1 perc olvasási idő

Mi az a digitális garázs?

A digitális garázs olyan fogalom, amely a kontextustól függően különböző dolgokra utalhat, de általában a digitális innovációhoz és technológiához kapcsolódik. Íme a kifejezés néhány gyakori használata: 1.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította

A digitális garázs olyan fogalom, amely a kontextustól függően különböző dolgokra utalhat, de általában a digitális innovációhoz és technológiához kapcsolódik. Íme a kifejezés néhány gyakori használata:

1. Google Digital Garage: Ez egy ingyenes online tanulási platform, amelyet a Google hozott létre, hogy segítse az embereket digitális készségeik fejlesztésében. Tanfolyamokat kínál különböző témákban, mint például a digitális marketing, az adatok és a technológia, valamint a karrierfejlesztés.

2. Digitális innovációs központ: Egyes vállalatok vagy szervezetek a „digitális garázs” kifejezést használják egy olyan (fizikai vagy virtuális) tér leírására, ahol a digitális innováció, kísérletezés és fejlesztés zajlik. Olyan, mint egy digitális projektek műhelye.

3. Digitális tárolási megoldás: Bizonyos kontextusokban a „digitális garázs” utalhat felhőalapú tárolási szolgáltatásra vagy személyes digitális archívumra, ahol az emberek digitális fájljaikat tárolják, hasonlóan ahhoz, ahogyan egy fizikai garázs tárolja az elemeket.

4. Startup inkubátor: Egyes technológiai inkubátorok vagy akcelerátorok a „digitális garázs” kifejezést használják olyan programjaik leírására, amelyek segítik a digitális induló vállalkozások gondozását és növekedését.

5. Digitális átalakulási kezdeményezés: Egyes vállalatok ezt a kifejezést használják a műveletek digitalizálására vagy új digitális termékek és szolgáltatások kifejlesztésére irányuló erőfeszítéseik leírására.

 

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Az Instagram elindítja a próbatekercseket: A biztonságos tér a tartalmi kísérletezéshez
3 perc olvasási idő

Az Instagram elindítja a próbatekercseket: A biztonságos tér a tartalmi kísérletezéshez

Az Instagram elindítja a próbaforgatásokat, egy úttörő új eszközt, amelynek célja, hogy az alkotók új közönséggel tesztelhessék munkáikat, mielőtt biztonságos környezetben publikálnák azokat a jelenlegi követőiknek. Az egyik tipikus alkotói szenvedés, amit ez a kreatív eszköz segít enyhíteni, az a szorongás, hogy olyan kísérleti anyagokat adjanak ki, amelyek esetleg nem tetszenek a jelenlegi közönségüknek.

Olvasás
Erős márkák építése az értelmes megkülönböztetésen keresztül
3 perc olvasási idő

Erős márkák építése az értelmes megkülönböztetésen keresztül

Az erős márkák építéséhez két kulcsfontosságú elemre van szükség – a jelentőségteljességre és a megkülönböztethetőségre – derül ki a Kantar nagyszabású tanulmányából, amely 540 kategóriában és 54 piacon 20 000 márkát elemzett egy évtizeden keresztül. A kutatás szerint a márka megkülönböztetése az elsődleges növekedési hajtóerő, különösen akkor, ha az a széles közönségrétegre rezonál.

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+