4 perc olvasási idő

A WhatsApp egységesíti a marketinget a Facebookon és az Instagramon

A WhatsApp jelentős üzleti frissítéseketjelentett be a miami konferenciáján, amelyek integrálják a WhatsApp, a Facebook és az Instagram marketingmenedzsmentjét. A vállalatok mostantól mindhárom platform kampányait egyetlen Ads Manager műszerfalon keresztül kezelhetik.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A WhatsApp egységesíti a marketinget a Facebookon és az Instagramon
Forrás: Canva Pro License

Egy műszerfal, amely mindet uralja

A vállalkozások mostantól közvetlenül az Ads Managerben hozhatnak létre és kezelhetnek marketinget a WhatsApp, a Facebook és az Instagram területén. Ugyanaz a kreatív tartalom, ugyanaz a költségvetés, ugyanaz a beállítási folyamat. Töltse fel előfizetői listáját, válassza a WhatsAppot további elhelyezésként, vagy hagyja, hogy AI rendszereik minden platformon kiszámítsák a költségvetés optimalizálását. Nem kell többé különböző felületek között ugrálnia a közösségi média marketingjének kezeléséhez.Az Advantage+ integráció különösen okos. Ahelyett, hogy manuálisan döntene arról, hogy mire költse a költségvetését, az AI-juk automatikusan átcsoportosítja a pénzt arra a platformra, amelyik a legjobban teljesít az adott közönsége számára.

Valójában hasznosnak tűnő mesterséges intelligencia

A WhatsApp olyan üzleti AI-t tesztel, amely túlmutat az egyszerű chatbotokon. Ez a rendszer képes személyre szabott termékajánlásokat tenni a weboldaladon, majd a WhatsApp csevegésen keresztül követni az ügyfeleket, hogy válaszoljon a kérdésekre vagy frissítéseket adjon. Gondoljatok bele ebbe az ügyfélútba – valaki böngészi a weboldaladat, AI-alapú termékjavaslatokat kap, majd folyamatos támogatást kap a WhatsAppon keresztül anélkül, hogy platformot váltana. Ezt először Mexikóban terjeszti ki több vállalkozásra, aminek van értelme a teszteléshez egy olyan piacon, ahol a WhatsApp elfogadása már most is masszív.

Végre megérkezik a hang- és videotámogatás

A platform olyan hívásfunkciókkal bővül, amelyeknek már évekkel ezelőtt létezniük kellett volna. A WhatsApp üzleti platformot használó nagyobb vállalkozások hamarosan képesek lesznek fogadni az élő támogatást igénylő ügyfelek hívásait, vagy közvetlenül felhívni őket, ha kapcsolatot kértek.Hangüzenetek és videóhívások is érkeznek. A videotámogatás lehetőségeket nyit meg:

  • távgyógyászati rendelések
  • termékdemók
  • szöveges úton lehetetlenműszaki hibaelhárítás.

Ez olyan érzés, mintha a WhatsApp felzárkózna oda, ahol az üzleti kommunikációnak mindvégig lennie kellett volna. A legtöbb ügyfélprobléma gyorsabban megoldódik hanggal, mint végtelen szövegváltásokkal.

Or shorter:"WhatsApp Business interface showing new calling and voice features with travel company example, displaying active call screen and voice message capabilities.

Source: about.fb.com/news

Miért fontos ez valójában

A WhatsAppnak világszerte 2 milliárd felhasználója van, de az üzleti felhasználás elkeserítően korlátozott volt az olyan régiókhoz képest, mint Latin-Amerika és Ázsia. Ezek a frissítések valódi akadályokat hárítanak el, amelyek megakadályozták a vállalatokat a platform teljes körű elterjedésében. Az egységes Hirdetéskezelő integráció megszünteti a súrlódásokat a Facebook és Instagram kampányokat már működtető vállalkozások számára. Az új eszközök megtanulása helyett a meglévő kampányokat kiterjeszthetik a WhatsAppra.A hang- és hívásfunkciók életképessé teszik a WhatsAppot a valós idejű kommunikációt igénylő iparágak, az ügyfélszolgálat, az egészségügy, a műszaki támogatás és az értékesítés számára.

Amit a vállalkozásoknak figyelembe kell venniük

Ha már hirdet a Facebookon vagy az Instagramon, a WhatsApp mint további elhelyezés tesztelése kézenfekvő lépésnek tűnik. Ugyanaz a költségvetés, potenciálisan új közönség elérése. A mesterséges intelligencia funkciók valószínűleg az egyértelmű termékkatalógusokkal és kialakult ügyfélszolgálati munkafolyamatokkal rendelkező vállalkozások számára fognak a legjobban működni. Ne várjon varázslatot – továbbra is szükség van jó alapfolyamatokra.A hang- és hívásfunkciók leginkább a szolgáltatás-hangsúlyos vállalkozások számára számítanak. Ha az ügyfeleinek gyakran van szükségük olyan támogatásra, amelyet szöveges úton nehéz kezelni, ez jelentős lehet. A hagyományos közösségi médiás hirdetéseken túlmutató diverzifikációt kereső vállalkozások számára ezek a frissítések miatt érdemes még egyszer megnézni a WhatsAppot. Különösen akkor, ha ügyfelei már használják személyes kommunikációra.

Cikk megosztása
Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU

Freelance Digital Marketing Specialist at Ecommerce Bridge with nearly a decade of experience in digital marketing, where I’ve specialised in managing international teams and building strategic partnerships. As former International Team Lead at Groupon, I managed teams across various European countries, handled KPI achievement, and worked daily with agencies in English. These days, I focus on content strategy, link building, and coordinating with international agencies in e-commerce expansion. What truly fulfils me is working with people and seeing everyone happy and satisfied with the results. I’m passionate about researching and writing about the latest trends in e-commerce and digital marketing, bringing fresh insights and industry news to our readers. I hold a Master’s degree in Mass Media Studies and completed international courses in London and Bristol.

Hasonló cikkek
Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google keresési eredményekben
3 perc olvasási idő

Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google keresési eredményekben

A mai naptól, 2025. július 10-től kezdve valami jelentős dolog történt az Instagramot használó e-kereskedelmi vállalkozások számára. A termékbejegyzések, a kulisszák mögötti tartalmak és a vásárlói beszámolók mostantól megjelenhetnek, amikor az emberek keresnek a Google-on – még akkor is, ha nem követik Önt, vagy egyáltalán nem használják az Instagramot.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
A Facebook marketingüzeneteket indít a Messengeren az ügyfélmegtartás érdekében
4 perc olvasási idő

A Facebook marketingüzeneteket indít a Messengeren az ügyfélmegtartás érdekében

A legtöbb e-kereskedelmi vállalkozás az első vásárlás után elveszíti vásárlóinak 90%-át. Miközben a márkák nagy összegeket fektetnek be az új ügyfelek hirdetéseken keresztül történő megszerzésébe, gyakran elszalasztják a nyilvánvaló lehetőséget, amely a már meglévő chatbeszélgetéseikben rejlik.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
X bevezeti a méretalapú hirdetési árképzési modellt
3 perc olvasási idő

X bevezeti a méretalapú hirdetési árképzési modellt

A teljes képernyős X-hirdetések hamarosan drágák lesznek. Elon Musk most jelentette be, hogy a nagyobb vizuális elemek megjelenése többe fog kerülni, ami alapvetően megváltoztatja a marketingesek kreatív stratégiájának megközelítését a platformon.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge