A szolgáltatások a holland e-kereskedelem növekedési trendjeinek mozgatórugói
A holland e-kereskedelem növekedésének legnagyobb oka a szolgáltatások voltak, amelyek 13% -kal nőttek. Hatalmas, 27% -os emelkedés volt az egészség- és kárbiztosításban, és a helyszínekre és rendezvényekre szóló jegyeladások is emelkedtek. Ez részben azért volt, mert az olimpia Franciaországba jött.
Az árukra fordított kiadások meglehetősen stabilak maradtak, csak 1% -os növekedéssel, de a vásárolt áruk száma 4% -kal csökkent. Egyes kategóriák, mint például a Cipők és személyes életmód és az Ételek/Nearfood, 11% -os csökkenést mutattak.
Változatos online költések kategóriánként
Az online vásárlások százalékos aránya sokat változik a kategóriák között. Gyakran előfordul, hogy az emberek áruk helyett online vásárolnak szolgáltatásokat.
Például az ételek közelében lévő ételekre és italokra fordított kiadásoknak csak 8% -a történik online, ami csökkenti a teljes átlagot. Ha ezt a kategóriát kivesszük, a fogyasztók kiskereskedelmi jövedelmük 37%-át költik online vásárlásokra.
Határokon átnyúló vásárlás: növekvő tendencia a holland e-kereskedelemben
A Hollandián kívüli eladások száma 6%-kal 20,3 millióra nőtt, így a határokon átnyúló vásárlás is növekszik. A kínai online áruházak nagyon híresek lettek. Összességében az emberek 16%-kal többet költöttek külföldi online áruházakban, azaz 2,3 milliárd eurót.
2024 első felében a hollandok 6 millió dolgot vásároltak Kínából. Minden vásárlás átlagosan 41 euróba kerül, ami sokkal kevesebb, mint Hollandia (101 euró) vagy más európai országok, például Németország (110 euró) átlaga.
Mobil költési és fizetési módok
Ezek a növekvő trendek a holland e-kereskedelemben megmutatják, hogyan változik az online vásárlás Hollandiában, a szolgáltatások és a határokon átnyúló vásárlás egyre fontosabbá válik.