2 perc olvasási idő

A SHEIN csatlakozik a fokozott behozatali átláthatóságot célzó vámügyi kísérleti programhoz

ASHEIN, egy divatcikkekkel foglalkozó e-kereskedelmi vállalat bejelentette, hogy részt vesz az Egyesült Államok vám- és határvédelmi hatóságának (CBP) 321. szekcióbeli adatszolgáltatási kísérleti programjában. Ez az intézkedés jelentős változást jelent a globális e-kereskedelem átláthatóságában.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A SHEIN csatlakozik a fokozott behozatali átláthatóságot célzó vámügyi kísérleti programhoz
Forrás: Depositphotos

A SHEIN önként csatlakozott a programhoz, amely lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy több adatot szolgáltassanak az Egyesült Államokba érkező importszállítmányokról. Amellett, hogy felgyorsítja a legális, kis értékű e-kereskedelmi szállítmányok kézbesítését. A fő cél az Egyesült Államok piacára kerülő veszélyes vagy jogellenes áruk elleni védekezés javítása. A

SHEIN ügyvezető elnöke, Donald Tang elmondta: „A 321. szakasz szerinti adatszolgáltatási kísérleti programban való részvételünk megerősíti a SHEIN átláthatóságra és megfelelésre vonatkozó normáit”. „Azzal, hogy részletesebb információkat szolgáltatunk az egyes csomagok tartalmáról, enyhíthetjük a CBP terheit, lehetővé téve számukra, hogy a törvényes kereskedelem hatékony áramlásának fenntartására, a közbiztonság, az amerikai gazdaság és legfőképpen az amerikai fogyasztók védelmére összpontosítsanak.”

A programban való részvétel első 30 napja alatt pozitív eredmények születtek. A CBP igazolta, hogy a SHEIN-től sikeresen megkapták a behozatali szállítmányokra vonatkozó releváns adatokat, és hogy a teljes folyamat során nem volt késedelem vagy technikai probléma. Az Amerikai Ruházati és Lábbeli Szövetség (AAFA) elnöke és vezérigazgatója, Steve Lamar a következőket mondta ennek a lépésnek a fontosságát hangsúlyozva:

„Ha visszatekintünk, látni fogjuk, hogy ez volt az a pillanat, amikor az ellátási láncok, a logisztika és az egész iparág minden eddiginél átláthatóbbá vált.”

Ez a fejlemény az európai e-kereskedelmi piac számára a globális kereskedelem fokozott átláthatóságafelé mutató lehetséges tendenciát jelez .Az USA-ban történő sikeres végrehajtás hasonló uniós kezdeményezéseket inspirálhat, ami a vámhatékonyság és a fogyasztóvédelem javulásához vezethet az európai piacokon. A program rávilágít a köz- és magánszféra globális kereskedelemben való alapvető fontosságú együttműködésére, és az európai e-kereskedelmi vállalatok számára mintát nyújt a szabályozási elkötelezettséghez.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Több mint 7000 marketinges tart Budapestre – itt van miért
3 perc olvasási idő

Több mint 7000 marketinges tart Budapestre – itt van miért

Az Affiliate World Europe 2025. szeptember 4-5-én érkezik Budapestre, a Hungexpo Budapesti Kongresszusi és Kiállítási Központba. Ez a vezető affiliate marketing konferencia az iparág vezető marketingesei, hirdetői és technológiai innovátorai számára két napra összehozza a hálózatépítést, tanulást és üzleti növekedést.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
A Meta AI Opportunity Score mostantól minden hirdetési fiókban elérhető
2 perc olvasási idő

A Meta AI Opportunity Score mostantól minden hirdetési fiókban elérhető

A Meta befejezte Opportunity Score funkciójának globális bevezetését az összes hirdetési fiókban, az év elején megkezdett kezdeti tesztelési fázisokat követően. A mesterséges intelligencia által vezérelt optimalizációs eszköz célja, hogy szisztematikus ajánlásokkal segítse a hirdetőket kampányaik teljesítményének javításában.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+