3 perc olvasási idő

Ünnepi vásárlási trendek és stratégiák 2024-re

Ahogy közeledünk a 2024-es ünnepi szezonhoz, az Acceleration Partners közelmúltbeli tanulmánya szerint a kiskereskedőknek és a marketingszakembereknek tisztában kell lenniük a vásárlási táj számos jelentős változásával. Ezeknek a változásoknak a megértése, valamint a 2024-re vonatkozó célzott ünnepi vásárlási trendek és stratégiák végrehajtása kulcsfontosságú lesz azon vállalkozások számára, amelyek maximalizálni szeretnék teljesítményüket ebben a kritikus értékesítési időszakban.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Ünnepi vásárlási trendek és stratégiák 2024-re
Forrás: Depositphotos

2024-es ünnepi vásárlási trendek: kulcsfontosságú elvárások és fogyasztói magatartás

A későbbi kezdés és a 2023-hoz képest a kulcsfontosságú ünnepi vásárlási időszakban kevesebb nap miatt a fogyasztók várhatóan korábban kezdik meg az ünnepi vásárlásokat. Ezt a változást, amely kulcsfontosságú tényező az ünnepi vásárlási trendek és stratégiák 2024-re történő kidolgozásában, a vásárlók azon vágya vezérli, hogy elkerüljék az esetleges szállítási késedelmeket decemberben.

Ajánlott ünnepi kiskereskedelmi stratégiák 2024-re

  1. Alkalmazkodj a sűrű vásárlási időkerethez azáltal, hogy egyértelműen kommunikálod a szállítási határidőket és a becsült szállítási időt mind a webhelyeden, mind a partneri/alkotópartneri üzenetküldésen keresztül
  2. Vonzza a korai vásárlókat vonzó ajánlatokkal és exkluzív kedvezményekkel, amelyek összehasonlíthatók a Cyber ajánlatokkal

 

Impact of the US Presidential Election on 2024 Holiday Sales Historical data from Epsilon shows that election years (2016 and 2020) experienced a 6% drop in year-over-year consumer sales during election week. However, overall holiday e-commerce growth typically remains unaffected.

Source: Depositphotos

 

Az amerikai elnökválasztás hatása a 2024-es ünnepi értékesítésre

Az Epsilon történelmi adatai azt mutatják, hogy a választási években (2016 és 2020) a választási héten 6% -kal csökkent a fogyasztói értékesítés az előző évhez képest . Az ünnepi e-kereskedelem általános növekedését azonban ez általában nem befolyásolja.

Stratégiák a 2024-es választási időszakban való navigáláshoz az ünnepi marketingben

  1. Csökkentse a politikai hirdetési zajt azáltal, hogy együttműködik társult és influencer partnereivel, hogy népszerűsítse a márkájával kapcsolatos frissítő tartalmat. Összpontosítson az egészséges életmóddal, értékkel és fenntarthatósággal kapcsolatos pozitív üzenetekre
  2. Készítsen erős választások utáni promóciókat társult és influencer partnerek számára , hogy kihasználhassa az ünnepi vásárlások várható növekedését

A fogyasztói értéktudatosság kezelése

A javuló fogyasztói hangulat ellenére az ünnepi vásárlók továbbra is költségvetés-tudatosak lesznek, kedvezményeket, olcsó alternatívákat és innovatív megtakarítási módokat keresnek.

 

Holiday Shopping Trends and Strategies for 2024

Source: Acceleration Partners

 

Értékközpontú stratégiák

  1. Győződjön meg arról, hogy árképzési és promóciós stratégiája versenyképes legyen, különösen, ha az Y generációt és az idősebb generációkat célozza meg.
  2. A 3. negyedévben indítsa el és optimalizálja a partnerségeket a kártyához kapcsolt ajánlattal, hűséggel/jutalmakkal és a Buy Now, Pay Later (BNPL) szolgáltatásokkal, hogy a vásárlók számára a kényelem és az érték egyensúlyát kínálja.

Előretekintés: felkészülés a 2024-es ünnepi e-kereskedelmi trendekre

A Salesforce közzétette 2024-es ünnepi előrejelzéseit, kiemelve azokat a gazdasági tényezőket, amelyek jelentősen befolyásolhatják a globális teljesítményt az ünnepi szezonban. A kiskereskedőknek és a marketingszakembereknek folyamatosan tájékozódniuk kell ezekről az előrejelzésekről, hogy finomhangolják stratégiáikat az ünnepi szezon közeledtével.

 

Holiday Shopping Trends and Strategies for 2024:Salesforce released their 2024 Holiday Predictions on economic factors that may play a key part in overall global performance during the holiday season.

Source: Acceleration Partners

 

Ezeknek a stratégiáknak a végrehajtásával és a változó fogyasztói magatartással való összhang fenntartásával a vállalkozások sikerre pozícionálhatják magukat a 2024-es ünnepi vásárlási szezonban.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Ezreket veszítenek a magyar eladók ezeken a piaci hibákon
5 perc olvasási idő

Ezreket veszítenek a magyar eladók ezeken a piaci hibákon

A nemzetközi piacterekre való terjeszkedés túlterhelőnek tűnhet a magyar eladók számára. A több tucatnyi platform, a különböző szabályozások és a kulturális különbségek miatt sok vállalkozás ragaszkodik ahhoz, amit ismer. Benes Attila a Base.com-tól megosztja gyakorlati meglátásait arról, hogy mely piacok működnek a magyar eladók számára – és melyek azok a gyakori hibák, amelyek ezrekbe kerülnek […]

Attila Benes Attila Benes
Country Manager, Base.com
A legsikeresebb közép- és kelet-európai e-kiskereskedők titkai
7 perc olvasási idő

A legsikeresebb közép- és kelet-európai e-kiskereskedők titkai

A kelet-közép-európai e-kiskereskedők csendben felülmúlják a piacot, miközben az olyan globális óriások, mint a Temu és a Shein olcsó termékekkel árasztják el az európai piacokat. A régió 50 legnagyobb vállalata megtalálta a módját a folyamatos növekedésnek, még akkor is, amikor a pandémiát követő fellendülés kifulladt, és az infláció a fogyasztói kiadásokat sújtotta. Íme, mit csinálnak […]

László Szabó László Szabó
Managing Partner, Growww Digital
A szüneteltetéses hirdetések átalakítják az e-kereskedelmet?
3 perc olvasási idő

A szüneteltetéses hirdetések átalakítják az e-kereskedelmet?

A digitális reklám folyamatosan fejlődik és alkalmazkodik a fogyasztói magatartáshoz. A streaming platformokon az online marketinget alakító legújabb trend a szüneteltetéses hirdetések. Ez egy új hirdetési formátum, amely akkor jelenik meg, amikor a nézők szünetet tartanak a nézett tartalomban.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge