1 perc olvasási idő

Vásároljon most, fizessen később (BNPL)

A Buy Now, Pay Later (BNPL) szolgáltatások forradalmasítják az online vásárlás módját. 2027-re várhatóan világszerte több mint 900 millió felhasználóra nő – a bizonytalan gazdasági időkben a megfizethető hitellehetőségek iránti igény miatt.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította

A Buy Now, Pay Later (BNPL) szolgáltatások forradalmasítják az online vásárlás módját. 2027-re várhatóan világszerte több mint 900 millió felhasználóra nő – a bizonytalan gazdasági időkben a megfizethető hitellehetőségek iránti igény miatt. Az ünnepi szezonban megugrott a BNPL elfogadása, 14-ből egy online vásárlás ezekkel az alkalmazásokkal történt. Bár a BNPL kényelmet és rugalmasságot kínál, elengedhetetlen, hogy tisztában legyen a lehetséges hátrányokkal, például a túlköltekezéssel, a rejtett díjakkal és a nem egyértelmű számlázási gyakorlatokkal.

Ezért a szabályozók szorosan figyelemmel kísérik az iparágat, és új szabályokat vezetnek be a fogyasztók védelme és az átláthatóság biztosítása érdekében. A BNPL-lel azt kapja, amiért fizet – szó szerint. Az elbocsátási tervekkel ellentétben, ahol előre fizet és várja a kézbesítést, a BNPL szolgáltatások azonnali hozzáférést biztosítanak vásárlásaihoz a fizetés során.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
A Shein 48%-os növekedéssel veri Európa legnagyobb divatcégeit, míg az Asos csökken
3 perc olvasási idő

A Shein 48%-os növekedéssel veri Európa legnagyobb divatcégeit, míg az Asos csökken

Az új adatok hatalmas szakadékot mutatnak az európai divatkiskereskedelemben. A Shein eladásai éves szinten 31,6%-kal nőttek, és csak decemberben 48%-ot értek el. Eközben az olyan bevált márkák, mint a H&M stagnáltak, az ASOS pedig 16,2%-kal zuhant. A számokból kiderül, mely márkák nyernek az európai vásárlókért folytatott harcban.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Az EU az olcsó online importot veszi célba: Napi 12 millió csomagot érintenek az új szabályok
3 perc olvasási idő

Az EU az olcsó online importot veszi célba: Napi 12 millió csomagot érintenek az új szabályok

Naponta 12 millió kis csomag érkezik Európába nem uniós online áruházakból. A legtöbbjüket szándékosan alulértékelik, hogy kikerüljék az adókat, és sokuk nem biztonságos termékeket tartalmaz. Az Európai Parlament most új szabályokkal akarja megváltoztatni a játékot, amelyek átformálhatják az online vásárlás módját.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Bye Bye E-kereskedelem? 2030-ra 70%-a a TikTok-on fog vásárolni
3 perc olvasási idő

Bye Bye E-kereskedelem? 2030-ra 70%-a a TikTok-on fog vásárolni

A számok megdöbbentőek. Egy világszerte 24 000 vásárló körében végzett új tanulmány szerint 2030-ra a vásárlók 70%-a a közösségi médián keresztül fogja a legtöbbet vásárolni. Ez azt jelenti, hogy a ma domináló Amazon típusú e-kereskedelmi oldalak öt éven belül relikviává válhatnak. A közösségi vásárlás forradalma nem jön – már itt van.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU