3 perc olvasási idő

Holland e-kereskedelmi növekedési trendek: A szolgáltatások növelik az online kiadásokat

Annak ellenére, hogy kevesebb terméket vásároltak, a holland e-kereskedelem növekedési trendjei az online kiskereskedelem 6% -os növekedését mutatják, elérve a 17,5 milliárd eurót. A szolgáltatások, különösen az egészség- és kárbiztosítás voltak a növekedés fő mozgatórugói. Ezek az eredmények a Thuiswinkel Markt Monitor tanulmányból származnak, amelyet a GfK készített a Thuiswinkel.org és a Retail Insiders számára a PostNL és a Betaalvereniging Nederland együttműködésével. Függetlenül attól, hogy a kiskereskedelmi vásárlások közel egyharmada online történik, csak 173 millió terméket vásároltak, ami 2% -kal kevesebb, mint az előző évben.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Holland e-kereskedelmi növekedési trendek: A szolgáltatások növelik az online kiadásokat
Forrás: Depositphotos

A szolgáltatások a holland e-kereskedelem növekedési trendjeinek mozgatórugói

A holland e-kereskedelem növekedésének legnagyobb oka a szolgáltatások voltak, amelyek 13% -kal nőttek. Hatalmas, 27% -os emelkedés volt az egészség- és kárbiztosításban, és a helyszínekre és rendezvényekre szóló jegyeladások is emelkedtek. Ez részben azért volt, mert az olimpia Franciaországba jött.

Az árukra fordított kiadások meglehetősen stabilak maradtak, csak 1% -os növekedéssel, de a vásárolt áruk száma 4% -kal csökkent. Egyes kategóriák, mint például a Cipők és személyes életmód és az Ételek/Nearfood, 11% -os csökkenést mutattak.

Változatos online költések kategóriánként

Az online vásárlások százalékos aránya sokat változik a kategóriák között. Gyakran előfordul, hogy az emberek áruk helyett online vásárolnak szolgáltatásokat.

Például az ételek közelében lévő ételekre és italokra fordított kiadásoknak csak 8% -a történik online, ami csökkenti a teljes átlagot. Ha ezt a kategóriát kivesszük, a fogyasztók kiskereskedelmi jövedelmük 37%-át költik online vásárlásokra.

Dutch ecommerce grows 6% in 2024: Services boost spending, cross-border shopping rises.

Source: Thuiswinkel

Határokon átnyúló vásárlás: növekvő tendencia a holland e-kereskedelemben

A Hollandián kívüli eladások száma 6%-kal 20,3 millióra nőtt, így a határokon átnyúló vásárlás is növekszik. A kínai online áruházak nagyon híresek lettek. Összességében az emberek 16%-kal többet költöttek külföldi online áruházakban, azaz 2,3 milliárd eurót.

2024 első felében a hollandok 6 millió dolgot vásároltak Kínából. Minden vásárlás átlagosan 41 euróba kerül, ami sokkal kevesebb, mint Hollandia (101 euró) vagy más európai országok, például Németország (110 euró) átlaga.

Mobil költési és fizetési módok

Az okostelefon-eladások stagnáltak, de részesedésük az összes online kiadásból 25%-ról 28%-ra nőtt, ami azt jelzi, hogy a fogyasztók több pénzt költenek mobil eszközeiken keresztül.

Egyre többen kezdik előnyben részesíteni az iDEAL-t, mint fizetési módot, elsősorban a hitelkártya-használattól eltávolodva.

Ezek a növekvő trendek a holland e-kereskedelemben megmutatják, hogyan változik az online vásárlás Hollandiában, a szolgáltatások és a határokon átnyúló vásárlás egyre fontosabbá válik.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Hogyan növeli a mobil kereskedelmi közösségi marketing a hagyományos csatornákhoz képest a ROI-t?
5 perc olvasási idő

Hogyan növeli a mobil kereskedelmi közösségi marketing a hagyományos csatornákhoz képest a ROI-t?

A mobilalkalmazások az egyik legstabilabb és egyben legjövedelmezőbb évüket élik. A világjárványos fellendülés és az azt követő korrekció után a piac stabilizálódott. A számok azt mutatják, hogy a felhasználók figyelme és pénze minden eddiginél jobban a mobilra koncentrálódik, így a mobil kereskedelmi közösségi marketing a fenntartható növekedésre törekvő márkák számára kulcsfontosságú megkülönböztető tényezővé válik.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bár a B2B reklámköltségvetések nőnek, a marketingesek még mindig küzdenek a hatékonysággal
5 perc olvasási idő

Bár a B2B reklámköltségvetések nőnek, a marketingesek még mindig küzdenek a hatékonysággal

A vállalatok többet költenek reklámra, de az eredmények gyakran elmaradnak. A növekvő digitális reklámköltségvetés önmagában nem elég. A vásárlási döntések egyre összetettebbé válnak, a hagyományos megközelítések már nem működnek, és a reklámok célt tévesztenek. Egy új globális felmérésből kiderül, hogy miért nem térül meg a B2B marketingbe fektetett összeg. Nézzük, mit tehetnek ez ellen a […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+