
Az Anonym technológiája biztonságosan kombinálja a platformoktól és hirdetőktől származó titkosított adatokat, lehetővé téve a kampányok mérését és optimalizálását az adatvédelem veszélyeztetése nélkül. Biztosítják, hogy ne lehessen felhasználói szintű adatokhoz hozzáférni, speciális algoritmusokat használva az elemzések anonimizálására és az egyéni identitások védelmére.
A Mozilla, a Firefox mögött álló cég izgatott az akvizíció miatt. Úgy vélik, hogy ez új szabványt állít fel a hirdetések magánéletének védelme terén. A növekvő fogyasztói aggodalmak és a szigorúbb szabályozások miatt a régi adatkezelési gyakorlatok egyszerűen nem csökkentik többé. A Mozilla és az Anonym élen jár egy olyan digitális környezet megteremtésében, ahol az adatvédelem és a reklám együtt létezhet, ami minden érintett számára előnyös.
Ez az akvizíció jelentős lépés az adatvédelmet biztosító hirdetési megoldások iránti sürgős igény megoldása felé. A Mozilla megbízható hírnevének és az Anonym fejlett technológiájának egyesítésével céljuk a felhasználói adatvédelem javítása, miközben hatékonyabbá teszik a hirdetéseket. Az egész arról szól, hogy egyenlő versenyfeltételeket teremtsünk mindenki számára a reklámiparban.
Az év elején Mitchell Baker közel négy év után lemondott a Mozilla vezérigazgatói posztjáról, Laura Chambers pedig ideiglenes vezérigazgatóként lépett a helyére.