17 perc olvasási idő

Digitális és online marketing

Az online vagy internetes marketing egy tág fogalom, amely a márka népszerűsítésére és az ügyfelekkel való kommunikációra irányuló tevékenységek széles körére utal. Sokan gyakran összekeverik a digitális marketinggel, vagy szinonimaként használják, ami helytelen. Mi az online marketing és miben különbözik a digitális marketingtől?

Digitális és online marketing
Forrás: Unsplash.com

Mi az online marketing?

Az online marketing magában foglalja az interneten és az online csatornákon keresztül folytatott marketing minden formáját. Elsősorban reklámot hirdet és terjeszt, márkákat épít és kommunikál az ügyfelekkel.

A jól megtervezett és végrehajtott online marketing lehetővé teszi a márkák számára, hogy elérjék célközönségüket, és növeljék termékeik és szolgáltatásaik értékesítését. Az egyes kampányok eredményei valós időben nyomon követhetők, így azonnal reagálhat.

Az online marketing nagyszerű módja az ügyfelek elérésének. Nemcsak számos lehetőséget kínál, mivel az internetet világszerte több milliárd ember használja, hanem megfizethetőbb is, mint más hirdetési formák (például a TV). Még a kisebb, korlátozott költségvetéssel rendelkező márkák is megengedhetik maguknak az egyszerűbb marketingkampányokat.

Mi a különbség az online és a digitális marketing között?

Az online és a digitális marketing közötti különbség gyakran nem világos. Ez elsősorban azért van, mert sokan összekeverik a kifejezéseket, vagy felcserélhetően használják őket. Ez nem helyes. Az ilyen típusú marketing mindegyike mást jelent.

  • Digitális marketing – szélesebb kifejezés, amely a marketing minden olyan formájára utal, amely digitális technológiát használ a szolgáltatások és áruk népszerűsítésére. Ez azt jelenti, hogy az online csatornák, például a közösségi média, a weboldalak, a PPC hirdetések vagy a hírlevelek mellett a televízióra, a rádióra és más digitális eszközökre is összpontosít.
  • Online marketing – ez egy specifikusabb kifejezés a marketingre, amely kizárólag online, azaz az interneten keresztül történik. Jelenleg nagyon népszerű és alkalmas mind a nagy márkák, mind a kisebb egyének számára.

Source: Unsplash.com

Online vs. offline marketing

Az online marketing összefüggésében találkozhat az offline marketing kifejezéssel is. Ez utóbbi az interneten kívül zajló marketing formájára utal. Hagyományos csatornákat és módszereket használ, például rádiót, televíziót, nyomtatást, óriásplakátokat vagy eseményeket (kiállítások, konferenciák stb.) egy márka vagy termékek népszerűsítésére.

Az offline marketing gyakran drágább , mint az online marketing. Ezért nagyobb valószínűséggel használják a nagyvállalatok és a nagy nyereséget termelő vállalatok.

Szakértői tanácsok : Bár az online marketing egyre népszerűbb, az offline marketing továbbra is fontos szerepet játszik az általános marketingstratégiában. Például hatékonyan célozza meg a korlátozott internet-hozzáféréssel vagy minimális használattal rendelkező emberek csoportjait.

Melyek az online marketing fő előnyei?

Az online marketingnek számos előnye van, többek között:

  • Széles elérés

Az online marketing lehetővé teszi, hogy globálisan kommunikáljon ügyfeleivel, ami kiváló előny, ha termékeit külföldre szállítja. Ez automatikusan hozzáférést biztosít több millió potenciális ügyfélhez, akiket nem tudna elérni a hagyományos csatornákon keresztül.

  • Pontos célzás

A hagyományos offline marketinggel kevés befolyása van arra, hogy ki látja a tartalmát. Még akkor is, ha fizet azért, hogy egy kereskedelmi magazinban vagy egy TV-csatornán hirdessen, az online kampányok beállításakor kiválaszthatja, hogy kiket szeretne megcélozni.

Ezzel szemben egy online kampány létrehozásakor pontos célközönséget hozhat létre életkor, nem, demográfiai adatok, vásárlási magatartás, értékek és sok más tényező alapján. Ez biztosítja, hogy a hirdetésedet azok az emberek lássák, akik valószínűleg érdeklődnek a termékeid iránt, így sokkal jobb eredményeket érhetsz el.

  • Mérhetőség

Az online marketing nagyon könnyen mérhető. Az egyes kampányokat számos paraméter és tényező alapján elemezheti , például konverziók, webhelyforgalom, kattintások vagy tartalommegosztások alapján.

A kampányok eredményeitől függően fontos információkat kap arról, hogy mi működik az ügyfeleknél , mi nem, és mit nem kell többé tennie. Ez hatékonyan időt és pénzt takarít meg.

  • Fokozott elkötelezettség

A hagyományos marketingmódszerek csak egyirányú kommunikációt tesznek lehetővé. Ez azt jelenti, hogy az interakció véget ér, miután bizonyos információkat TV-n, nyomtatáson vagy rádión keresztül adott az ügyfeleknek. Nem tudod, hogy a másik fél hogyan érez a termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban.

A visszajelzés kritikus fontosságú a marketingben. Segítségével megtudhatja, hogy az ügyfelek hogyan lépnek interakcióba egy kampánnyal, és hogyan vélekednek róla. Ezen adatok alapján módosíthatja és adaptálhatja azokat.

Ezután visszajelzésre is szükség van további hirdetések vagy tartalmak létrehozásakor. Segít jobban megismerni meglévő és potenciális ügyfeleit , és tudatja Önnel, hogy mit és hogyan kínáljon nekik.

Szakértői tanácsok : A kétirányú kommunikáció kiválóan alkalmas az online marketingre is, mert lehetővé teszi az ügyfelek kérdéseinek megválaszolását, például a közösségi médiában. Segíthet nekik kiválasztani egy terméket, megoldani egy másik problémát és növelni az értékesítést.

  • Alacsonyabb költségek

Az online marketing költségei számos tényezőtől függenek, beleértve a kampány típusát, a vállalkozás méretét és költségvetését, a marketinget végző személyt vagy céget stb. A TV-ben vagy rádióban történő hirdetés azonban általában alacsonyabb, mint a fizetendő összeg.

Source: Unsplash.com

  • Magas rendelkezésre állás

Az internet soha nem alszik. Az emberek éjjel-nappal rajta vannak, weboldalakat és közösségi hálózatokat böngésznek. Az online marketing kihasználja ezt a tényt azáltal, hogy releváns hirdetéseket jelenít meg az ügyfeleknek időtől és dátumtól függetlenül.

  • Személyre szabott megközelítés

Olyan termékeket értékesít, amelyek különböző típusú ügyfelek, például fiatalabbak és idősebbek számára vonzóak? Az online marketing lehetővé teszi, hogy hirdetési kampányát az egyes célcsoportokra szabja, személyre szabott megközelítést biztosítva számukra.

A személyre szabás és az egyéni megközelítés jobb ügyfélélményt és a márkával való kapcsolat érzését eredményezi. A generáció vagy a nemek értékeit kiemelő reklámkampányok arra késztethetik az embert, hogy pozitív véleményt alkosson egy vállalatról, és hűséges ügyféllé váljon.

  • Hajlékonyság

Az online marketing nagyon rugalmas, és lehetővé teszi az aktuális vagy tervezett kampányok gyors kiigazítását vagy optimalizálását az eredmények és visszajelzések alapján. Ez egy nagy plusz, amit a hagyományos offline marketing nem tartalmaz, ami jelentősen csökkenti annak hatékonyságát.

A rugalmasság ma is döntő fontosságú a gyorsan változó trendek miatt. A marketingesek könnyen reagálhatnak rájuk, és beépíthetik őket a jelenlegi vagy jövőbeli kampányokba vagy tartalmakba.

  • Tesztelhetőség

Az online marketing lehetőséget kínál a különböző stratégiák és kreatív megközelítések tesztelésére minimális költséggel. Például az A/B tesztelés népszerű módja a különböző hirdetés- vagy webtartalom-verziók teljesítményének összehasonlítására.

  • Jobb konverziós arányok

A konverzió egy adott cél elérése a webhely látogatója vagy potenciális ügyfele által. Ez lehet egy webhelyre kattintás, hírlevélre való feliratkozás vagy vásárlás. A konverziós arány tehát az ügyfelek azon százaléka, akik végrehajtják a kívánt műveletet.

Általában minél magasabb a konverziós arány, annál sikeresebbek a marketinges erőfeszítései.

Az Adobe szerint a hagyományos marketingmódszerek általában csak 1,7% -os konverziós arányt érnek el, ami nagyon alacsony ahhoz képest, amit fizet.

A jó hír az, hogy az online marketing sokkal jobban teljesít. Az átlagos konverziós arány 9,9%, ami majdnem hatszor magasabb. Arról nem is beszélve, hogy nem kell annyit költenie. Így pénzt takaríthat meg, és sokkal több ügyfelet szerezhet egyszerre.

Source: Unsplash.com

  • Viralitás

Az online marketing lehetővé teszi a marketingszakemberek számára , hogy minőségi, szórakoztató és vonzó tartalmat hozzanak létre, amelyet sok felhasználó megoszt. Ez a tartalom vírusként terjedhet, és meteorikus sebességgel terjesztheti márkája ismertségét – mindezt anélkül, hogy fizetne a hirdetésekért.

  • Különböző formátumok

A hagyományos marketing lehetővé teszi, hogy nagyon korlátozott mennyiségű tartalmat használjon. A nyomtatásban képek, a tévében videók, a rádióban pedig hang. Online viszont ezeket a formátumokat bannerek, GIF-ek, érdekes grafikák, rövid és tömör videók és még sok más egészítik ki. Tehát könnyen vonzhatja az összes korcsoportot – a tinédzserektől az idősekig.

Mi az online marketing?

Az online marketing több tevékenységből áll, amelyeket a legjobb eredmények elérése érdekében kombinálnia kell. A főbbek a következők:

SEO

A keresőoptimalizálás vagy röviden SEO egy olyan folyamat, amely optimalizálja a webhelyet, hogy javítsa pozícióját a keresési eredmények között. Ez magában foglalja az organikus és fizetetlen forgalom megszerzését olyan keresőmotorokból, mint a Google, a Bing, a Yahoo stb.

A SEO különböző tevékenységekből, technikákból és gyakorlatokból áll, amelyeket a weboldal tartalmára alkalmaznak. Ezek javítják és növelik relevanciáját, ami magasabb Google rangsoroláshoz vezet.

És melyek a SEO-ban használt leggyakoribb technikák és gyakorlatok?

  • Kulcsszavak – ha azt szeretné, hogy tartalma a lehető legmagasabb rangsorolást érje el, tanulmányozza a releváns kulcsszavakat, amelyeket használni fog, mielőtt létrehozná. A címben, a metaleírásokban és a képaláírásokban szerepeltesd a legrelevánsabbakat. A megfelelően kiválasztott kulcsszavak segítenek a keresőmotoroknak meghatározni a tartalom témáját, és más paraméterek alapján hol rangsorolják webhelyét.
  • Tartalmi struktúra – A cikknek, termékleírásnak vagy az interneten található bármely más szövegnek könnyen olvashatónak és jól strukturáltnak kell lennie. Ugyanakkor válaszolnia kell a kérdésekre, vagy meg kell oldania a címsorban vagy a bevezetőben ígért problémákat. Ez hosszabb ideig tartja az ügyfeleket a webhelyen, ami azt mondja a keresőmotornak, hogy a tartalom releváns, és magasabb rangsoroláshoz vezethet.
  • Műszaki tartalom optimalizálása – Az olyan technikai tényezők, mint a válaszkészség (a webhely alkalmazkodóképessége a kisebb mobil- vagy táblagép-képernyőkhöz), a tervezés és a betöltési sebesség szintén befolyásolják a webhely keresési rangsorát. Valójában ez az utolsó paraméter döntő fontosságú az ügyfelekkel való megbízható kapcsolat kialakításában. Ez azért van, mert a hétköznapi internetezők biztonságosnak tartják a gyors webhelyeket, és szeretnek rajtuk maradni. Ezzel szemben azokat a webhelyeket, amelyek betöltése túl sokáig tart, szinte azonnal elhagyják.
  • Linképítés – a releváns weboldalakról származó minőségi linkek megszerzése növelheti hitelességét és tekintélyét. Ez segíthet abban, hogy egy webhely a keresőmotorok rangsorának tetején jelenjen meg.
  • Eredmények elemzése és nyomon követése – a SEO elengedhetetlen része a webhely teljesítményének rendszeres elemzése olyan eszközökkel, mint a Google Analytics vagy a Google Search Console. Megtudhatja, hogy mekkora forgalmat bonyolított le az elmúlt héten, hónapban vagy hat hónapban, a konverziós arányt vagy a keresőmotor jelenlegi rangsorát. Mindezek az információk később felhasználhatók optimalizált tartalom vagy hirdetési kampányok létrehozásához.

A SEO egy bonyolult és kihívást jelentő terület, amelyen a márkák és a vállalkozások folyamatosan dolgoznak. Annak ellenére, hogy sikerül a legjobb eredmények közé kerülniük, ez nem jelenti azt, hogy mindig ezt fogják tenni. A keresési trendek naponta változnak, és nagyban befolyásolják, hogy hol jelenik meg egy webhely. Tehát ez egy állandó ciklus a régi tartalom javítására és új, optimalizált tartalom létrehozására.

Tudtad, hogy…

… a Google szerint a webes sebesség egy másodperces javulása 27% -kal növelheti a konverziókat a telefonhasználók számára. Másrészt a lassú, 3 másodpercnél hosszabb betöltési idő az emberek akár 40% -át is kikapcsolhatja, negatívan befolyásolva mind az értékesítést, mind magát a SEO-t.

E-mail marketing

Az online marketing egyik elsődleges formája az e-mail marketing, amely lehetővé teszi, hogy e-mailben kommunikáljon a potenciális vagy meglévő ügyfelekkel.Az e-mail marketing segítségével:

  • Az ügyfélhűség kiépítése
  • Ismételt vásárlások ösztönzése
  • Új ügyfelek szerzése

Source: Unsplash.com

A céltól függően ki kell választania a megfelelő e-mail típust. Számos rendelkezésre áll:

  • Hírlevelek – rendszeres promóciós e-mailek, amelyek tájékoztatják az ügyfeleket a hírekről, promóciókról és egyéb frissítésekről. Általában rendszeres időközönként küldik őket, például hetente kétszer, havonta négyszer stb.
  • Emlékeztető e-maileket küldünk azoknak az ügyfeleknek, akik a regisztráció után nem erősítették meg e-mail címüket, vagy megrendelésük befejezése nélkül elhagyták bevásárlókosarukat. Általában világosak és tömörek.
  • Üdvözlő e-mailek – új ügyfeleknek szólnak. Általában több információt nyújtanak a márkáról vagy a kedvezménykódokról.
  • Visszajelzési e-mailek – az ügyfél vásárlása után kerülnek elküldésre. Használhatja őket, hogy megtudja, mit találtak rosszul vagy hiányoztak a megrendelésükben, és mi tetszett nekik.

Ami az e-mail marketinget illeti, ügyeljen arra, hogy ne feleslegesen spamelje az ügyfeleket. A túl sok promóciós e-mail miatt az emberek elveszítik érdeklődésüket és leiratkoznak.

Önnek is naprakésznek kell lennie a hatályos jogszabályokkal kapcsolatban. Ha hírlevelet szeretne küldeni olyan ügyfeleknek, akik nem kapcsolódnak közvetlenül az Ön által korábban szállított árukhoz, szüksége lesz a hozzájárulásukra. Ezt úgy kaphatja meg, hogy e-mailt küld nekik egy megerősítő linkkel, amelyre rá kell kattintaniuk.

Tipp tőlünk

Ne feledje, hogy a törvény szerint minden hírlevélnek tartalmaznia kell egy leiratkozási lehetőséget.

PPC reklám

A kattintásonkénti fizetéses hirdetés, más néven PPC, ma az online hirdetések egyik legnépszerűbb formája. Jellemzője, hogy a hirdető a hirdetésre való kattintás után fizet , nem pedig a keresési eredményekben vagy weboldalakon való megjelenítésért.

A PPC reklám egy adott közönségre célozható. Ugyanakkor viszonylag gyorsan elindítható és beállítható. A PPC reklám egyik előnye , hogy részletes statisztikákat kap, például a kattintások számáról, a kampány alatt és után.

Ha úgy dönt, hogy PPC hirdetést használ, többféle típus közül választhat:

  • Keresési hirdetések – a keresőmotorok, például a Google tetején jelennek meg. Első pillantásra rendszeres organikus eredményeknek tűnnek, kivéve, hogy mellettük van egy „szponzorált”. Számos technikai kritériumot kell figyelembe venni egy ilyen PPC hirdetés létrehozásakor. Ezek közé tartozik a megfelelő kulcsszavak kiválasztása, valamint egy fülbemászó címsor és érdekes szöveg létrehozása a figyelem felkeltése érdekében.
  • Banner hirdetések – grafikus PPC hirdetések, amelyek weboldalakon, magazinokban és blogokban jelennek meg. Ez állhat egy érdekes grafikából, fotóból vagy videóból, tömör és erőteljes szöveg kíséretében.
  • Google Shopping – hirdetése a keresések tetején jelenik meg a termék képével, a termék nevével és árával. Ez lehetővé teszi a potenciális ügyfelek számára, hogy összehasonlítsák ajánlatát versenytársaival anélkül, hogy valaha is meg kellene látogatniuk egy e-boltot.
  • Videohirdetések – reklámkampányok, amelyek videóként jelennek meg, például a YouTube-on vagy közvetlenül a szokásos webhelyek tartalmában. A rövidebb hirdetéseket általában lehetetlen kihagyni. A hosszabbak igen, a hirdető csak a teljes hirdetés megtekintéséért fizet.
  • Közösségi média hirdetések – A PPC hirdetések a közösségi médiában is felhasználhatók. Itt fotó, grafika vagy rövid videó formájában lehetnek. Előnyük a pontos célzás, és viszonylag könnyen beállíthatók.

Source: Unsplash.com

Közösségi hálózatok

A közösségi média népszerű online marketing csatorna, amelyet mind a nagy-, mind a kisvállalkozások használnak. Előnyei:

  • Több tucat különböző platform – rengeteg platform közül lehet választani, a klasszikusoktól, mint például a Facebook, az Instagram és a YouTube, az újabb alternatívákig, amelyeket főleg a fiatalabb generációk használnak, mint például a TikTok. Minden közösségi hálózatnak más módja van a használatára, és más típusú tartalommal rendelkezik. Ismerje meg őket, és határozza meg, hogy mely hirdetések működnek a legjobban rajtuk.
  • A hirdetési kampány létrehozása egyszerű – ha már tudja, milyen tartalom népszerű a közösségi hálózaton, a hirdetési kampány létrehozása nem nehéz. Csak készítsen célközönséget, célozza meg őket, és válasszon más paramétereket.
  • Alacsony költség – A közösségi média hirdetése alkalmas kisebb vállalkozások és kis költségvetéssel rendelkező magánszemélyek számára. Kis összegért meglehetősen jó eredményeket érhet el.
  • Számos felhasználó – a közösségi hálózatokat naponta több milliárd ember használja világszerte, így nagyszerű hely a termékek vagy szolgáltatások népszerűsítésére.
  • Képes kommunikálni ügyfeleivel – a közösségi hálózatok lehetővé teszik, hogy kommunikáljon ügyfeleivel, hogy válaszoljon kérdéseikre vagy visszajelzéseikre. Ez lehetővé teszi, hogy gyorsan és egyszerűen megoldja a különböző problémákat, vagy megakadályozza, hogy kétértelműség miatt negatív véleményt alkossanak márkájáról.

Tartalom marketing

A tartalommarketing egy általános kifejezés egy online marketing stratégiára, amely magában foglalja a kiváló minőségű, releváns tartalom létrehozását és terjesztését. A cél egy adott közönség elérése és motiválása vásárlásra.

A minőségi tartalom segíthet a potenciális ügyfeleknek különböző problémák megoldásában, vagy gyakorlati tanácsokkal és tippekkel szolgálhat.

A tartalommarketing kéz a kézben jár a SEO-val. A termékleírásokat, cikkeket vagy egyéb szövegeket optimalizálni kell, hogy magasabb helyezést érjenek el a keresőmotorokban, és eladják termékét vagy szolgáltatását az ügyfeleknek.

A tartalommarketing részét képező tartalomtípusok léteznek, többek között:

Blogok és magazinok

Alapvető tartalomtípus, amelyet létrehozhat, majd közzétehet a webhelyén. Az optimalizált példány új látogatókat vonzhat , akik aztán ügyfelekké válhatnak.

Amikor blog- vagy magazincikkeket ír, ne feledje, hogy olyan emberek számára hozza létre őket , akikkel információkat szeretne megosztani. Tehát nem lehet csak olyan szöveg, amely tele van hozzáadott érték nélküli kulcsszavakkal. Az ilyen tartalom néhány bekezdésének elolvasása után egy személy azonnal elhagyja a weboldalt, és egy versenytárshoz megy, ahol valószínűleg vásárolni fog.

E-könyvek

Nagyszerű típusú tartalom, amely motiválja az ügyfeleket, hogy iratkozzanak fel hírlevelére. Az e-könyveknek nem kell hosszúnak lenniük, de érdekesnek kell lenniük. Ideális esetben grafikákkal vagy különféle grafikai elemekkel kell kísérni a túl sűrű szöveg lebontásához.

Ezenkívül az e-könyveknek tájékoztatást kell nyújtaniuk a termékeivel vagy szolgáltatásaival kapcsolatos témákról, és gyakorlati tanácsokat kell nyújtaniuk.

Source: Unsplash.com

Segédvonalak

Az útmutatók hasonlóak az e-könyvekhez, kivéve, hogy általában útmutatást, tippeket vagy tippeket nyújtanak. Ezek közvetlenül elérhetők a weboldalon, vagy elküldhetők az ügyfeleknek, miután feliratkoztak a hírlevélre.

Podcastok

A podcastok nagyon népszerűvé váltak az elmúlt években, ezért kár lenne, ha nem használná őket előnyére. Azonban elengedhetetlen a megfelelő témák megtalálása az emberek szórakoztatására és az értékteremtésre.

Influencer Marketing

Az influencer marketing magában foglalja a nagy közösségi média követéssel rendelkező befolyásolók és hírességek használatát a termékek és szolgáltatások népszerűsítésére. Más módszerekhez képest gyakran nagyon sikeres, főként az influencer és a rajongó közötti magas szintű bizalom miatt.

Fontos azonban megjegyezni, hogy az együttműködés sikerét nagyban befolyásolja a választott befolyásoló. Csak néhány ember lesz alkalmas termékeinek népszerűsítésére. Gondold át alaposan az elérni kívánt közönséget és a lefedni kívánt területet.

Az influencer marketing költsége magasabb lehet, mint a szokásos közösségi média hirdetések, különösen, ha több százezer követővel rendelkező influencer szolgáltatásait szeretné igénybe venni.

Szakértői tanácsok : Nem kell csak a legkiemelkedőbb befolyásolókat kiválasztania, akikkel együtt dolgozik. Sok kis- és középvállalkozás elégedett a 10 000 és 50 000 közötti követővel rendelkező befolyásolókkal. Közönségük általában hűségesebb, mint a nagyon híres embereké. Ezért könnyebb meggyőzni őket a vásárlásról.

A leggyakoribb online marketing hibák

Sok hibát követhet el, amikor online marketinget végez. Néhány a legnagyobbak közül:

A kulcsszóelemzés hiánya

Ha mind az ügyfelek, mind a keresőmotorok számára releváns tartalmat szeretne létrehozni, először kulcsszóelemzést kell végeznie. E nélkül nem fogja tudni, hogy milyen témákat keresnek, ami új látogatókhoz vezethet.

Ön is végezhet egyszerűbb kulcsszóelemzést ingyenes eszközök segítségével. Azonban csak egy olyan marketingszakember, aki elegendő tapasztalattal rendelkezik ezen a területen, mélyebb és részletesebb információkat adhat.

A stratégia hiánya

Nem valószínű, hogy minden célodat eléred, ha nincs terved és stratégiád. Tehát az első dolog az, hogy gondoljunk a kívánt eredmények elérésére szolgáló módszerekre, majd hasonlítsuk össze őket. Tudja meg, melyek reálisak és megvalósíthatók a gyakorlatban.

Az online csatornák hiánya

Csak egy webhelyet vagy közösségi hálózatot használ az ügyfelekkel való kommunikációhoz? Ez manapság nem elég. Az ügyfelek elvárják, hogy legalább két vagy három különböző platformon aktív legyél, ideális esetben a Facebookon, az Instagramon és a YouTube-on.

Source: Unsplash.com

A trendek figyelmen kívül hagyása

Az online marketing dinamikus és folyamatosan fejlődő terület. Ha azt szeretné, hogy tartalma jó legyen, és megfeleljen az összes szükséges paraméternek, lépést kell tartania. Tartsa szemmel a legújabb változásokat, amelyeket a közösségi hálózatok és a Google rendszeresen végrehajt, képezze magát, és próbáljon ki új dolgokat. Ez az egyetlen módja annak, hogy megakadályozzuk, hogy az ügyfelek egy idő után érdektelenné váljanak.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Az Egyesült Királyság kkv-i márkaépítő hirdetési stratégiákkal virágoznak
2 perc olvasási idő

Az Egyesült Királyság kkv-i márkaépítő hirdetési stratégiákkal virágoznak

A legfrissebb adatok feltűnő tendenciát mutatnak az Egyesült Királyság kis- és középvállalkozásai (kkv-k) körében: többségük profitál hirdetési és márkaépítési stratégiáiból. Az Amazon Ads tanulmánya azt mutatja, hogy a kkv-k 86% -a a jelenlegi hirdetési megközelítéseiknek tulajdonítja az új ügyfelek sikeres vonzását és a márka ismertségének növelését az elmúlt évben.

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+