2 perc olvasási idő

A Mozilla felvásárolja az Anonym-ot a hirdetések adatvédelmének növelése érdekében

A Mozilla nagy lépést tesz az online hirdetések adatvédelmének javítása érdekében az Anonym, egy szilícium-völgyi induló vállalkozás felvásárlásával. Az Anonym, amelyet 2022-ben alapítottak Brad Smallwood és Graham Mudd, a Meta korábbi vezetői által az adatvédelmet megőrző digitális hirdetésekre összpontosít, és a Griffin Gaming Partners, a Norwest Venture Partners és a Heracles Capital támogatását élvezi.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A Mozilla felvásárolja az Anonym-ot a hirdetések adatvédelmének növelése érdekében
Forrás: Depositphotos

Az Anonym technológiája biztonságosan kombinálja a platformoktól és hirdetőktől származó titkosított adatokat, lehetővé téve a kampányok mérését és optimalizálását az adatvédelem veszélyeztetése nélkül. Biztosítják, hogy ne lehessen felhasználói szintű adatokhoz hozzáférni, speciális algoritmusokat használva az elemzések anonimizálására és az egyéni identitások védelmére.

A Mozilla, a Firefox mögött álló cég izgatott az akvizíció miatt. Úgy vélik, hogy ez új szabványt állít fel a hirdetések magánéletének védelme terén. A növekvő fogyasztói aggodalmak és a szigorúbb szabályozások miatt a régi adatkezelési gyakorlatok egyszerűen nem csökkentik többé. A Mozilla és az Anonym élen jár egy olyan digitális környezet megteremtésében, ahol az adatvédelem és a reklám együtt létezhet, ami minden érintett számára előnyös.

Ez az akvizíció jelentős lépés az adatvédelmet biztosító hirdetési megoldások iránti sürgős igény megoldása felé. A Mozilla megbízható hírnevének és az Anonym fejlett technológiájának egyesítésével céljuk a felhasználói adatvédelem javítása, miközben hatékonyabbá teszik a hirdetéseket. Az egész arról szól, hogy egyenlő versenyfeltételeket teremtsünk mindenki számára a reklámiparban.

Az év elején Mitchell Baker közel négy év után lemondott a Mozilla vezérigazgatói posztjáról, Laura Chambers pedig ideiglenes vezérigazgatóként lépett a helyére.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Hogyan ért el 3 kiskereskedő 20%-os konverziós arányt az omnichannel üzenetküldéssel?
8 perc olvasási idő

Hogyan ért el 3 kiskereskedő 20%-os konverziós arányt az omnichannel üzenetküldéssel?

Mit tegyen, ha a szülők figyelmen kívül hagyják az e-mailjeit, és az SMS elveszik a zajban? Az egyik játékkereskedő a Viberhez fordult, és a stratégiai mindencsatornás üzenetküldéssel 20%-os konverziós rátával elkötelezett vásárlókká változtatta az elfoglalt szülőket. Ez csak egy példa arra, hogy a kiskereskedők hogyan írják újra a vásárlói elköteleződés szabályait, és az eredmények meglepik […]

Bogdan Shkarupa Bogdan Shkarupa
CEO & Co-founder, NeuCurrent
Hogyan írjunk marketingtervet?
15 perc olvasási idő

Hogyan írjunk marketingtervet?

Az átfogó marketingterv minden marketingstratégia alfája és omegája. Akár egy új terméket vezet be, akár egy márka stratégiáját határozza meg, szüksége van egy tervre, amely elvezeti Önt üzleti céljai eléréséhez. Bár a marketingterv elkészítése túlterhelőnek tűnhet, nem kell annak lennie. Egy jó marketingterv-sablonnal máris egy lépéssel előrébb jár. Ez a cikk megmutatja, hogyan hozhat létre […]

Zdenko Konečný Zdenko Konečný
CEO, Krejta
Stratégiai marketingtervezés: A 6 lépés az üzleti sikerhez
13 perc olvasási idő

Stratégiai marketingtervezés: A 6 lépés az üzleti sikerhez

A marketingkutatások szerint a marketingszakemberek körülbelül 50-60%-a dokumentálja hivatalosan marketingstratégiáját. A vállalatok gyakran alábecsülik a marketingtervezést, pedig az bizonyítottan növeli a siker esélyét (több mint 300%-kal!) és a ROI-t (60%-kal!) a tervezést nem végző vállalatokhoz képest. Ebben a cikkben a tervezés elvi alapjait tekintjük át, példákon keresztül, útmutatásokat tartalmazó útmutatásokkal, hogy ne maradjon le a […]

Martin Murza Martin Murza
CEO, Murza