1 perc olvasási idő

A YouTube létrehozása több országra is kiterjesztve

A YouTube kibővítette a hozzáférést a Create videószerkesztő alkalmazáshoz, amely megkönnyíti a rövid filmek létrehozását közvetlenül a telefonján.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A YouTube létrehozása több országra is kiterjesztve
Forrás: YouTube

A YouTube Create egy ingyenes videószerkesztő eszköz. Számos funkcióhoz biztosít hozzáférést összetettebb videoklipek létrehozásához. Például:

  • Tisztítsa meg a hangot
  • Távolítsa el a háttérzajt
  • automatikus feliratok hozzáadása (jelenleg angol, hindi és spanyol nyelven érhető el)
  • Kezelje az alapvető videószerkesztő eszközöket, például szűrőket, effektusokat és átmeneteket
  • közvetlen közzététel engedélyezése a YouTube-on – rövid- és hosszú filmek egyaránt

Az ingyenes dalokhoz és hanghatásokhoz való hozzáférés szintén fontos. Több ezer jogdíjmentes szám választható ki közvetlenül az alkalmazásból. A zenei könyvtár is ingyenes, ami csökkenti a stresszt és az aggodalmat az esetleges szerzői jogi követelések miatt.



Ez a viszonylag új koncepció működött az Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban, Franciaországban, Németországban, Indiában, Szingapúrban, Dél-Koreában és Indonéziában.  Már elérhető a felhasználók számára Finnországban, Írországban, Spanyolországban, Argentínában, Ausztráliában, Brazíliában, Kanadában, Hongkongban, Hollandiában, Új-Zélandon, Tajvanon, Thaiföldön és Törökországban. A szolgáltatás idővel várhatóan más régiókra is kiterjed. A szolgáltatás jelenleg csak Android rendszeren érhető el.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
A Shein 48%-os növekedéssel veri Európa legnagyobb divatcégeit, míg az Asos csökken
3 perc olvasási idő

A Shein 48%-os növekedéssel veri Európa legnagyobb divatcégeit, míg az Asos csökken

Az új adatok hatalmas szakadékot mutatnak az európai divatkiskereskedelemben. A Shein eladásai éves szinten 31,6%-kal nőttek, és csak decemberben 48%-ot értek el. Eközben az olyan bevált márkák, mint a H&M stagnáltak, az ASOS pedig 16,2%-kal zuhant. A számokból kiderül, mely márkák nyernek az európai vásárlókért folytatott harcban.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Az EU az olcsó online importot veszi célba: Napi 12 millió csomagot érintenek az új szabályok
3 perc olvasási idő

Az EU az olcsó online importot veszi célba: Napi 12 millió csomagot érintenek az új szabályok

Naponta 12 millió kis csomag érkezik Európába nem uniós online áruházakból. A legtöbbjüket szándékosan alulértékelik, hogy kikerüljék az adókat, és sokuk nem biztonságos termékeket tartalmaz. Az Európai Parlament most új szabályokkal akarja megváltoztatni a játékot, amelyek átformálhatják az online vásárlás módját.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Bye Bye E-kereskedelem? 2030-ra 70%-a a TikTok-on fog vásárolni
3 perc olvasási idő

Bye Bye E-kereskedelem? 2030-ra 70%-a a TikTok-on fog vásárolni

A számok megdöbbentőek. Egy világszerte 24 000 vásárló körében végzett új tanulmány szerint 2030-ra a vásárlók 70%-a a közösségi médián keresztül fogja a legtöbbet vásárolni. Ez azt jelenti, hogy a ma domináló Amazon típusú e-kereskedelmi oldalak öt éven belül relikviává válhatnak. A közösségi vásárlás forradalma nem jön – már itt van.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU