3 perc olvasási idő

Holland e-kereskedelmi növekedési trendek: A szolgáltatások növelik az online kiadásokat

Annak ellenére, hogy kevesebb terméket vásároltak, a holland e-kereskedelem növekedési trendjei az online kiskereskedelem 6% -os növekedését mutatják, elérve a 17,5 milliárd eurót. A szolgáltatások, különösen az egészség- és kárbiztosítás voltak a növekedés fő mozgatórugói. Ezek az eredmények a Thuiswinkel Markt Monitor tanulmányból származnak, amelyet a GfK készített a Thuiswinkel.org és a Retail Insiders számára a PostNL és a Betaalvereniging Nederland együttműködésével. Függetlenül attól, hogy a kiskereskedelmi vásárlások közel egyharmada online történik, csak 173 millió terméket vásároltak, ami 2% -kal kevesebb, mint az előző évben.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Holland e-kereskedelmi növekedési trendek: A szolgáltatások növelik az online kiadásokat
Forrás: Depositphotos

A szolgáltatások a holland e-kereskedelem növekedési trendjeinek mozgatórugói

A holland e-kereskedelem növekedésének legnagyobb oka a szolgáltatások voltak, amelyek 13% -kal nőttek. Hatalmas, 27% -os emelkedés volt az egészség- és kárbiztosításban, és a helyszínekre és rendezvényekre szóló jegyeladások is emelkedtek. Ez részben azért volt, mert az olimpia Franciaországba jött.

Az árukra fordított kiadások meglehetősen stabilak maradtak, csak 1% -os növekedéssel, de a vásárolt áruk száma 4% -kal csökkent. Egyes kategóriák, mint például a Cipők és személyes életmód és az Ételek/Nearfood, 11% -os csökkenést mutattak.

Változatos online költések kategóriánként

Az online vásárlások százalékos aránya sokat változik a kategóriák között. Gyakran előfordul, hogy az emberek áruk helyett online vásárolnak szolgáltatásokat.

Például az ételek közelében lévő ételekre és italokra fordított kiadásoknak csak 8% -a történik online, ami csökkenti a teljes átlagot. Ha ezt a kategóriát kivesszük, a fogyasztók kiskereskedelmi jövedelmük 37%-át költik online vásárlásokra.

Dutch ecommerce grows 6% in 2024: Services boost spending, cross-border shopping rises.

Source: Thuiswinkel

Határokon átnyúló vásárlás: növekvő tendencia a holland e-kereskedelemben

A Hollandián kívüli eladások száma 6%-kal 20,3 millióra nőtt, így a határokon átnyúló vásárlás is növekszik. A kínai online áruházak nagyon híresek lettek. Összességében az emberek 16%-kal többet költöttek külföldi online áruházakban, azaz 2,3 milliárd eurót.

2024 első felében a hollandok 6 millió dolgot vásároltak Kínából. Minden vásárlás átlagosan 41 euróba kerül, ami sokkal kevesebb, mint Hollandia (101 euró) vagy más európai országok, például Németország (110 euró) átlaga.

Mobil költési és fizetési módok

Az okostelefon-eladások stagnáltak, de részesedésük az összes online kiadásból 25%-ról 28%-ra nőtt, ami azt jelzi, hogy a fogyasztók több pénzt költenek mobil eszközeiken keresztül.

Egyre többen kezdik előnyben részesíteni az iDEAL-t, mint fizetési módot, elsősorban a hitelkártya-használattól eltávolodva.

Ezek a növekvő trendek a holland e-kereskedelemben megmutatják, hogyan változik az online vásárlás Hollandiában, a szolgáltatások és a határokon átnyúló vásárlás egyre fontosabbá válik.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Meta Advertising: Turbózd fel stratégiádat új funkciókkal
5 perc olvasási idő

Meta Advertising: Turbózd fel stratégiádat új funkciókkal

A lelkes vásárlás szezonjának közeledtével a Meta hirdetési innovációi forradalmasítják az e-kereskedelmi vállalkozások ügyfelekkel való elérését. Az értékesítés fokozására és a marketingstratégiák optimalizálására tervezett új eszközökkel a Meta legújabb funkciói kreatívabb hirdetési lehetőségeket, személyre szabott kedvezménykiemeléseket és fejlett helyalapú célzást kínálnak. Ezek a frissítések hatékonyabb megközelítést ígérnek a potenciális ügyfelek bevonására, biztosítva, hogy e-kereskedelmi stratégiája […]

Olvasás
Értékesítés a TikTok-on: Bemutatták a spanyol bolti útmutatót
3 perc olvasási idő

Értékesítés a TikTok-on: Bemutatták a spanyol bolti útmutatót

A TikTok átfogó útmutatót adott ki a TikTokon történő értékesítéshez, miközben felkészül a TikTok Shop elindítására Spanyolországban. Ez a kiterjedt forrás feltárja a TikTok piac belső működését, és kulcsfontosságú betekintést nyújt azoknak a kereskedőknek, akik szívesen kezdenek el értékesíteni a platformon. Azok a spanyol eladók, akik elsajátítják ezeket a kulcsfontosságú funkciókat, jelentős versenyelőnyre tehetnek szert […]

Olvasás
Google keresleti generációs célzás: Új életkor és nemi lehetőségek
2 perc olvasási idő

Google keresleti generációs célzás: Új életkor és nemi lehetőségek

A Google jelentős frissítéssel továbbfejlesztette a Demand Gen célzási képességeit. A Google Demand Gen új célzási funkciói mostantól optimalizált lehetőségeket tartalmaznak adott korcsoportok és nemek számára. A Google Demand Gen célzásának ezen előrelépése lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy pontosabban irányítsák közönségüket, lehetővé téve az egyes demográfiai szegmensek hatékonyabb célzását. Ezek a fejlesztések kulcsfontosságúak azoknak […]

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+