17 perc olvasási idő

E-kereskedelem bővítése: Hogyan kell csinálni?

Termékeket vagy szolgáltatásokat értékesít, és külföldi ügyfeleknek szeretné kínálni? Az e-bolt bővítése nehéz és hosszadalmas folyamat, de sok új és érdekes lehetőséget hozhat. A lényeg az, hogy átgondoljuk, és elkerüljük az elhamarkodott döntéseket, amelyek kudarchoz vezethetnek. Hogyan terjeszkedhetsz külföldön, és mire kell figyelned?

E-kereskedelem bővítése: Hogyan kell csinálni?
Forrás: Pexels.com

Mi a bővítés?

A tágulás általában a térfogat vagy intenzitás növelését, kiterjesztését vagy növelését jelenti. Az e-kereskedelemben ez két folyamat lehet:

  • Az üzlet kiterjesztése új termékekre vagy szolgáltatásokra a hazai piacon
  • Az üzleti tevékenység kiterjesztése külföldön

Amikor azonban az emberek „e-kereskedelem bővítéséről” beszélnek, a legtöbben a külföldi üzleti tevékenység bővítésére gondolnak, amelyre ebben a cikkben összpontosítunk.

Az e-kereskedelem bővítése az a folyamat, amelynek során vállalkozását hazáján túlra viszi. Jellemzője, hogy több lépésből áll, mint például piackutatás, pénzügyi terv készítése, vagy minőségi tartalom létrehozása idegen nyelven.

Az e-kereskedelem bővítésének célja, hogy a kiválasztott ország piacának részévé váljon, ezért ezt jól kell ismernie. Ismernie kell magukat az ügyfeleket és vásárlási szokásaikat is. Csak akkor fogja tudni, hogyan vonzza őket, és biztosítsa számukra termékeit.

Source: Pexels.com

Mik a bővítés előnyei?

A bővítésnek számos előnye van, de csak akkor, ha jól átgondolt, és a lépéseket gondosan megtervezik. Ellenkező esetben komplikációkkal és problémákkal szembesül, amelyek végül kudarchoz vezethetnek.

Az e-bolt tengerentúli bővítésének néhány fő előnye:

A piaci potenciál bővítése és kiaknázása

Az e-shop külföldi kiterjesztésével olyan új ügyfeleket érhet el , akik egyébként nem férnének hozzá termékeihez és szolgáltatásaihoz. Ennek eredményeként növelheti az értékesítést , és hozzájárulhat az általános bevételnövekedéshez.

Azt sem szabad elfelejteni, hogy az új piacokra való belépés kiterjeszti elérhetőségét. Márkája ismert lesz az ügyfelek számára hazájában és külföldön.

Értékesítés és nyereségnövekedés

A bevétel és a nyereség növekedése szorosan kapcsolódik az előző előnyhöz. Amikor más piacokra terjeszkedik, sokkal több potenciális ügyfele van, akiket vonzhat és meggyőzhet a termék megvásárlásáról.

Kockázati diverzifikáció

A több országban való jelenlét csökkentheti az adott piaci feltételekhez, gazdasági tényezőkhöz vagy szezonális ingadozásokhoz kapcsolódó kockázatokat.

Ahhoz azonban, hogy ezt teljes mértékben kihasználhassa, tisztában kell lennie a működési régiók közötti különbségekkel. Például, ha télen alacsony keresletű fényvédőket értékesít, népszerűsítse őket olyan országokban, ahol egész évben meleg.

Új piaci szegmensek elérése

Az elérés kiterjesztése új ügyfélszegmensekre vagy olyan csoportokra, amelyek igényei és preferenciái eltérnek az otthoniaktól, hatékony módja vállalkozása növekedésének és ügyfélköre diverzifikálásának.

Globális piaci tapasztalat

A külföldi terjeszkedés segít nemzetközi üzleti tapasztalatok megszerzésében és üzleti menedzsment készségeinek javításában. Ugyanakkor a hazai piacon újonnan szerzett tapasztalatait felhasználhatja például a verseny elleni küzdelemben.

Milyen kockázatokkal és hátrányokkal jár a bővítés?

Mielőtt megtenné ezt a lépést, tisztában kell lennie az e-kereskedelem bővítésével kapcsolatos számos kockázattal és hátránnyal .

Nehézség

A bővítés általában igényes folyamat, amely nem tart néhány napig vagy hétig. Gyakran hónapokig tart, amely idő alatt számos komplikációt kell megterveznie, megszerveznie és kezelnie, mind nagy, mind kicsi.

Ha egyszerűsíteni szeretné a bővítést, keressen olyan professzionális cégeket, amelyek képesek kezelni az Ön számára. Ebben az esetben azonban magasabb költségekre számíthat.

Nagy befektetés

Az új piacokra való terjeszkedés nagy befektetést igényel a marketing, a logisztikaés számos egyéb feladat terén. Tehát, ha nem éri el a várt forgalmat vagy a befektetés megtérülését, pénzügyi problémákkal szembesülhet.

Változások a politikai helyzetben

A választott ország politikája is nagy hatással van arra, hogyan boldogul. A jogszabályok vagy szabályozások változásai nemcsak a terjeszkedést, hanem a későbbi üzleti tevékenységet is megnehezíthetik.

A politikai helyzetet nem lehet irányítani. Azonban figyelemmel kell kísérnie, és ha bármilyen jelentős változás történik, azonnal cselekednie kell, hogy hatékony megoldásokat találjon.

Source: Pexels.com

Gazdasági kockázatok

Számos kockázat tartozik ebbe a kategóriába, beleértve az árfolyam-ingadozásokat, a gazdasági válságokat és az inflációt. Ha nem akarja, hogy jelentősen veszélyeztessék, akkor szilárd pénzügyi tervet és jól átgondolt eljárásokat kell kidolgoznia a váratlan kockázati helyzetek kezelésére.

Verseny

Tengerentúli vállalkozását a helyi verseny is veszélyeztetheti. Előnyük, hogy ismerik a piacot és az ügyfeleket, valamint azt, hogyan célozzák meg őket. Mielőtt bővítené, végezzen kutatást, és derítse ki, mely márkák és vállalatok fognak közvetlenül versenyezni veled. Ismerje meg erősségeiket és gyengeségeiket, és használja ezt a tudást előnyére.

A logisztika kockázatai

A logisztikai menedzsment általában nagyobb kihívást jelent külföldön. Az egész helyzetet bonyolítja a távolsági kommunikáció és a sok szabály, amelyek gyakran ellentétesek a miénkkel.

Változások a technológiában

A technológia gyorsan fejlődik, ami számos üzleti területet érint, nem is beszélve arról, hogy a külföldi vállalatok más rendszereket vagy berendezéseket részesíthetnek előnyben, mint otthon. Ha nem akar lemaradni és bonyolítani üzleti partnerei munkáját, lépést kell tartania az új trendekkel.

Miért döntenek az e-boltok a terjeszkedés mellett?

Számos oka van annak, hogy az e-boltok úgy döntenek, hogy külföldi piacra terjeszkednek. A leggyakoribbak a következők:

  • Túltelített piac – úgy tűnik, hogy számos más e-bolt már kínálja az Ön által értékesített termékeket vagy szolgáltatásokat? Az ideális megoldás a bővítés. Válasszon azonban olyan piacot, ahol az emberek nem tudnak a termékről, vagy csak minimálisan képviseltetik magukat
  • A potenciális ügyfelek hiánya – lehet, hogy nem kapcsolódik az első ponthoz. Néha egyszerűen nincs elég ügyfél a piacon, aki érdeklődik a termékei iránt. Ezért jó ötlet elvégezni a kutatást, és megtudni, hol van a célközönség
  • Nézze meg a versenyt – észrevette, hogy versenytársai külföldi piacokra terjeszkednek? Ha nem akarsz lemaradni, bővítsd az elérésedet is. Az, hogy ugyanazt a piacot választja-e, vagy egy másikat, rajtad múlik, de alaposan gondolja át
  • Növelje a márka ismertségét – ahogy korábban említettük, a bővítés segít növelni a márka ismertségét, és erősíti márkanevét és tekintélyét. Bizonyos esetekben még hitelességet is adhat

Hogyan lehet sikeresen terjeszkedni?

Az e-kereskedelmi vállalkozás tengerentúli kiterjesztése több lépésből áll. Mindegyik fontos, és nagyban befolyásolja a siker arányát. Ezekről bővebben az alábbi szövegben olvashat.

Rengeteg idő

A bővítés sok időt vesz igénybe. Ne gyakorolj felesleges nyomást semmire, és ne rohanj bele semmibe. Mindig gondolja át döntéseit és cselekedeteit. Ez segít elkerülni azokat a hibákat, amelyek pénzbe kerülhetnek.

Ha most nincs ideje bővíteni, halassza későbbre. Ugyanez vonatkozik arra az esetre is, ha úgy dönt, hogy kiszervezi az egész folyamatot.

A megfelelő ország kiválasztása

Az, hogy melyik országban terjeszkedik, számos tényezőtől függ, többek között

  • Az Ön által kínált szolgáltatások és termékek
  • Az elérni kívánt célok
  • Az elérni kívánt célközönség
  • Az ország piacának mérete

Mielőtt terjeszkedne, végezzen kutatást, és derítse ki, mely országok lehetnek ideálisak vállalkozása számára.

Érdekesség: A közép-kelet-európai régió számos lehetőséget kínál számos e-shop számára. Csak 2016 és 2021 között 6%-ról 15%-ra nőtt, és 2026-ra várhatóan a kiskereskedelmi szektor egyötödét fogja kitenni.

Piackutatás

Kiválasztotta azt az országot, amelyre terjeszkedni szeretne? A következő lépés az alapos piackutatás elvégzése. Ez három csoportra osztható:

Ügyfelek

Az ügyfelek fontos részét képezik mind a hazai, mind a nemzetközi üzleti tevékenységnek. Ahhoz, hogy sikeres legyen, jól ismernie kell őket, és meg kell értenie igényeiket és preferenciáikat. A piackutatásnak ezért a következő területekre kell összpontosítania:

  • Vásárlási magatartás az országban
  • A hagyományos értékek ismerete
  • Előnyben részesített fizetési módok
  • A kulturális különbségek ismerete
  • A célcsoport hozzávetőleges korosztálya (kissé eltérhet a hazai piactól)
  • A potenciális ügyfelek érdekei

Minél több információval rendelkezik ügyfeleiről, annál jobb értékesítési stratégiát dolgozhat ki számukra.

A verseny

Az azonos vagy hasonló termékeket és szolgáltatásokat kínáló e-boltok és márkák szintén hatással lesznek vállalkozására. Csak akkor versenyezhetsz velük, ha elemezed és jól ismered őket.

  • A verseny elemzésekor vegye figyelembe
  • A konkurens webáruházak mérete
  • A versengő webáruházak száma
  • A termékek és szolgáltatások árai
  • Marketing tevékenységek
  • A versenytársak erősségei és gyengeségei

Szakértői tanácsok: Használja az összegyűjtött versenyadatokat SWOT-elemzés létrehozásához. Ez azonosítja az összes erősségét, gyengeségét, lehetőségét és fenyegetését. Tudni fogja, hogy mire számíthat (pl. kiváló termékminőség), és fordítva, mire kell figyelnie, és mit kell folyamatosan fejlesztenie (pl. hosszú szállítási idő a versenytársakhoz képest).

Törvényhozás

A célcsoport mellett azokra a jogi feltételekre és speciális követelményekre is figyelned kell, amelyek később megnehezíthetik számodra az egész bővítési folyamatot.

Milyen piackutatási módszereket érdemes használni?

A piackutatás fontos része a külföldi üzleti tevékenység bővítésének. Segít megérteni a piacot, az ügyfelek viselkedésének különbségeit és számos egyéb részletet, amelyek megmondják, mire kell felkészülnie és mire számíthat.

Számos módszer használható az összes szükséges adat beszerzésére:

  • PESTEL elemzés – a politikai, gazdasági, társadalmi, technológiai, környezeti és jogi tényezőkre összpontosít, hogy jobban megértse a piacot, a fenyegetéseket és a rendelkezésre álló lehetőségeket
  • Piaci szegmentáció – a piacot különböző csoportokra osztja bizonyos paraméterek, például életkor, vásárlási magatartás, földrajzi elhelyezkedés stb. alapján. Ez meghatározza, hogy mely célcsoportok relevánsak és melyek nem
  • Benchmarking – összehasonlítja folyamatait, teljesítményét vagy termékeit versenytársaival. Ez segít azonosítani a gyengeségeket és a lehetőségeket
  • Kulturális elemzés – az elemzés fő hangsúlya kulturális. A cél a helyi értékek, szokások és fogyasztói preferenciák megértése, hogy jobban megértse azokat.

Source: Pexels.com

Idegen nyelvű kulcsszóelemzés és az e-shop új verziója

Egy új piachoz szüksége van az online bolt új verziójára, egyszerű és emlékezetes domainnel és tartalommal a helyi nyelven. Mielőtt elkezdené az írást, végezzen részletes kulcsszóelemzést annak meghatározására, hogy az emberek mit keresnek a termékével vagy szolgáltatásával kapcsolatban.

A jelenleg keresett kulcsszavak segítenek a közzétételi terv kidolgozásában is. Elmondják, hogy az emberek miről szeretnének többet megtudni, és mi vonzhatja őket a webhelyére.

A kulcsszóelemzés ebben is segít:

  • Általános SEO – kulcsszavak, amelyeket URL-címek, metaleírások, metacímek vagy képleírások létrehozásakor kell használnia
  • Közösségi média – A Facebook, Instagram vagy YouTube keresések hasonlóan működnek, mint a Google keresések. A megfelelő kulcsszavak használatával sokkal magasabb helyezést érhet el, és megragadhatja a potenciális ügyfelek figyelmét
  • Felhasználói élmény (UX) – a kulcsszóelemzés szintén hasznos az e-shop struktúrájának kialakításában, a weboldal felhasználói felületének optimalizálásában és így tovább

A külföldi országok számára releváns kulcsszavak olyan eszközökkel találhatók, mint az Ahrefs vagy a Semrush, amelyek több tucat más hasznos funkcióval is rendelkeznek

Szakértői tanácsok: A domain névnek tömörnek, rövidnek és a márkát támogatónak kell lennie. Kerülje a bonyolult, számokat vagy különböző karaktereket tartalmazó neveket, amelyek megbízhatatlannak tűnnek.

Minőségi tartalom

A minőség és az optimalizált tartalom révén webhelye a keresési rangsor élére kerülhet. Tehát ne vegye félvállról.

Lefordíthatja a meglévő szöveget, például a termékleírásokat, a vállalati adatokat stb., majd szakértővel ellenőrizheti. Egy másik lehetőség egy professzionális fordító használata.

Ha kulcsszavak alapján hoz létre új tartalmat, két lehetősége van:

  • Írassa meg a szövegeket az Ön által preferált nyelven, majd fordítsa le őket idegen nyelvre,
  • Keressen egy személyt, aki írja a szövegeket, ideális esetben anyanyelvű, aki közvetlenül idegen nyelven írja a szöveget.

Javasoljuk, hogy anyanyelvi beszélőt találjon a szövegek lefordításához. Ismeri a helyi szokásokat, így az így kapott szöveg természetesnek hangzik. Elkerülheti a különféle hibákat is, például az árakat, szimbólumokat, címeket stb.

Minőségi ügyfélszolgálat idegen nyelven

Online vásárlás esetén az ügyfeleknek gyakran további kérdéseik vannak, amelyekkel kapcsolatba léphetnek az ügyfélszolgálattal. Ezért fontos, hogy legalább e-mailes vagy telefonos támogatást nyújtson nekik anyanyelvükön.

Ne feledje, hogy a minőségi szolgáltatás a siker kulcsa. Ha segít az ügyfeleknek gyorsan és egyszerűen megoldani problémáikat, nagyobb valószínűséggel térnek vissza Önhöz, és akár barátaiknak is ajánlhatják.

Tudtad…?

Az ügyfélszolgálat helyi nyelven és helyi telefonszámmal történő biztosítása jelentősen növeli az üzlet hitelességét. Tehát, ha előnyt szeretne szerezni a külföldi e-boltokkal szemben, amelyek nem kínálják ezt a lehetőséget, vegye fel szolgáltatásaiba.

PPC kampányok helyes beállítása

Valószínűleg nem kell mondanunk, hogy a PPC kampányok hatékonyak. A PPC kampányok sikere elsősorban a beállításaiktól függ. Ezért tanulmányozza a helyi specifikációkat, és használjon megfelelő kulcsszavakat. Miután a hirdetés elkészült és megjelenik, figyelje a teljesítményét, és módosítsa, ha nem teljesít jól.

A PPC kampányok mellett más marketing módszereket is figyelembe kell vennie, amelyek segítenek növelni az e-bolt láthatóságát. Ezek közé tartozik a közösségi média, a hírlevelek és a tartalomoptimalizálás. Az influencer marketing, amely híres és befolyásos embereket használ a termékek és szolgáltatások népszerűsítésére, a közelmúltban népszerűvé vált.

A megfelelő marketingstratégia

A PPC kampányok mellett más marketing módszereket is figyelembe kell vennie, amelyek segítenek növelni az e-bolt láthatóságát. Ezek közé tartozik a közösségi média, a hírlevelek és a tartalomoptimalizálás. Az influencer marketing, amely híres és befolyásos embereket használ a termékek és szolgáltatások népszerűsítésére, a közelmúltban népszerűvé vált.

Gondosan tervezze meg marketingstratégiáját. Gondolja át, hogyan és kinek szeretné kommunikálni termékeit. Ne feledje, hogy a csatornák kombinációja sikeres lehet, de ne vigye túlzásba. Fontolja meg, hogy melyek valóban szükségesek, és melyek egyáltalán nem érik el a célközönséget.

Ha például 50-es éveikben járó vagy annál idősebb embereknek értékesítesz termékeket, akkor a Facebookra és az Instagramra kell összpontosítanod. Kihagyhatja a TikTokot és a Snapchatet.

Source: Pexels.com

Helyi ár-összehasonlító vásárlás alkalmazása

Az összehasonlító oldalak népszerű eszközök, amelyeket vásárlók ezrei használnak. Percek alatt megtudhatják, melyik webáruház kínálja a legjobb árat.

Az összehasonlító oldalak előnye, hogy segítik az e-boltok megalapozását. Tehát ne felejtsd el őket, amikor terjeszkedsz; Próbálja meg rájuk vinni termékeit.

Tudtad…?

A vásárlók 78%-a használt már összehasonlító oldalakat legalább egy online vásárláshoz. Sőt, a felhasználók mintegy 65% -a azt mondja, hogy az összehasonlító vásárlás időt takarított meg számukra a vásárlás során.

Portfóliók szabása

A nemzetközi vásárlók különböznek a hazai vásárlóktól. Különböző igényeik, preferenciáik és követelményeik vannak. Ezért nem kell minden terméket kínálnia nekik. Nyugodtan válassza ki azokat, amelyekről úgy gondolja, hogy a leginkább érdekli őket.

A portfólió testreszabásának előnye, hogy nem kell időt töltenie a szövegek optimalizálásával és fordításával olyan termékekhez, amelyek esetleg egyáltalán nem értékesíthetők külföldön.

Szóval, hogyan válassza ki a megfelelő termékeket? Nézze meg a kutatás során gyűjtött adatokat. Mindent elmond, amit tudnia kell ügyfeleiről és vásárlási viselkedésükről.

Vállalkozás indítása külföldön

A marketing, a webhely és a tartalom rendezésével továbbléphet a kevésbé szórakoztató és kreatív feladatokra, például a cégalapításra.

Ön nem köteles helyi céget alapítani, ha külföldön terjeszkedik. De az, hogy ezt megteszi-e, nagyban függ attól az országtól, ahol üzleti tevékenységet kíván folytatni. A német ügyfelek például óvatosak a külföldi vállalatokkal szemben. Inkább helyi vállalatoktól vásárolnak. A közép-kelet-európai régió országai viszont nem jelenthetnek problémát.

Pénzügyi terv

A pénzügyi terv olyan dokumentum, amely hozzávetőleges képet ad a bővítési költségekről. Ez segít csökkenteni az előre nem látható kiadások kockázatát is, amelyek különböző pénzügyi problémákhoz vezethetnek.

A költségvetés elkészítésekor jó ötlet, hogy bizonyos feladatokra magasabb költségeket várjunk , és tartalékot hagyjunk , ha valami drágább lesz.

Jogi előkészítés

Az üzleti tevékenység jogi oldala bonyolult, de nem kell, hogy legyen. Ha biztos akar lenni abban, hogy mindent a törvénynek megfelelően csinál, konzultáljon szakértőkkel. Ideális esetben azok, akik ismerik annak az országnak a törvényeit, amelybe terjeszkedni kíván.

Helyi bankszámla nyitása

A bankszámlanyitás nem kötelező, de érdemes. A számlára történő külföldi befizetések díjkötelesek. A díj a választott banktól függ, de általában nem kicsi.

Ha bankszámlát hoz létre abban az országban, ahová bővíteni szeretne, több tíz vagy száz fontot takaríthat meg, amelyet marketingtevékenységekre használhat fel.

Helyi fizetési módok

Az e-shop sikerét az is befolyásolja, hogy hogyan fizetnek a termékekért. Ha nem kínálod fel az ügyfeleknek az általuk előnyben részesített fizetési módokat, akkor nem fognak megbízni benned, és nem fogják befejezni a vásárlást. Ugyanez vonatkozik arra az esetre is, ha nem a helyi pénznemben értékesíted a termékeidet.

Tehát először derítse ki, mely fizetési módokat használják leggyakrabban a külföldi ügyfelek, és győződjön meg róla, hogy ezeket kínálja az e-boltjában. Ezután ellenőrizze az árakat. Ha egy országnak saját pénzneme van, használja azt euró helyett.

Source: Pexels.com

Helyi cím

A cím döntő fontosságú, különösen akkor, ha az ügyfél úgy dönt, hogy visszaküldi a terméket. Ha rájönnek, hogy egészen Önnek kell elküldeniük, valószínűleg vásárlás nélkül hagyják el az e-boltot.

Ennek azonban az ellenkezője történik, ha helyi címmel rendelkezik, pl. egy gyűjtőponthoz. Az ügyfél biztos lehet abban, hogy ha megrendel valamit, ami nem felel meg neki, könnyen, gyorsan és magas költségek nélkül visszaküldheti.

ÁFA regisztráció

Az Európai Unió minden országának van egy rögzített éves forgalmi korlátja, amely meghatározza a HÉA-regisztráció szükségességét. A korlátozások országonként változnak, és idővel változhatnak, ezért rendszeresen ellenőrizze.

Néha azonban érdemes regisztrálni az áfára , még akkor is, ha nem éri el ezt a korlátot. Például, ha:

  • megbízhatóbbnak szeretne tűnni
  • Az adókulcs külföldön alacsonyabb, mint itt
  • vannak olyan ügyfelei, akik áfaalanyok

Logisztika

A mai vásárlók nem akarnak egy-két hetet várni a termékeikre. Amikor rendelnek tőled valamit, elvárják, hogy legfeljebb két-három munkanapon belül az otthonukban legyen. Az igényeik kielégítése érdekében nem szabad elfelejtenie a logisztikát a bővítés során.

Nézze meg a hajózási társaságokat. Tudja meg, milyen minőségű szolgáltatást kínálnak, milyen gyorsan szállítanak, és milyen árakat. Tudjon meg többet a fordított logisztikáról is. Ez például azt jelenti, hogy a fuvarozó kezeli-e a visszaküldéseket.

Építs kapcsolatot

A jó üzleti kapcsolatok szintén elengedhetetlenek a sikeres üzlethez. Tehát kezdje el a hálózatépítést, és keressen olyan forgalmazókat, beszállítókat és partnereket, akik hajlandóak együttműködni veled.

Kiszervezheti a hálózatot. A helyi ügynökök általában ismerik a piacot, és kapcsolatban állnak olyan cégekkel, amelyekkel üzletet köthet.

A bővítést segítő eszközök

Ma már számos eszköz áll rendelkezésre az interneten, amelyek segítenek a terjeszkedésben. Kiválasztottunk néhány alapvető tudnivalót az Ön számára :

Statista.com statisztikai adatai

Pontos és naprakész ügyfélstatisztikákat, vásárlási mintákat, piaci méretet és egyéb részleteket találhat a Statista.com. A jelentések világosak, és az alapvető információk általában ingyenesek. Ha ez nem elég az Ön számára, a webhely havi előfizetést is kínál.

Egyéb értékes adatok megtalálhatók az ország nagykövetségeinek, kereskedelmi kamaráinak vagy kormányzati szerveinek weboldalain.

Google Market Finder

A Google Market Finder egy olyan eszköz, amelyet kifejezetten az e-kereskedelmi áruházak bővítésére terveztek. Miután megadta domainjét, valamint a termékek és szolgáltatások kategóriáját (kategóriáit), megmutatja azokat az országokat, amelyek a legjobbak lennének a bővítéshez. Ezenkívül alapvető információkat nyújt az országokról, például:

  • Havi keresések a kiválasztott kategórián belül
  • A háztartások rendelkezésre álló nettó jövedelme
  • Könnyű üzleti index

Google Trends

A Google Trends segítségével megtekintheti, hogy a kiválasztott szó mennyire népszerű a különböző országokban. Még azt is láthatja, hogyan keresték az idő múlásával. Ez akkor lehet hasznos, ha szezonális terméket értékesítesz, és tudni szeretnéd, hogy az emberek mikor kezdenek nagyobb érdeklődést mutatni iránta.

A Google Trends más népszerű kapcsolódó kifejezéseket és témaköröket is megjelenít, amelyeket például tartalom létrehozásakor használhat.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Az Egyesült Királyság kkv-i márkaépítő hirdetési stratégiákkal virágoznak
2 perc olvasási idő

Az Egyesült Királyság kkv-i márkaépítő hirdetési stratégiákkal virágoznak

A legfrissebb adatok feltűnő tendenciát mutatnak az Egyesült Királyság kis- és középvállalkozásai (kkv-k) körében: többségük profitál hirdetési és márkaépítési stratégiáiból. Az Amazon Ads tanulmánya azt mutatja, hogy a kkv-k 86% -a a jelenlegi hirdetési megközelítéseiknek tulajdonítja az új ügyfelek sikeres vonzását és a márka ismertségének növelését az elmúlt évben.

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+