4 perc olvasási idő

Hogyan alakítja át az automatizálás és a mesterséges intelligencia az ügyfélszolgálatot?

A Zendesk tanulmánya azt mutatja, hogy az ügyfélélmény nagymértékben megváltozik. A vezetők úgy vélik, hogy az automatizálás és az AI teljesen megváltoztatja az ügyfélélményt a következő három évben. Valójában 80% -uk úgy gondolja, hogy a szabványos CX már nem létezik.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Hogyan alakítja át az automatizálás és a mesterséges intelligencia az ügyfélszolgálatot?
Forrás: Depositphotos

A Zendesk „Az AI-alapú CX jövője” című jelentése alapján az ügyfélszolgálat valószínűleg karcsúbb, gyorsabb és jobb lesz. Az automatizálás és a mesterséges intelligencia nagyon fontos lesz a folyamatok egyszerűsítésében, a helyzetek személyesebbé tételében és az ügyfelek több interakciójának kezelésében. Mivel az AI egyszerűsíti a folyamatokat és garantálja a csúcsminőségű szolgáltatást, ez a változás valószínűleg kisebb ügyfélélmény-csapatokhoz vezet. Valójában az iparági szakértők 64% -a arra számít, hogy csökkenni fognak. A tanulmány 1,300 ügyfélélmény-vezetőt kért fel az Egyesült Államokból, Ausztráliából, Brazíliából, Indiából, Mexikóból, Szingapúrból, Spanyolországból és az Egyesült Királyságból, hogy töltsenek ki egy felmérést.

Az AI-nak az ügyféllel való minden kapcsolat középpontjában kell állnia.  Azt is figyelemmel kíséri, hogy mind az emberi, mind az AI-dolgozók milyen jól végzik munkájukat annak biztosítása érdekében, hogy az ügyfelek nagyszerű szolgáltatást kapjanak. A vezetők úgy gondolják, hogy az AI kezeli a kapcsolatok 80% -át. Ez felszabadítja az emberi ügynököket, hogy bonyolultabb feladatokon dolgozzanak, míg az automatizálás és az AI adatokat használ az ügyfélélmény testreszabásához és javításához.

Hogyan változott az ügyfélélmény?

A szakértők azt jósolják, hogy az ügyfélszolgálati interakciók ötszörösére nőnek, és a vezetők magabiztosan állítják, hogy az AI fenntartja a magas szolgáltatási minőséget. Ez a változás gördülékenyebbé teszi a dolgokat, segít az embereknek jobb döntéseket hozni, és versenyképesebbé teszi a piacot. Amikor az AI átveszi a rutinfeladatokat, a csapatok hatékonyabban dolgozhatnak, és alacsonyan tarthatják a költségeket. Ez lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy növekedjenek , még akkor is, ha az általuk kezelt ügyfelek száma növekszik.

Source: Depositphotos

A rendszergazdák több stratégiai feladatot vállalnak

Az üzleti folyamatok kulcsfontosságú őreiként a rendszergazdák nagy változással néznek szembe. Egyre inkább függnek majd a mesterséges intelligencia másodpilótáitól és az intelligens eszközöktől az automatizált kapcsolatok kezeléséhez és az AI-alapú fejlesztésekhez. Napi feladataik részeként a vezetők valós időben ellenőrzik az ügynökök interakcióinak minőségét, javítják az automatizálást, előrejelzik a személyzeti igényeket, és működésbe hozzák az AI által javasolt munkafolyamatokat.

A csapat teljesítményének javítása érdekében meg kell tanulniuk, hogyan használják a „No/Low Code” eszközöket az automatizáláshoz, az adatok alapján kell döntéseket hozniuk, és gondoskodniuk kell arról, hogy az emberek és a mesterséges intelligencia megosszák a munkát, hogy az ügyfelek elégedettek legyenek. Ez a változás biztosítja a vezetők számára azokat az eszközöket, amelyekre szükségük van a stratégiai előrelépéshez és a folyamatok zökkenőmentes működéséhez.

Az AI nagy hatással lesz az ügyfélélmény-csapatokra, megváltoztatja az ügynökök, rendszergazdák és vezetők munkáját azáltal, hogy nagyobb hangsúlyt fektet a speciális készségekre. Az ügyfélszolgálatban dolgozók professzionálisabb feladatokat kapnak:

  • Többet fognak megtudni a technológiai készségekről, és jobban tudják használni az AI-t
  • A puha készségek javulni fognak, és egységes környezetben a munka gyorsabban fog elvégezni
  • Speciálisabb dolgokat fognak tanulni, amelyek mélyebbek

Az ügyfélszolgálati képviselőknek képesnek kell lenniük az AI-eszközök használatára, összetett problémák megoldására és a tanulás folytatására annak érdekében, hogy jobb ügyfélélményt nyújtsanak, és javítsák teljesítményüket és szolgáltatásminőségüket.

A vezetők szorgalmazzák az AI-integrációt

Az ügyfélélmény vezetői sokat tanulnak arról, hogy mely ötletek működnek valóban az ügyfelek számára. Mesterséges intelligenciát és valós idejű adatokat használnak az ügyfélélmény javítása érdekében, és együttműködnek a csapatokban az ügyfelek biztonságának megőrzése érdekében. A mesterséges intelligenciából származó betekintések segítenek nekik gyorsan új ötletekkel előállni.

Stratégiailag használják a mesterséges intelligenciát, jobb döntéseket hoznak, és képesek lesznek átvezetni csapataikat egy olyan világban, ahol a technológia folyamatosan változik, és az ügyfelek szokásai mindig változnak. Az üzleti világ változásával fontos lesz lépést tartani az AI-technológia gyors fejlődésével. Ahhoz, hogy hosszú távon sikeres legyen, rugalmasnak kell lennie, és készen kell állnia arra, hogy az ügyfelek hogyan látják Önt a jövőben.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
A Google Sheets elindítja az AI Formula-t
4 perc olvasási idő

A Google Sheets elindítja az AI Formula-t

Hagyja abba a végtelen táblázatsorok átolvasását és az adatok másolását a lapok között. A Google elejtett egy funkciót, amely 30 perces adatfeladatokat 30 másodperces felszólításokká alakít.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
A Cloudflare teszteli a rendszert, hogy a kiadók felszámolhassák az AI kúszókat
3 perc olvasási idő

A Cloudflare teszteli a rendszert, hogy a kiadók felszámolhassák az AI kúszókat

Lehet, hogy a mesterséges intelligenciával foglalkozó cégek napjai meg vannak számlálva. A Cloudflare most vezette be a„Pay per Crawl” nevű szolgáltatást, amely lehetővé teszi a webhelytulajdonosok számára, hogy pénzt keressenek, amikor AI robotok jelennek meg, hogy megragadják az anyagukat. Ez elég nagy dolog mindenkinek, aki online tartalmat készít.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
E-kereskedelmi szakértő: „Hagyja abba az AI Hype üldözését – itt van, ami valójában az eladásokat hajtja”.
9 perc olvasási idő

E-kereskedelmi szakértő: „Hagyja abba az AI Hype üldözését – itt van, ami valójában az eladásokat hajtja”.

A legnagyobb hiba? Ahelyett, hogy belülről kifelé tervezünk, ahelyett, hogy azt vennénk figyelembe, hogyan vásárolnak a vásárlók valójában.” Ez a nyers értékelés Robertótól, a digitális átalakulás veteránjától származik, aki már mindent látott – egy bristoli startup cég vezetésétől kezdve a Vodafone felvásárlásán át az UST Spain & Lataminnovációs igazgatójáig .

Roberto Álvarez Ceballos Roberto Álvarez Ceballos
Director of Products, Platforms & Innovation, UST España & Latam