1 perc olvasási idő

Mi az elhagyási arány?

Azon látogatók százalékos aránya, akik a kívánt művelet vagy cél végrehajtása nélkül hagyják el a weboldalt, például vásárlás, űrlap kitöltése, vagy a pénztárfolyamat befejezése nélkül hagyják el a weboldalt.Kulcspontok:-Az általában bevásárlókocsik, űrlapok és pénztárfolyamatok esetében alkalmazzák.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította

Azon látogatók százalékos aránya, akik a kívánt művelet vagy cél végrehajtása nélkül hagyják el a weboldalt, például vásárlás, űrlap kitöltése, vagy a pénztárfolyamat befejezése nélkül hagyják el a weboldalt.Kulcspontok:-Az általában bevásárlókocsik, űrlapok és pénztárfolyamatok esetében alkalmazzák. -Kiszámítva: A magas elhagyási arány általában a felhasználói élmény problémáira utal. -A kosárelhagyás tipikus aránya a különböző iparágakban 60-80% között van.Üzleti hatás: A magas elhagyási arány károsan hat a konverziós arányra és a bevételre. Minden elhagyott művelet egy elvesztett eladási vagy lead esélyt jelent.Gyakori okok: Ezek közé tartoznak olyan tényezők, mint a költségek, a pénztári folyamat bonyolultsága, a weboldal hibái, a különböző fizetési módok hiánya és a biztonsági kérdések. Ez azt jelenti, hogy a hatékony kommunikáció érdekében a bemenet hosszának 2,6-szorosának kell lennie a kimenet hosszának.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
A Meta AI Európában is megjelenik
3 perc olvasási idő

A Meta AI Európában is megjelenik

A technológiai óriás Meta ezen a héten hozta nyilvánosságra, hogy társalgási AI eszközét 41 európai országban, köztük az Európai Unióban, valamint 21 tengerentúli területen fogják alkalmazni – ez a Meta AI eddigi legnagyobb globális terjeszkedését jelenti.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Olvasás
Balkáni E-kereskedelmi Csúcstalálkozó: Globális vezetők gyűlnek össze Szófiában, 2025. április 20.
3 perc olvasási idő

Balkáni E-kereskedelmi Csúcstalálkozó: Globális vezetők gyűlnek össze Szófiában, 2025. április 20.

A Balkan Ecommerce Summit 2025, a régió egyik legjelentősebb digitális kereskedelmi eseménye április 29-30-án, 2025. április 29-30-án az Arena Sofia-ban az egész balkáni régió e-kereskedelmi központjává alakítja Szófiát. Ez a mérföldkőnek számító esemény több mint 4000 résztvevőt hoz össze több mint 20 országból, köztük az Egyesült Államokból és Indiából.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Olvasás
A Meta hivatalosan is felváltja a tényellenőrzést a közösségi jegyzetrendszerrel
4 perc olvasási idő

A Meta hivatalosan is felváltja a tényellenőrzést a közösségi jegyzetrendszerrel

Ettől a héttől kezdve a Meta alapvetően megváltoztatja az információk ellenőrzésének módját a Facebookon, az Instagramon és a Szálakon. Ahelyett, hogy független tényellenőrzőkkel működnének együtt, bevezetik a közösségi jegyzeteket, egy crowdsourcing-alapú mechanizmust. Ez a változtatás ellentmondásos, de a Meta úgy mutatja be, mint az elfogultság csökkentésének módját. A márkák számára ez új realitást jelent – […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+