Cikkek és újdonságok Marketing stratégia témában

Hogyan ért el 3 kiskereskedő 20%-os konverziós arányt az omnichannel üzenetküldéssel?
8 perc olvasási idő

Hogyan ért el 3 kiskereskedő 20%-os konverziós arányt az omnichannel üzenetküldéssel?

Mit tegyen, ha a szülők figyelmen kívül hagyják az e-mailjeit, és az SMS elveszik a zajban? Az egyik játékkereskedő a Viberhez fordult, és a stratégiai mindencsatornás üzenetküldéssel 20%-os konverziós rátával elkötelezett vásárlókká változtatta az elfoglalt szülőket. Ez csak egy példa arra, hogy a kiskereskedők hogyan írják újra a vásárlói elköteleződés szabályait, és az eredmények meglepik […]

Bogdan Shkarupa Bogdan Shkarupa
CEO & Co-founder, NeuCurrent
Hogyan írjunk marketingtervet?
15 perc olvasási idő

Hogyan írjunk marketingtervet?

Az átfogó marketingterv minden marketingstratégia alfája és omegája. Akár egy új terméket vezet be, akár egy márka stratégiáját határozza meg, szüksége van egy tervre, amely elvezeti Önt üzleti céljai eléréséhez. Bár a marketingterv elkészítése túlterhelőnek tűnhet, nem kell annak lennie. Egy jó marketingterv-sablonnal máris egy lépéssel előrébb jár. Ez a cikk megmutatja, hogyan hozhat létre […]

Zdenko Konečný Zdenko Konečný
CEO, Krejta
Stratégiai marketingtervezés: A 6 lépés az üzleti sikerhez
13 perc olvasási idő

Stratégiai marketingtervezés: A 6 lépés az üzleti sikerhez

A marketingkutatások szerint a marketingszakemberek körülbelül 50-60%-a dokumentálja hivatalosan marketingstratégiáját. A vállalatok gyakran alábecsülik a marketingtervezést, pedig az bizonyítottan növeli a siker esélyét (több mint 300%-kal!) és a ROI-t (60%-kal!) a tervezést nem végző vállalatokhoz képest. Ebben a cikkben a tervezés elvi alapjait tekintjük át, példákon keresztül, útmutatásokat tartalmazó útmutatásokkal, hogy ne maradjon le a […]

Martin Murza Martin Murza
CEO, Murza
A legjobb digitális marketing stratégiák a kisvállalkozások számára 2025-ben
22 perc olvasási idő

A legjobb digitális marketing stratégiák a kisvállalkozások számára 2025-ben

A számos webáruházzal szerzett tapasztalatok azt mutatják, hogy a technológia és a kapcsolatok hogyan segítik a növekedést. 2025 esetében a bevált stratégiák közé tartozik a SEO, az AI, a tartalommarketing, a PPC és a közösségépítés – a legtöbbjük csak időt és erőfeszítést igényel, nem pedig nagy költségvetést. Mivel az AI ma már elengedhetetlen a versenyképesség […]

Jan Janouškovec Jan Janouškovec
CEO, Selltoro
Mi az a gerillamarketing?
4 perc olvasási idő

Mi az a gerillamarketing?

A gerilla marketing egy innovatív hirdetési stratégia , amely meglepő és szokatlan módszereket alkalmaz a termékek vagy szolgáltatások népszerűsítésére. Ez a megközelítés különösen hatékony a fogyasztók figyelmének megragadásában egy zsúfolt piacon, amely gyakran a kreativitásra és az alacsony költségű taktikákra támaszkodik a hagyományos médiacsatornák helyett. A gerillamarketing egy módja annak, hogy egy vállalat eljuttassa a […]

A Mozilla felvásárolja az Anonym-ot a hirdetések adatvédelmének növelése érdekében
2 perc olvasási idő

A Mozilla felvásárolja az Anonym-ot a hirdetések adatvédelmének növelése érdekében

A Mozilla nagy lépést tesz az online hirdetések adatvédelmének javítása érdekében az Anonym, egy szilícium-völgyi induló vállalkozás felvásárlásával. Az Anonym, amelyet 2022-ben alapítottak Brad Smallwood és Graham Mudd, a Meta korábbi vezetői által az adatvédelmet megőrző digitális hirdetésekre összpontosít, és a Griffin Gaming Partners, a Norwest Venture Partners és a Heracles Capital támogatását élvezi.

Hogyan állíthatsz fel reális marketing elvárásokat?
4 perc olvasási idő

Hogyan állíthatsz fel reális marketing elvárásokat?

Mire számíthat egy stratégával vagy ügynökséggel való együttműködéstől? Marketingkörökben gyakran találkozunk irreális elképzelésekkel a kampányok hatékonyságáról, teljesítményéről és költségvetéséről. Maga a digitális maga hihetetlenül gyorsan változik. Ami néhány hónapja még menő volt, az ma már egészen más lehet. Hasonlóképpen, a médiafelület (fizetett kampányok a közösségi médiában, a Google-ban stb.) ára csendben évről évre több tíz […]