3 perc olvasási idő

A szüneteltetéses hirdetések átalakítják az e-kereskedelmet?

A digitális reklám folyamatosan fejlődik és alkalmazkodik a fogyasztói magatartáshoz. A streaming platformokon az online marketinget alakító legújabb trend a szüneteltetéses hirdetések. Ez egy új hirdetési formátum, amely akkor jelenik meg, amikor a nézők szünetet tartanak a nézett tartalomban.

Veronika Slezáková
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A szüneteltetéses hirdetések átalakítják az e-kereskedelmet?
Forrás: Depositphotos

Mi teszi ezeket előnyössé a hagyományos hirdetésekkel szemben? Nem szakítják meg a tartalmat, hanem a természetes nézési szüneteket használják ki, így kevésbé tolakodóak, miközben akkor kötik le a figyelmet, amikor a nézőknek valóban van idejük és helyük interakcióra.

Hogyan működnek a szüneteltető hirdetések?

A hagyományos pre-roll és mid-roll hirdetésekkel ellentétben, amelyek a videók előtt vagy közben játszódnak le, a szüneteltető hirdetések csak akkor jelennek meg , amikor a nézők úgy döntenek, hogy szünetet tartanak. A hirdetés jellemzően statikus vagy enyhén animált képi anyagként jelenik meg a képernyőn – gyakran QR-kóddal vagy egyértelmű CTA-val, amelyet a nézők követhetnek. A YouTube például 2024 szeptemberétől kiterjesztette a szüneteltető hirdetéseket az okostévékre, ahol a lejátszó mellett egy statikus hirdetés jelenik meg, amikor szünetet tartanak.A Netflix még interaktív, megvásárolható szüneteltető hirdetéseket is tesztelt a Google-lal együttműködve. Ezek lehetővé tették a nézők számára, hogy beolvassák az Emily in Paris szereplői által viselt ruhákat, és hasonló termékeket vásároljanak.Az NBCUniversal a Peacock platformon élő adásokba vezetett be szünethirdetéseket. A tartalom szüneteltetésekor statikus hirdetések jelentek meg. Az NBCU szerint ez a formátum a hagyományos reklámszpotokhoz képest 43%-kal növelte a márka weboldalának látogatottságát és 43%-kal magasabb reklámfelidézést eredményezett.

Ezek az eredmények arra utalnak, hogy a szüneteltetéses reklámok hatékony eszközt jelenthetnek a nézői elkötelezettség növelésére anélkül, hogy megzavarnák a nézői élményt.

Will Pause Ads Transform E-commerce?

Source: Reddit, Pale_Baker3255

Hogyan profitálhatnak az e-kereskedelmi márkák ebből az új hirdetési formátumból?

Az e-kereskedelmi vállalkozások folyamatosan új módszereket keresnek arra, hogy a megfelelő pillanatban bevonzzák a vásárlókat. A szüneteltető hirdetések olyan potenciális eszközt jelentenek, amely lehetővé teszi a márkák számára, hogy akkor érjék el a nézőket, amikor azok készen állnak a cselekvésre. A Video Advertising Bureau szerint a nézők 51%-a tett valamilyen lépést, miután meglátott egy szüneteltető hirdetést – akáregy weboldal meglátogatása, akár egy webáruházba való kattintás, akár vásárlás. Az omnichannel marketing szempontjából ezek a hirdetések hatékonyan kiegészíthetik a digitális és televíziós kampányokat. Előnyük abban rejlik, hogy zökkenőmentes átmenetet teremtenek a passzív nézés és az aktív vásárlás között, köszönhetően a QR-kódokkal való integrációnak, a közvetlen kattintásoknak és a személyre szabott ajánlásoknak.

Cikk megosztása
Veronika Slezáková
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Hasonló cikkek
A legjobb digitális marketing stratégiák a kisvállalkozások számára 2025-ben
22 perc olvasási idő

A legjobb digitális marketing stratégiák a kisvállalkozások számára 2025-ben

A számos webáruházzal szerzett tapasztalatok azt mutatják, hogy a technológia és a kapcsolatok hogyan segítik a növekedést. 2025 esetében a bevált stratégiák közé tartozik a SEO, az AI, a tartalommarketing, a PPC és a közösségépítés – a legtöbbjük csak időt és erőfeszítést igényel, nem pedig nagy költségvetést. Mivel az AI ma már elengedhetetlen a versenyképesség […]

Jan Janouškovec Jan Janouškovec
CEO, Selltoro
Olvasás
58% megosztja az e-mailt a kedvezményekért, de védi a közösségi adatokat
3 perc olvasási idő

58% megosztja az e-mailt a kedvezményekért, de védi a közösségi adatokat

A kiskereskedők azt tapasztalják, hogy bár a vásárlók szeretik a kedvezményeket, személyes adataik megosztásakor aggódnak a magánéletük miatt is. A Daemon digitális transzformációs tanácsadó cég nemrégiben készült tanulmánya szerint a promóciós ajánlatok és a kedvezményekért küldött e-mailek továbbra is nagy vonzerővel bírnak a generációk között; az ezredfordulósok 67%-kal vezetnek, őket követik a Baby Boomerek 65%-kal, […]

Olvasás
Digitális pénztárcabérletek: Fokozza az e-kereskedelmi eladásokat mobilkuponokkal
4 perc olvasási idő

Digitális pénztárcabérletek: Fokozza az e-kereskedelmi eladásokat mobilkuponokkal

Az egyszerű beszállókártyáktól a hatékony marketingeszközökig a digitális társkártyák jelentős fejlődésen mentek keresztül. Az olyan mobiltárca-alkalmazásokon belül, mint az Apple Wallet, a Google Pay és a Samsung Pay, ezek a digitális ábrázolások a beszállókártyáktól és jegyektől kezdve a tagsági kártyákig, hűségkártyákig és kuponokig bármit tartalmazhatnak.

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+