1 perc olvasási idő

Süti

A cookie-k olyan rekordok, amelyeket a webböngésző tárol, miután rákattintott egy affiliate linkre. Pontosan így működik az affiliate marketing.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította

A cookie-k olyan rekordok, amelyeket a webböngésző tárol, miután rákattintott egy affiliate linkre. Pontosan így működik az affiliate marketing. Amikor egy hivatkozásra kattintanak, létrejön egy cookie, amelyet a böngésző általában 30 napig tárol. Ezen időszak után automatikusan törlődnek, és a kiadó már nem jogosult jutalékra. A cookie-k a kiadó adatai, amelyek biztosítják, hogy a kiadó jutalékot kapjon. Ez akkor is érvényes, ha az ügyfél nem vásárol azonnal, de néhány nap múlva visszatér az e-boltba. Nyomon követik, hogy az ügyfél vásárol-e a hirdetésre való kattintás után, hogy megbizonyosodjon arról, hogy a kiadó megkapja a jutalékot.

A cookie-k típusai:

  • Munkamenet cookie-k: Ideiglenesek és törlődnek a böngésző bezárásakor
  • Állandó cookie-k: Egy meghatározott ideig maradnak az eszközön
  • Belső cookie-k: A felkeresett webhely állítja be
  • Harmadik féltől származó cookie-k: Más domainek által beállítva

Funkciók:

  • Felhasználói beállítások megjegyzése
  • Felhasználói viselkedés nyomon követése elemzéshez
  • Személyre szabott hirdetések engedélyezése
  • Bejelentkezési munkamenetek karbantartása

Míg a cookie-k kulcsfontosságúak az affiliate marketing szempontjából, szélesebb körű alkalmazásuk van a webes technológiában, és jelentős szerepet játszanak a modern webhelyek működésében és a felhasználókkal való interakcióban.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Hogyan növeli a mobil kereskedelmi közösségi marketing a hagyományos csatornákhoz képest a ROI-t?
5 perc olvasási idő

Hogyan növeli a mobil kereskedelmi közösségi marketing a hagyományos csatornákhoz képest a ROI-t?

A mobilalkalmazások az egyik legstabilabb és egyben legjövedelmezőbb évüket élik. A világjárványos fellendülés és az azt követő korrekció után a piac stabilizálódott. A számok azt mutatják, hogy a felhasználók figyelme és pénze minden eddiginél jobban a mobilra koncentrálódik, így a mobil kereskedelmi közösségi marketing a fenntartható növekedésre törekvő márkák számára kulcsfontosságú megkülönböztető tényezővé válik.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bár a B2B reklámköltségvetések nőnek, a marketingesek még mindig küzdenek a hatékonysággal
5 perc olvasási idő

Bár a B2B reklámköltségvetések nőnek, a marketingesek még mindig küzdenek a hatékonysággal

A vállalatok többet költenek reklámra, de az eredmények gyakran elmaradnak. A növekvő digitális reklámköltségvetés önmagában nem elég. A vásárlási döntések egyre összetettebbé válnak, a hagyományos megközelítések már nem működnek, és a reklámok célt tévesztenek. Egy új globális felmérésből kiderül, hogy miért nem térül meg a B2B marketingbe fektetett összeg. Nézzük, mit tehetnek ez ellen a […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+