2 perc olvasási idő

Brighton SEO: A Premier Digital Marketing konferencia

A Brighton SEO a digitális marketing naptár sarokkövévé vált, amely a világ minden tájáról vonzza a szakembereket. De mi is az a Brighton SEO, és miért szerzett ilyen kiemelkedő szerepet az iparágban?

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Brighton SEO: A Premier Digital Marketing konferencia
Forrás: Depositphotos

Ki indította el a Brighton SEO-t

A Kelvin Newman által 2010-ben alapított esemény szerény összejövetelként indult egy helyi kocsmában. Ezekből a szerény kezdetekből Európa egyik legnagyobb és legelismertebb SEO konferenciájává nőtte ki magát. Ma a keresőoptimalizálás és a digitális marketing folyamatosan fejlődő természetének bizonyítéka.

Általában évente kétszer kerül megrendezésre, a Brighton SEO szakértői beszélgetések, gyakorlati műhelyek és felbecsülhetetlen értékű hálózati lehetőségek egyedülálló keverékét kínálja. Talán mindannyian kíváncsiak vagytok, mikor lesz a Brighton SEO idén? A közelgő eseményt 2024. október 3-ra és 4-re tervezik, és két napot ígér, tele élvonalbeli betekintéssel és stratégiákkal.

Mi az a Brighton SEO

Amit megkülönböztet, az a digitális marketing átfogó megközelítése. Míg a SEO továbbra is a középpontjában áll, a konferencia számos kapcsolódó témát ölel fel, többek között:

  1. Technikai SEO
  2. Tartalom marketing
  3. Kattintásonkénti fizetésen alapuló hirdetés
  4. Közösségi média stratégiák
  5. Elemzés és adatértelmezés
  6. Felhasználói élmény és konverzióoptimalizálás



Digitális marketing központ

Akár tapasztalt szakember vagy, akár új a területen, ez az esemény a szakértelem minden szintjét kielégíti. A résztvevők számíthatnak arra, hogy tanulnak az iparág vezetőitől, felfedezik a legújabb eszközöket és technikákat, és megelőzik a digitális marketing gyors ütemű világában kialakuló trendeket.

A konferencia platformot biztosít a hálózatépítéshez is, lehetővé téve a résztvevők számára, hogy kapcsolatba lépjenek társaikkal, potenciális ügyfelekkel és iparági befolyásolókkal. Ezek a kapcsolatok gyakran ugyanolyan értékesnek bizonyulnak, mint maguk az üléseken szerzett ismeretek.

Bárki számára, aki fejleszteni szeretné készségeit, bővíteni szakmai hálózatát, vagy egyszerűen naprakész maradni a digitális marketing folyamatosan változó világában, ez a SEO összejövetel olyan esemény, amelyet nem szabad kihagyni. Jelölje be naptárát 2024. október 3-ra és 4-re, és készüljön fel arra, hogy részese legyen ennek az izgalmas és tanulságos élménynek.

Ha naprakész szeretne maradni az előadók bejelentéseiről, a munkamenet témáiról és a Brighton SEO 2024 regisztrációs részleteiről, figyelje a hivatalos weboldalt és a közösségi média csatornáit. A SEO világa folyamatosan fejlődik, és a Brighton SEO továbbra is a digitális forradalom élvonalában marad.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Hogyan növeli a mobil kereskedelmi közösségi marketing a hagyományos csatornákhoz képest a ROI-t?
5 perc olvasási idő

Hogyan növeli a mobil kereskedelmi közösségi marketing a hagyományos csatornákhoz képest a ROI-t?

A mobilalkalmazások az egyik legstabilabb és egyben legjövedelmezőbb évüket élik. A világjárványos fellendülés és az azt követő korrekció után a piac stabilizálódott. A számok azt mutatják, hogy a felhasználók figyelme és pénze minden eddiginél jobban a mobilra koncentrálódik, így a mobil kereskedelmi közösségi marketing a fenntartható növekedésre törekvő márkák számára kulcsfontosságú megkülönböztető tényezővé válik.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bár a B2B reklámköltségvetések nőnek, a marketingesek még mindig küzdenek a hatékonysággal
5 perc olvasási idő

Bár a B2B reklámköltségvetések nőnek, a marketingesek még mindig küzdenek a hatékonysággal

A vállalatok többet költenek reklámra, de az eredmények gyakran elmaradnak. A növekvő digitális reklámköltségvetés önmagában nem elég. A vásárlási döntések egyre összetettebbé válnak, a hagyományos megközelítések már nem működnek, és a reklámok célt tévesztenek. Egy új globális felmérésből kiderül, hogy miért nem térül meg a B2B marketingbe fektetett összeg. Nézzük, mit tehetnek ez ellen a […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+