3 perc olvasási idő

A kattintástól a küszöbig Hogyan hajtja elő a logisztika Európa online vásárlási forradalmát?

Az ebben a cikkben bemutatott betekintések a Parcelmonitor, az e-kereskedelmi logisztikai elemzések vezető hatóságának adatain alapulnak. Tegyünk egy forgószél túrát az Egyesült Királyságban, Németországban és Hollandiában - a trió vezeti a töltést ebben a digitális kiskereskedelmi forradalomban.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A kattintástól a küszöbig Hogyan hajtja elő a logisztika Európa online vásárlási forradalmát?
Forrás: Depositphotos

A teljes kép: az európai e-kereskedelem fellendülése

Mielőtt belemerülnénk a lényegbe, állítsuk be a színpadot. Az európai e-kereskedelmi szektor lángokban áll, és itt nem csak egy kis lángról beszélünk. Az idei évre 632,70 milliárd dolláros várható bevételt várunk, és a várakozások szerint 2029-re közel megduplázódik, 977,40 milliárd dollárra.

Az évtized végére 446,1 millió online vásárlóra számítunk Európa-szerte. Ez olyan, mintha az Egyesült Államok teljes lakossága, majd néhányan a kanapéjukról kattintanának a „vásárlás most” gombra.

Egyesült Királyság: The E-commerce Crown Jewel

Kezdjük utunkat az Egyesült Királyságban, az európai e-kereskedelmi piac uralkodó bajnokában.

  • Az Egyesült Királyság nem játszik az online vásárlással. A 2024-re tervezett 129,70 milliárd dolláros bevétellel és olyan éves növekedési ütemmel, amely minden befektető szívét kihagyná – 7,80%! 2029-re ez 188,80 milliárd dollárra emelkedhet.
  • Ki hajtja ezt a növekedést? Nos, 2029-re 62,7 millió online vásárlót keresünk az Egyesült Királyságban. Ez szinte az ország teljes lakossága, mindannyian magukévá teszik a digitális vásárlási forradalmat.
  • A logisztikai szolgáltatók – ezek az emberek gondoskodnak arról, hogy impulzusvásárlásai és alapvető vásárlásai egyaránt rekordidő alatt megérkezzenek a küszöbére.

1. DPD Magyarország
– Átlagos tranzitidő: 1,11 nap (villog, és a csomagja ott van!)
– Pontos szállítási arány: 88.24%

2. Evri
– Első próbálkozás sikeres kézbesítése: 97,61% (felülmúlva mind a DPD-t, mind a Royal Mailt)

3. Királyi levél
– Fuvarozói kibocsátási arány: 0,77% (A legalacsonyabb a csomóban!)
– Bizonyítva, hogy néha az öreg kutya ismeri a legjobb trükköket.

Source: Depositphotos

Németország: Az e-kereskedelem hatékony motorja

Európai e-kereskedelmi logisztikánk következő állomása: Németország!

  • A számok játéka – Németország e-kereskedelmi piaca megfeszíti izmait, 2024-re 98,31 milliárd dolláros bevételt prognosztizál. És ez nem lassul, a 8,23% -os éves növekedési ütem 2029-re potenciálisan 146,00 milliárd dollárra tolja.
  • A vásárlók – 2029-re arra számítanak, hogy 51,8 millió német felhasználó tölti meg virtuális bevásárlókosarát.

1. DHL csomag

– Első próbálkozás sikeres kézbesítése: 94,79%
– Nemrég nyitották meg Németország legnagyobb, teljesen automatizált robotikus fulfillment központját.

2. GLS Németország
– Átlagos tranzitidő: 1,32 nap
– Naponta közel 6000 jármű közlekedik az utakon.

3. DPD
– Miközben 10,13%-os kibocsátási aránnyal szembesülnek bizonyos kihívásokkal, keményen dolgoznak azon, hogy javítsák a játékukat.

Hollandia: Kis ország, nagy e-kereskedelem Energia

Végül, de nem utolsósorban, ugorjunk át a holland logisztikára.

  • Dutch Dynamics – Hollandia 2024-re 33,62 milliárd dolláros e-kereskedelmi bevételt prognosztizál. 9,05%-os növekedési ütemével 2029-re elérheti az 51,84 milliárd dollárt.
  • A digitális holland – 2029-re várhatóan 13,8 millió holland felhasználó lesz az online vásárlás rajongója. Ez az ország lakosságának közel 80% -a!

1. PostNL
– Átlagos tranzitidő: 1,13 nap

2. DHL
– Első próbálkozás sikeres kézbesítése: 98,24%

3. DPD
– Fuvarozói kibocsátási arány: 1,56% (Hollandiában a legalacsonyabb)
– Nemrég koronázták meg a legjobb futárt a MoneySavingExpert szavazásán.

Csomagolás

Európa minden eddiginél gyorsabb, megbízhatóbb és izgalmasabb e-kereskedelmi jövő alapjait készíti elő. Ahogy haladunk egy olyan jövő felé, ahol az online vásárlás a király, és az aznapi kézbesítés a norma, egy dolog biztos – az európai e-kereskedelmi logisztikai szektort figyelni kell. Akár fogyasztó, akár cégtulajdonos, akár csak alkalmi megfigyelő – Nagyszerű utazás lesz!

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Online áruházat indít? Könnyebb, mint gondolnád
5 perc olvasási idő

Online áruházat indít? Könnyebb, mint gondolnád

Néhány évvel ezelőtt egy online bolt elindítása azt jelentette, hogy egy hónapot töltöttem egy fejlesztővel, és néhány ezer dollárt dobtam előre. Ma? Egy délután alatt működőképes üzlet lehet, és gyakorlatilag semmibe sem kerül az indítás. Ha gondolkodott azon, hogy saját online vállalkozást indítson, de a technológiai dolgok vagy az indítási költségek visszatartottak, akkor jó hírem […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
A Pinterest ünnepi vásárlási adataiból kiderül, hogy az emberek valójában milyen ajándékokat szeretnének idén
3 perc olvasási idő

A Pinterest ünnepi vásárlási adataiból kiderül, hogy az emberek valójában milyen ajándékokat szeretnének idén

A Pinterest nemrég dobta el az Ünnepi Szezon Szerkesztését – egy több száz ajándékkalauzból álló gyűjteményt, amely teljes egészében arra épül, amit felhasználók milliói keresnek és mentenek el. A számok pedig nagyon érdekes történeteket mesélnek el a 2025-ös ünnepi vásárlásról. A platform elemezte a keresési mintákat, a mentési viselkedést és a vásárlási kattintásokat, hogy 17 […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU