3 perc olvasási idő

A Reddit elindítja a minőségi pontszámot a hirdetési kampányokhoz

A Reddit most vezetett be valamit, amit minden hirdető fel fog ismerni - a Google-hez hasonlóan minőségi pontszámrendszert a hirdetésekhez. Az új optimalizálási pontszám értékeli a fiók beállítását, és pontosan megmondja, hol kell javítania, így a Reddit-hirdetés kevésbé lesz találgatás.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A Reddit elindítja a minőségi pontszámot a hirdetési kampányokhoz
Forrás: Canva Pro License

A Reddit új funkciókat vezet be a Hirdetések kezelőjében, amelyek célja, hogy a hirdetők jobban konfigurálhassák és optimalizálhassák a kampányokat. A változás alapja egy algoritmikus ajánlási központ, amely értékeli a hirdetési fiókodat, és személyre szabott tippeket ad a javításhoz. Ha Reddit-hirdetést használsz, vagy csak fontolgatod, az új funkció egy optimalizációs pontszám, hasonlóan a Google Adsből ismerthez. Ez megmutatja, hogy fiókja mennyire van jól beállítva a Reddit belső ajánlásai szerint. Minden egyes javítás (pl. célzás, költségvetés, hirdetési formátum) hozzájárul az akár 100 pontos pontszámhoz. Ha a pontszám 80 pont alatt van, a platform figyelmezteti Önt, hol vannak hiányosságok, és konkrét lépéseket ajánl a javításhoz.

Ez az újítás különösen érdekes azon márkák számára, amelyek nemzetközileg hirdetnek, és új lehetőségeket keresnek az olyan általános platformokon túl, mint a Google vagy a Meta

. A globálisan vagy speciális közösségekben (pl. játék, technológia, kripto) működő márkák számára a Reddit érdekes és alulértékelt csatorna lehet. Az új ajánlások és optimalizálási pontszámok segíthetnek ezeknek a hirdetőknek a kampányok könnyebb kezelésében és az ezen a platformon történő befektetések jobb értékelésében.

Reddit Ads Manager recommendations interface displaying 56% optimization score with actionable suggestions for campaign improvements and budget optimization.

Source: Reddit

Miért érdekli ez Önt?

A Reddittel mint forgalmi vagy értékesítési forrással kísérletező webáruházak és márkák számára ez egy praktikus fejlesztés. A Reddit korábban elmaradt a Google vagy a Meta mögött az átláthatóság és az eszközök tekintetében, de ez a lépés segít csökkenteni a belépési korlátot – különösen a médiaspecialistákkal nem rendelkező kisebb csapatok számára.

Az ajánlásokat nemcsak az új központi áttekintésben találja meg, hanem közvetlenül a kampányok beállításakor is – a műszerfalon, a tömeges szerkesztések során és az egyes hirdetéskészítési lépésekben.

Figyeljen a kontextusra és a saját céljaira

Továbbra is arról van szó, hogy maga a Reddit mit tekint „optimalizáltnak”. Az automatikus ajánlásokat óvatosan kell kezelni – különösen akkor, ha az Ön céljai vagy kampányértékelési módszerei nem felelnek meg a platform standard beállításainak. Mindazonáltal hasznos eszköz lehet. Ha a Reddit része a hirdetési mixednek, vagy ha célzott kommunikációt fontolgatsz bizonyos közösségek számára, ez a változás segíthet jobban eligazodni a platformon. Az ajánlások, a világosabb struktúra és a kevesebb elvesztegetett benyomás még az e-kereskedelmi szegmens számára is érdekesebb eszközzé teheti a Reddit Ads-t.

Cikk megosztása
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Hasonló cikkek
Online áruházat indít? Könnyebb, mint gondolnád
5 perc olvasási idő

Online áruházat indít? Könnyebb, mint gondolnád

Néhány évvel ezelőtt egy online bolt elindítása azt jelentette, hogy egy hónapot töltöttem egy fejlesztővel, és néhány ezer dollárt dobtam előre. Ma? Egy délután alatt működőképes üzlet lehet, és gyakorlatilag semmibe sem kerül az indítás. Ha gondolkodott azon, hogy saját online vállalkozást indítson, de a technológiai dolgok vagy az indítási költségek visszatartottak, akkor jó hírem […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
A Pinterest ünnepi vásárlási adataiból kiderül, hogy az emberek valójában milyen ajándékokat szeretnének idén
3 perc olvasási idő

A Pinterest ünnepi vásárlási adataiból kiderül, hogy az emberek valójában milyen ajándékokat szeretnének idén

A Pinterest nemrég dobta el az Ünnepi Szezon Szerkesztését – egy több száz ajándékkalauzból álló gyűjteményt, amely teljes egészében arra épül, amit felhasználók milliói keresnek és mentenek el. A számok pedig nagyon érdekes történeteket mesélnek el a 2025-ös ünnepi vásárlásról. A platform elemezte a keresési mintákat, a mentési viselkedést és a vásárlási kattintásokat, hogy 17 […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU