1 perc olvasási idő

Mi az AI?

A mesterséges intelligencia (AI) olyan technológia, amely gépi tanulás révén megkettőzi az emberi intelligencia folyamatait. Az algoritmusok betanításához speciális hardverre és szoftverre, valamint olyan népszerű programozási nyelvekre van szükség, mint a Python, R, Java, C++ és Julia.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította

A mesterséges intelligencia (AI) olyan technológia, amely gépi tanulás révén megkettőzi az emberi intelligencia folyamatait. Az algoritmusok betanításához speciális hardverre és szoftverre, valamint olyan népszerű programozási nyelvekre van szükség, mint a Python, R, Java, C++ és Julia. Az AI-rendszerek hatalmas mennyiségű címkézett betanítási adatot használnak a jövőbeli állapotok előrejelzéséhez.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Hogyan növeli a mobil kereskedelmi közösségi marketing a hagyományos csatornákhoz képest a ROI-t?
5 perc olvasási idő

Hogyan növeli a mobil kereskedelmi közösségi marketing a hagyományos csatornákhoz képest a ROI-t?

A mobilalkalmazások az egyik legstabilabb és egyben legjövedelmezőbb évüket élik. A világjárványos fellendülés és az azt követő korrekció után a piac stabilizálódott. A számok azt mutatják, hogy a felhasználók figyelme és pénze minden eddiginél jobban a mobilra koncentrálódik, így a mobil kereskedelmi közösségi marketing a fenntartható növekedésre törekvő márkák számára kulcsfontosságú megkülönböztető tényezővé válik.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bár a B2B reklámköltségvetések nőnek, a marketingesek még mindig küzdenek a hatékonysággal
5 perc olvasási idő

Bár a B2B reklámköltségvetések nőnek, a marketingesek még mindig küzdenek a hatékonysággal

A vállalatok többet költenek reklámra, de az eredmények gyakran elmaradnak. A növekvő digitális reklámköltségvetés önmagában nem elég. A vásárlási döntések egyre összetettebbé válnak, a hagyományos megközelítések már nem működnek, és a reklámok célt tévesztenek. Egy új globális felmérésből kiderül, hogy miért nem térül meg a B2B marketingbe fektetett összeg. Nézzük, mit tehetnek ez ellen a […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+