3 perc olvasási idő

BuzzFeed belép a közösségi média piacra a BFislanddal

A BuzzFeed bejelentette, hogy egy önálló közösségi médiaplatformon dolgozik, amely megoldást kínál a mai online toxicitás problémáira. A cég a Semaforbeszámolója szerint a szórakoztató tartalmak és a kvízek által vezérelt platformon keresztül indította el első lépését a közösségi médiában .

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
BuzzFeed belép a közösségi média piacra a BFislanddal
Forrás: Buzzfeed.com/island

.

A BuzzFeed SNARF-ellenes stratégiája

A BuzzFeed nagyszabású belépőként indította el a BFislandet a közösségi hálózatokba az interaktív történetmesélés és az új tartalomfejlesztési módszerek révén. A platform telepítésének részleteit egyelőre nem hozták nyilvánosságra, bár a BuzzFeed megerősítette, hogy a mesterséges intelligencia kulcsfontosságú elemként szolgál majd a platformon navigáló felhasználók számára. Jonah Peretti, a BuzzFeed alapítója és vezérigazgatója bejelentette az internetes táj átalakítására irányuló közvetlen cselekvési tervét, amely konkrétan a közösségi médiát sújtó SNARF-problémát veszi célba. A SNARF – ami a Stakes/Novelty/Anger/Retention/Fear (Tét/Novelty/Az idegesség/visszatartás/Félelem) rövidítése – azt a tartalomtípust jelenti, amely akkor keletkezik, amikor a platformok mesterséges intelligencia algoritmusok segítségével a maximális elkötelezettségre optimalizálnak.

Peretti kifejezetten a TikTokot és a Metátkritizálta algoritmus alapú rendszereik miatt, amelyek szerinte a felhasználói jólét rovására maximalizálják az elkötelezettségi mutatókat.

A BuzzFeed platformjának hibrid tartalomkurálási módszere a tartalom moderálásához egyaránt integrálja a mesterséges intelligencia technológiát és az emberi felügyeletet.

Buzfeed SNARF

Source: Buzzfeed.com

AI megvalósítás

A vállalat az OpenAI technológia szélesebb körű alkalmazását tervezi, és az AI funkciókat a felhasználói kontroll növelése, nem pedig korlátozása érdekében fogja bevetni. A megközelítés magában foglalja a trendfigyelő és tartalomszűrő szolgáltatásokat a mentális egészség megőrzése és a felhasználói elkötelezettség fenntartása érdekében.

A platformfejlesztés során a felhasználói visszajelzések fokozatos bevezetési szakaszokon keresztül történnek majd, kezdve egy várólistás rendszerrel és a felhasználói tesztek résztvevőinek kiválasztásával

. A BuzzFeed ezt a módszertani megközelítést alkalmazza, hogy a tényleges felhasználói tapasztalatokon keresztül fejlessze tovább finomított termékét. A BuzzFeed a BuzzFeed News 2023-as bezárását és a piaci nehézségeket követően létfontosságú időszakban fejleszti ezt a kezdeményezést.

A wellness-fókuszú közösségi platformok felemelkedése

A vállalat csatlakozik a Communia-hoz a Daylyy-vel és a Weare8-zal együtt, mivel a pozitív felhasználói környezetet elősegítő közösségi médiaplatformok kiépítése felé haladnak.

A digitális kereskedelemben érdekelteknek érdemes felfigyelniük a BFislandre, mert a BuzzFeed bizonyítottan vírusos tartalomfejlesztéssel és közönséginterakcióval kapcsolatos szakértelmével támogatott felhasználói bevonási eszközökkel együtt tartalomterjesztési csatornákat is biztosít majd. Mivel az indulás ütemterve továbbra sem nyilvános, a lépés komoly erőfeszítést jelent az alapvető közösségi médiaproblémák megoldására. Ha ez a kezdeményezés sikeresnek bizonyul, új mércét állít fel a digitális platformok számára a felhasználói elkötelezettség és a felhasználói jólét egyensúlyának megteremtése érdekében.

Cikk megosztása
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Hasonló cikkek
Költségmegtakarítás #1 Mérőszám: Hogyan mérik a vállalatok az AI automatizálás sikerét
2 perc olvasási idő

Költségmegtakarítás #1 Mérőszám: Hogyan mérik a vállalatok az AI automatizálás sikerét

A TikTok és a NewtonX új kutatása megmutatja, hogy a vállalkozások hogyan használják az AI-automatizálást a marketingben és az értékesítésben. A vezetők 90%-a úgy gondolja, hogy az AI automatizálása elősegíti vállalatuk növekedését. A beruházások gyorsan emelkednek, és mindenki várja az eredményeket.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Mi ösztönzi a mai termékvisszaküldéssel való elégedettséget
4 perc olvasási idő

Mi ösztönzi a mai termékvisszaküldéssel való elégedettséget

Évekig az egyszerű visszaküldés volt a nagyszerű ügyfélszolgálat jellemzője – gyors visszatérítés, nincs kérdés, nincs gond. De ez változik. A visszaküldés ma már a vásárlók és a márkák közötti bizalom próbája. A nemzetközi adatok azt mutatják, hogy miközben a visszaküldési arányok csökkennek, az ügyfelek egyre érzékenyebbek a folyamatra, mint egy évvel ezelőtt.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge