Az online vásárlási felület tervezése, amelyet gyakran e-kereskedelmi UX-nek neveznek, arra összpontosít, hogy könnyed és kellemes utazást készítsen a digitális kirakatba látogató ügyfelek számára. Ez a tudományág magában foglalja a webhely-elrendezések átgondolt fejlesztését, a böngészési és termékfelfedező eszközök fejlesztését, valamint a vásárlási munkafolyamat finomítását. A végső cél egy olyan intuitív platform létrehozása, amely előre látja és teljesíti a vásárlók igényeit az online kiskereskedelmi élmény során.
Hogyan növelték a stratégiai hírlevelek a bevételt 37%-kal
Az Acceleration Partners (AP) összefogott egy vezető kuponos leányvállalattal a közös marketing kihívások kezelése érdekében. Az olyan problémák megoldása érdekében, mint az elérés bővítése, a láthatóság növelése és az értékesítés növelése, a stratégiai hírlevelekre helyezték a hangsúlyt. Ennek eredményeként az AP segített a márkáknak lenyűgöző 37% -os átlagos bevételnövekedést elérni. Ezenkívül a széles közönség és […]