4 perc olvasási idő

Hogyan állíthatsz fel reális marketing elvárásokat?

Mire számíthat egy stratégával vagy ügynökséggel való együttműködéstől? Marketingkörökben gyakran találkozunk irreális elképzelésekkel a kampányok hatékonyságáról, teljesítményéről és költségvetéséről. Maga a digitális maga hihetetlenül gyorsan változik. Ami néhány hónapja még menő volt, az ma már egészen más lehet. Hasonlóképpen, a médiafelület (fizetett kampányok a közösségi médiában, a Google-ban stb.) ára csendben évről évre több tíz százalékkal emelkedik. Ennek oka az új hirdetők folyamatos beáramlása a hálózatokba, valamint a potenciális ügyfelek növekvő igénye a kreatív anyagok iránt.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Hogyan állíthatsz fel reális marketing elvárásokat?
Forrás: Depositphotos

.

A jelenlegi helyzet objektív értékelése

Ezt a pontot 2 kategóriára lehetne osztani, amelyek egyrészt szöges ellentétben állnak egymással, de az online piac minden (nem) sikeres szereplőjét lefedik.Hosszú távon elhanyagolt marketingHa az elmúlt években nem fordítottál nagy figyelmet a marketingre, vagy nem volt rá szükséged, vagy soha nem volt rá hely, akkor nem fogod tudni néhány hét alatt behozni a lemaradást. A hosszú távú marketing elhanyagolása gyakran eredményez elhanyagolt weboldalt, elhanyagolt márkaépítést és hiányzó vizuális és kommunikációs kézikönyvet. Ezen a ponton mindenképpen magasabb újraindítási költséggel kell számolnia, mivel valószínű, hogy a szóban forgó probléma szinte minden csatornát érint.

Új vállalkozás indítása

Az a szabály, hogy ma kevesebbel kezdhetsz, később pedig többet fektethetsz a marketingbe, már nem igazán érvényes. Ez akkor lehet igaz, ha olyan egyedi terméked van, amely annyira egyedi, hogy kiemelkedik a tömegből. De ha olyasmit csinálsz, amit már más is csinál, akkor pragmatikusnak kell lenned. Először mindig be kell fektetned, aztán optimalizálnod kell, és meg kell próbálnod másképp elosztani a marketingbefektetéseidet. A médiafelület mai árai mellett még optimista konverziós ráták mellett is viszonylag magas induló költséggel kell számolni, mielőtt az üzlet „kifutja magát”. Természetesen még mindig fennáll a teljes kudarc kockázata, amit egyetlen jó hírű ügynökség sem tud garantálni, de a marketing a próbálkozásról, tesztelésről és optimalizálásról szól, és ezen a ponton nem fogsz elmozdulni előzetes befektetés nélkül. Minél jövedelmezőbb a szegmensed, és minél több a verseny és a hirdető, annál magasabb a kezdeti befektetés és annál nehezebb a kezdés. Ha mobiltelefonos webáruházat szeretnél nyitni, nem könnyű a kiindulási helyzeted, és a kommunikációdnak első osztályúnak kell lennie. Az az elképzelés, hogy eladsz valamit, majd befektetsz, sajnos irreális.

Source: Depositphotos

Rövid távú terv készítése

A rövid távú terv elkészítéséhez javasoljuk a Pareto-szabály követését , miszerint a munka 80%-át az idő és a pénz 20%-áért kell elvégezni. Legyen szó a legalapvetőbb dolgok kijavításáról az oldaladon belül (hotfixek, a következő lépésben újraépítheted az oldalt), az alapvető nyomon követés beállításáról, néhány alapvető kampány felállításáról valamiért, amiben biztos vagy a helyzetedben.

Gyakran találkozunk olyan ügyfeleknél, akik – mivel régóta nem foglalkoznak marketinggel, különösen egy nagy szervezeten belül – egyszerre akarnak beleugrani az összes marketingcsatornába és lehetőségbe. Ez az elképzelés aztán befolyásolja a marketingügynökségnek adott briefet, és a csatornák kiválasztását és létrehozását is. Az ügyfelek gyakran meglepődnek, amikor a becsült médiabüdzsé többszöröse a maximális költségvetésüknek.

Hosszú távú terv készítése

Miután felállított néhány kampányt és rendbe tette a legfontosabb elemeket, itt az ideje, hogy megvizsgálja a hosszú távú marketingstratégiát. Hogy ez egy hat hónapos vagy egy éves stratégia, nem igazán fontos. Ami a nap végén fontos, az az, hogy tartsa magát a marketingstratégiához. Sok ügyfél ezután eltér a stratégiától, és más típusú promóciókat vezet be, ami gyakran kontraproduktív és zavart okoz.A megfelelő hosszú távú stratégiának tartalmaznia kell a következőket

  • Kik vagyunk mi? Mivel foglalkozunk?
  • Mit kell kommunikálnunk hosszú távon?
  • Mik a termékeink/szolgáltatásaink?
  • Mik a mi USP-ink?
  • Mire reagálnak az ügyfeleink?
  • Kik a versenytársaink?
  • Milyen csatornákat használhatunk és hogyan?
  • Melyek a legfontosabb kreatívok, elhelyezések, formátumok?
  • Milyen a hangvételünk?
  • Mit akarunk elérni?
  • Hogyan mérjük?
  • Költségvetés – média + ügyvezető
Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Mi az a gerillamarketing?
4 perc olvasási idő

Mi az a gerillamarketing?

A gerilla marketing egy innovatív hirdetési stratégia , amely meglepő és szokatlan módszereket alkalmaz a termékek vagy szolgáltatások népszerűsítésére. Ez a megközelítés különösen hatékony a fogyasztók figyelmének megragadásában egy zsúfolt piacon, amely gyakran a kreativitásra és az alacsony költségű taktikákra támaszkodik a hagyományos médiacsatornák helyett. A gerillamarketing egy módja annak, hogy egy vállalat eljuttassa a […]

Olvasás
Hosszú távú stratégia a marketingben: A kutatások 60% -os ROI növekedést mutatnak
3 perc olvasási idő

Hosszú távú stratégia a marketingben: A kutatások 60% -os ROI növekedést mutatnak

A WARC és a Google kutatása ajánlásokat tesz a fenntartható növekedés elérésére a teljes marketingcsatornában. A recept kiegyensúlyozott befektetéseket tartalmaz a Marketing Mix Modeling (MMM), a hozzárendelés és a mesterséges intelligencia területén. Ezek az eszközök segítenek megérteni a marketingtevékenységek és az üzleti eredmények közötti összetett kapcsolatokat, mind rövid, mind hosszú távon.

Olvasás
Hogyan készítsünk B2B marketing stratégiát 6 lépésben
3 perc olvasási idő

Hogyan készítsünk B2B marketing stratégiát 6 lépésben

Az e-kereskedelmi vállalatok számára, amelyek megpróbálnak megfelelően együttműködni más vállalatokkal, elengedhetetlen egy sikeres B2B marketingterv kidolgozása. Míg a B2C marketing néha hangsúlyozza az érzelmi fellebbezéseket, a B2B marketing hangsúlyozza a kapcsolatokat és az értéket, és stratégiaibb megközelítést igényel. Ez egy alapvető útmutató, amely lehetővé teszi a B2B marketing terv hatékony létrehozását.

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+