emberek valójában milyen ajándékokat szeretnének idén
3 perc olvasási idő

A Pinterest ünnepi vásárlási adataiból kiderül, hogy az emberek valójában milyen ajándékokat szeretnének idén

A Pinterest nemrég dobta el az Ünnepi Szezon Szerkesztését – egy több száz ajándékkalauzból álló gyűjteményt, amely teljes egészében arra épül, amit felhasználók milliói keresnek és mentenek el. A számok pedig nagyon érdekes történeteket mesélnek el a 2025-ös ünnepi vásárlásról. A platform elemezte a keresési mintákat, a mentési viselkedést és a vásárlási kattintásokat, hogy 17 […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU