1 perc olvasási idő

Mi az UX?

Az online vásárlási felület tervezése, amelyet gyakran e-kereskedelmi UX-nek neveznek, arra összpontosít, hogy könnyed és kellemes utazást készítsen a digitális kirakatba látogató ügyfelek számára. Ez a tudományág magában foglalja a webhely-elrendezések átgondolt fejlesztését, a böngészési és termékfelfedező eszközök fejlesztését, valamint a vásárlási munkafolyamat finomítását.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította

Az online vásárlási felület tervezése, amelyet gyakran e-kereskedelmi UX-nek neveznek, arra összpontosít, hogy könnyed és kellemes utazást készítsen a digitális kirakatba látogató ügyfelek számára. Ez a tudományág magában foglalja a webhely-elrendezések átgondolt fejlesztését, a böngészési és termékfelfedező eszközök fejlesztését, valamint a vásárlási munkafolyamat finomítását. A végső cél egy olyan intuitív platform létrehozása, amely előre látja és teljesíti a vásárlók igényeit az online kiskereskedelmi élmény során.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Hogyan növelték a stratégiai hírlevelek a bevételt 37%-kal
3 perc olvasási idő

Hogyan növelték a stratégiai hírlevelek a bevételt 37%-kal

Az Acceleration Partners (AP) összefogott egy vezető kuponos leányvállalattal a közös marketing kihívások kezelése érdekében. Az olyan problémák megoldása érdekében, mint az elérés bővítése, a láthatóság növelése és az értékesítés növelése, a stratégiai hírlevelekre helyezték a hangsúlyt. Ennek eredményeként az AP segített a márkáknak lenyűgöző 37% -os átlagos bevételnövekedést elérni. Ezenkívül a széles közönség és […]

Olvasás
Német e-kereskedelmi cselekvési terv: a digitális versenyfeltételek kiegyenlítése
3 perc olvasási idő

Német e-kereskedelmi cselekvési terv: a digitális versenyfeltételek kiegyenlítése

A német kormány határozott lépéseket tesz egy új német e-kereskedelmi cselekvési tervvel a digitális piac versenyfeltételeinek kiegyenlítése érdekében. A Robert Habeck alkancellár által vezetett kezdeményezés célja, hogy tisztességes versenyt biztosítson az európai online kiskereskedők és az olyan ázsiai óriások között, mint a Shein és a Temu. A német e-kereskedelmi cselekvési terv reagál ezeknek a platformoknak […]

Olvasás
Új eszközök a YouTube-on az alkotók és márkák védelmére
3 perc olvasási idő

Új eszközök a YouTube-on az alkotók és márkák védelmére

A YouTube új eszközei forradalmasítják a tartalomvédelmet. A platform deepfake elleni védelme fokozódik, mivel a YouTube innovatív funkciókat vezet be az alkotók és a márkák védelme érdekében. Ezek az új eszközök a YouTube-on figyelmeztetik a felhasználókat az AI által generált tartalmakra, amelyek megpróbálják visszavágni eredeti alkotásaikat. Ez a fejlesztés új lehetőségeket nyit meg a márkavédelem […]

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+