1 perc olvasási idő

Mi az elhagyási arány?

Azon látogatók százalékos aránya, akik a kívánt művelet vagy cél végrehajtása nélkül hagyják el a weboldalt, például vásárlás, űrlap kitöltése, vagy a pénztárfolyamat befejezése nélkül hagyják el a weboldalt.Kulcspontok:-Az általában bevásárlókocsik, űrlapok és pénztárfolyamatok esetében alkalmazzák.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította

Azon látogatók százalékos aránya, akik a kívánt művelet vagy cél végrehajtása nélkül hagyják el a weboldalt, például vásárlás, űrlap kitöltése, vagy a pénztárfolyamat befejezése nélkül hagyják el a weboldalt.Kulcspontok:-Az általában bevásárlókocsik, űrlapok és pénztárfolyamatok esetében alkalmazzák. -Kiszámítva: A magas elhagyási arány általában a felhasználói élmény problémáira utal. -A kosárelhagyás tipikus aránya a különböző iparágakban 60-80% között van.Üzleti hatás: A magas elhagyási arány károsan hat a konverziós arányra és a bevételre. Minden elhagyott művelet egy elvesztett eladási vagy lead esélyt jelent.Gyakori okok: Ezek közé tartoznak olyan tényezők, mint a költségek, a pénztári folyamat bonyolultsága, a weboldal hibái, a különböző fizetési módok hiánya és a biztonsági kérdések. Ez azt jelenti, hogy a hatékony kommunikáció érdekében a bemenet hosszának 2,6-szorosának kell lennie a kimenet hosszának.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Online áruházat indít? Könnyebb, mint gondolnád
5 perc olvasási idő

Online áruházat indít? Könnyebb, mint gondolnád

Néhány évvel ezelőtt egy online bolt elindítása azt jelentette, hogy egy hónapot töltöttem egy fejlesztővel, és néhány ezer dollárt dobtam előre. Ma? Egy délután alatt működőképes üzlet lehet, és gyakorlatilag semmibe sem kerül az indítás. Ha gondolkodott azon, hogy saját online vállalkozást indítson, de a technológiai dolgok vagy az indítási költségek visszatartottak, akkor jó hírem […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
A Pinterest ünnepi vásárlási adataiból kiderül, hogy az emberek valójában milyen ajándékokat szeretnének idén
3 perc olvasási idő

A Pinterest ünnepi vásárlási adataiból kiderül, hogy az emberek valójában milyen ajándékokat szeretnének idén

A Pinterest nemrég dobta el az Ünnepi Szezon Szerkesztését – egy több száz ajándékkalauzból álló gyűjteményt, amely teljes egészében arra épül, amit felhasználók milliói keresnek és mentenek el. A számok pedig nagyon érdekes történeteket mesélnek el a 2025-ös ünnepi vásárlásról. A platform elemezte a keresési mintákat, a mentési viselkedést és a vásárlási kattintásokat, hogy 17 […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU