Cikkek és újdonságok PPC témában

A fizetett közösségi média hirdetések megértése
14 perc olvasási idő

A fizetett közösségi média hirdetések megértése

A fizetett közösségi médiahirdetés hatékony eszközzé vált azon vállalkozások számára, amelyek célja az online jelenlétük javítása és a célközönséggel való hatékony kapcsolattartás. Az organikus posztokkal ellentétben a fizetett hirdetések lehetővé teszik a márkák számára, hogy kihasználják a közösségi médiaplatformok hatalmas hatókörét, és személyre szabott üzeneteket közvetítsenek, amelyek rezonálnak az adott demográfiai csoportokra. Mivel a vállalatok […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Olvasás
A fizetett közösségi média hirdetések megértése
14 perc olvasási idő

A fizetett közösségi média hirdetések megértése

A fizetett közösségi médiahirdetés hatékony eszközzé vált azon vállalkozások számára, amelyek célja az online jelenlétük javítása és a célközönséggel való hatékony kapcsolattartás. Az organikus posztokkal ellentétben a fizetett hirdetések lehetővé teszik a márkák számára, hogy kihasználják a közösségi médiaplatformok hatalmas hatókörét, és személyre szabott üzeneteket közvetítsenek, amelyek rezonálnak az adott demográfiai csoportokra. Mivel a vállalatok […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Olvasás
Az egykattintásos funkcióval a Google Ads megkönnyíti a havi számlázásra való váltást
2 perc olvasási idő

Az egykattintásos funkcióval a Google Ads megkönnyíti a havi számlázásra való váltást

A Google Ads nagy változtatást hajt végre fizetési rendszerében egy egyszerűbb „Váltás havi számlázásra” opció hozzáadásával. Ez az egykattintásos lehetőség azoknak a hirdetőknek szól, akiknek módosítaniuk kell számlázási döntéseiket, mert a Google nemrégiben közölte a nagy költségkerettel rendelkező hirdetőkkel, hogy fel kell hagyniuk a hitel- vagy betéti kártyák használatával a fizetéshez.

Olvasás
A felhasználók elutasítják a célzott hirdetéseket egy új európai közvélemény-kutatásban
3 perc olvasási idő

A felhasználók elutasítják a célzott hirdetéseket egy új európai közvélemény-kutatásban

Képzelje el, hogy végiggörgeti a közösségi média hírcsatornáját, és minden hirdetés, amelyet lát, kísértetiesen személyre szabottnak tűnik. Ez a mai internet valósága, amelyet személyre szabott hirdetések működtetnek. Míg az olyan technológiai óriások, mint a Facebook, ragaszkodnak ahhoz, hogy szeretjük ezt a „személyre szabott élményt”, legutóbbi közvélemény-kutatásunk más képet fest.

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+