Cikkek és újdonságok E-shop bővítés témában

Megfizethető e-kereskedelmi bővítési megoldások kisvállalkozások számára
18 perc olvasási idő

Megfizethető e-kereskedelmi bővítési megoldások kisvállalkozások számára

A fogyasztói magatartás digitális változása egyszerre teremtett lehetőséget és sürgősséget a növekedésre törekvő kisvállalkozások számára. A kisvállalkozások hagyományos bővítési megoldásai gyakran jelentős tőkét és technikai erőforrásokat igényeltek. A mai e-kereskedelmi környezet alapvetően megváltoztatta ezt az egyenletet, kifinomult platformokat kínálva elérhető áron, ésszerűsített végrehajtási folyamatokkal. Ez az útmutató praktikus bővítési megoldásokat kínál a kisvállalkozások számára, amelyek […]

Alexandra Bukovčanová Alexandra Bukovčanová
Chief Marketing Officer, Translata
Az adatok, amelyekre minden Amazon eladónak szüksége van a nemzetközi terjeszkedés előtt
8 perc olvasási idő

Az adatok, amelyekre minden Amazon eladónak szüksége van a nemzetközi terjeszkedés előtt

Az Ön terméke gyilkos az Amazon UK-n. Az eladások stabilak, az értékelések nagyszerűek, és Ön azt gondolja: „Ideje világméretűvé válni! Várj egy kicsit. Csak azért, mert a fogkefetöltője jól fogy Nagy-Britanniában, még nem jelenti azt, hogy Németországban, az Egyesült Államokban vagy Japánban is működni fog. Megfelelő adatok nélkül a nemzetközi terjeszkedés gyorsan drága katasztrófává válhat […]

Alexandros Karagiannis Alexandros Karagiannis
Director, Lezzat Ltd
E-kereskedelmi lokalizációs stratégiák
8 perc olvasási idő

E-kereskedelmi lokalizációs stratégiák

Azon gondolkodik, hogy e-kereskedelmi vállalkozását a hazai piacon túlra is kiterjeszti, de nem tudja, hogyan kezdjen hozzá? A sikeres nemzetközi terjeszkedés nem csak a webhely nyelvének megváltoztatásáról szól. Magában foglalja az új ügyfelekhez, elvárásokhoz és az üzletmenet új módozataihoz való alkalmazkodást is. Itt jönnek képbe az intelligens, rugalmas lokalizációs stratégiák – és ezek sokkal fontosabbak, […]

Marcin Pondo Marcin Pondo
Managing Director, Consulting Hungary
Tippek webáruháza bővítésre való optimalizálásához
12 perc olvasási idő

Tippek webáruháza bővítésre való optimalizálásához

A webáruház új piacokra való kiterjesztése izgalmasan hangozhat, de tele van rejtett kihívásokkal is, amelyekre talán nem is gondol. Az igazság az, hogy a nemzetközi piacokon való sikerhez nem csak ambícióra van szükség: felkészültségre is. Minden piacnak megvannak a maga elvárásai, vásárlási szokásai és konkurenciája. Ha azt szeretné, hogy az új vásárlók elfogadják, és valóban […]

Marcin Pondo Marcin Pondo
Managing Director, Consulting Hungary
A globális terjeszkedés előnyei: Miért érdemes megfontolni
14 perc olvasási idő

A globális terjeszkedés előnyei: Miért érdemes megfontolni

Az üzletmenet folyamatos változáson megy keresztül; ez nem meglepő. És az egyre növekvő összekapcsolódás közepette úgy tűnik, hogy az országok közötti határok, ha nem is tűntek el, de legalábbis kevésbé jelentenek akadályt – inkább szimbolikus, mint valós akadályt, ha a növekedésről van szó. Az új piacokra való terjeszkedés számos lehetőséget kínál, a nagyobb bevételi potenciáltól […]

Silvi Nuñez Silvi Nuñez
Managing Director, Optimational
Az e-kereskedelmi vállalkozás bővítésének kihívásai: Az üzleti vállalkozás: Mire számítsunk?
6 perc olvasási idő

Az e-kereskedelmi vállalkozás bővítésének kihívásai: Az üzleti vállalkozás: Mire számítsunk?

Az e-kereskedelmi vállalkozások globális terjeszkedése hatalmas lehetőségeket kínál a hazai piacokon túlmutató növekedést kereső vállalkozók számára. A nemzetközi e-kereskedelmi piac éves szinten több mint 14%-kal növekszik, és a globális e-kereskedelmi forgalom 2024-ben meghaladja a 6,3 billió dollárt. A határokon átnyúló e-kereskedelem azonban jelentős kihívásokkal jár, többek között a logisztika, az adózás, a jogi megfelelés, a […]

Petr Sedlacek Petr Sedlacek
Co-founder LOCO
Külföldi terjeszkedést tervez? Ne becsülje alá a domainválasztást
5 perc olvasási idő

Külföldi terjeszkedést tervez? Ne becsülje alá a domainválasztást

Egy új webáruház létrehozásakor, de a márka márkaváltásakor is fontos átgondolni a domain kiterjesztés kiválasztását. Ismerje meg a helyi és globális domainek előnyeit, a domain hatását a SEO-ra vagy a megfelelő domain kiválasztásának menetét.