2 perc olvasási idő

A holland e-kereskedelem súlyos digitális készséghiánnyal néz szembe

Egy nemrégiben készült munkaerő-piaci tanulmány szerint a holland e-kereskedelmi ágazat jelentős digitális készséghiánnyal küzd. Riasztó, hogy tízből kilenc vállalat ezen a területen arról számol be, hogy alkalmazottaik nem rendelkeznek elegendő digitális szakértelemmel. Ez a kutatás, amelyet a Paneia végzett a Thuiswinkel.org számára, azt jelzi, hogy a digitális készségek hiánya valószínűleg továbbra is fennáll, ami potenciálisan akadályozhatja az ágazat növekedését. A megállapítások hangsúlyozzák, hogy a vállalkozásoknak sürgősen foglalkozniuk kell ezzel a készséghiánnyal a versenyképesség fenntartása és az innováció ösztönzése érdekében a gyorsan változó e-kereskedelmi környezetben.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A holland e-kereskedelem súlyos digitális készséghiánnyal néz szembe
Forrás: Depositphotos

A digitális készségek hiányának kezelése a holland e-kereskedelemben

Hollandiában az e-kereskedelmi piacot nagyszámú önálló vállalkozó jellemzi. A CBS hírei azt mutatják, hogy az üzletben dolgozók közel kétharmada szabadúszóként dolgozik. Csak egyharmaduk dolgozik közvetlenül a vállalkozásoknak.

A készségek iránti igény folyamatosan növekszik, annak ellenére, hogy a betöltetlen álláshelyek száma csökkent. Azok az emberek, akik jók a marketingben, az ügyfélszolgálatban és az online marketingben, nagy a kereslet. De a következő hat hónapban valószínűleg a legtöbb álláslehetőség lesz a szoftvermunkások számára.

Abban az időben a holland e-kereskedelmi vállalatok 23% -ának nehézségei vannak az emberek felvételével a nyitott pozíciók betöltésére. A fő okok között szerepel, hogy nincs elég jelentkező, nincs elég munkatapasztalatuk, és magas fizetést akarnak. Különösen nehéz a felső és speciális szerepkörökben dolgozó személyzet számára elvégezni a munkáját.

A tanulmány világossá teszi, mennyire fontos azonnal megismerni a digitális üzletet, a mesterséges intelligenciát és a biztonságot. A vállalatoknak törekedniük kell arra, hogy javítsák a már meglévő alkalmazottak digitális készséghiányát, és fontolóra kell venniük külső szakértők felvételét a készséghiányok pótlására.

Marlene ten Ham a Thuiswinkel.org főigazgatója. Sokat beszél arról, hogy az AI hogyan változtatja meg a munkaerőpiacot, és azt akarja, hogy a vállalkozások és az iskolák jobban együttműködjenek. Azt is szeretné, ha a kormány finanszírozna olyan programokat, amelyek új készségeket tanítanak az embereknek, különösen a mesterséges intelligenciával kapcsolatos készségeket, hogy a holland e-kereskedelem pótolhassa a digitális készségek növekvő hiányát.

Gyakran ismételt kérdések

Melyek a legnagyobb kihívást jelentő digitális készségek a holland e-kereskedelmi munkaerőpiacon?

A holland e-kereskedelmi szektor jelentős készséghiánnyal küzd, különösen a kiberbiztonság, a mesterséges intelligencia, az adattudomány és a full-stack fejlesztés terén. A munkáltatókat arra ösztönzik, hogy fektessenek be képzési programokba, és működjenek együtt az oktatási intézményekkel, hogy ezeket az alapvető készségeket a munkaerőn belül ápolják. E szakadék kezelése kulcsfontosságú lesz a versenyképesség fenntartásához az egyre inkább digitalizálódó piacon.

Vannak-e kormányzati kezdeményezések az e-kereskedelemben tapasztalható digitális készséghiány kezelésére?

A holland kormány aktívan dolgozik az e-kereskedelemben tapasztalható digitális készséghiány kezelésén az oktatási intézményekkel való együttműködési kezdeményezések, a képzési programokba való befektetés és a digitális kompetenciák fejlesztésére összpontosító koalíciók létrehozása révén. Ezen erőfeszítések rangsorolásával céljuk, hogy felvértezzék a munkaerőt az egyre inkább digitalizálódó gazdaságban való boldoguláshoz szükséges készségekkel.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
TikTok keresési hirdetési kampány: Növelje e-kereskedelmi értékesítését
3 perc olvasási idő

TikTok keresési hirdetési kampány: Növelje e-kereskedelmi értékesítését

A TikTok egy új TikTok Search Ads Campaign funkció elindításával bővíti hirdetési lehetőségeit. Célja, hogy elérje azokat a felhasználókat, akik nagy valószínűséggel vásárolnak a TikTok alkalmazás keresési eredményein keresztül. Az emberek egyre inkább a közösségi platformokat használják termékek keresésére a hagyományos keresőmotorok helyett. A TikTok lehetővé kívánja tenni a hirdetők számára, hogy pontosan akkor célozzák […]

Olvasás
Az élő vásárlás Németországban lassan elfogadottá válik
2 perc olvasási idő

Az élő vásárlás Németországban lassan elfogadottá válik

Az ECC Köln közelmúltbeli trendfelmérése azt mutatja, hogy Németországban az élő vásárlás , más néven „in-stream vásárlás” egyre elismertebb. Tízből hat német fogyasztó már érti a koncepciót, ami megduplázta a három évvel ezelőtti tudatossági szintet. Az élő vásárlás elfogadási aránya azonban Németországban továbbra is alacsony.

Olvasás
Az OpenAI bevétele 1700% -kal emelkedik a 7 milliárd dolláros adománygyűjtés közepette
3 perc olvasási idő

Az OpenAI bevétele 1700% -kal emelkedik a 7 milliárd dolláros adománygyűjtés közepette

A havi bevétel 2023 eleje óta bekövetkezett 1700%-os növekedésével az OpenAI igazi sikertörténettel büszkélkedhet. A generatív AI hullámát ügyesen meglovagolva a kaliforniai startup biztosítja, hogy pénzügyei kiváló állapotban vannak, és előkészíti a talajt egy jelentős adománygyűjtő kör biztosítására. Az OpenAI arra készül, hogy új finanszírozási körben szerezzen forrásokat, és a New York Times által vizsgált […]

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+