1 perc olvasási idő

Megszerzés

A növekedési marketingben az akvizíció magában foglalja az új felhasználók vagy ügyfelek több forrásból történő eljuttatását egy webhelyre vagy mobilalkalmazásba. Az AARRR paradigmában ez az első „A”, amely elmagyarázza, hogyan lehet megtalálni a fogyasztókat, és végül ügyfelekké alakítani őket.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította

A növekedési marketingben az akvizíció magában foglalja az új felhasználók vagy ügyfelek több forrásból történő eljuttatását egy webhelyre vagy mobilalkalmazásba. Az AARRR paradigmában ez az első „A”, amely elmagyarázza, hogyan lehet megtalálni a fogyasztókat, és végül ügyfelekké alakítani őket. A marketingkezdeményezések fizetett, nem fizetett vagy mindkét megközelítéssel valósulnak meg, az üzleti céltól függően. Az akvizíciós marketing, más néven lead-acquisition marketing, olyan típusú marketing, amely különösen azokat a fogyasztókat célozza meg, akik ismerik a terméket / szolgáltatást, és vásárlási döntést hoznak.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Az Instagram elindítja a szerkesztéseket: Mit kínál ez az új videószerkesztő eszköz?
3 perc olvasási idő

Az Instagram elindítja a szerkesztéseket: Mit kínál ez az új videószerkesztő eszköz?

Az Instagram hivatalosan is bemutatta Edits – saját videószerkesztő alkalmazását. Ezt különösen a tartalomkészítők és a kis márkák fogják értékelni, akik videókészítésüket szeretnék skálázni. Ez közvetlen válasz a népszerű CapCut eszközre, amely a ByteDance alá tartozik. Miben különböznek ezek az alkalmazások, és milyen potenciál rejlik bennük az e-kereskedelem számára?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Stratégiai marketingtervezés: A 6 lépés az üzleti sikerhez
13 perc olvasási idő

Stratégiai marketingtervezés: A 6 lépés az üzleti sikerhez

A marketingkutatások szerint a marketingszakemberek körülbelül 50-60%-a dokumentálja hivatalosan marketingstratégiáját. A vállalatok gyakran alábecsülik a marketingtervezést, pedig az bizonyítottan növeli a siker esélyét (több mint 300%-kal!) és a ROI-t (60%-kal!) a tervezést nem végző vállalatokhoz képest. Ebben a cikkben a tervezés elvi alapjait tekintjük át, példákon keresztül, útmutatásokat tartalmazó útmutatásokkal, hogy ne maradjon le a […]

Martin Murza Martin Murza
CEO, Murza
Olvasás
A munka jövője: Robotok, mesterséges intelligencia és automatizálás az e-kereskedelemben
8 perc olvasási idő

A munka jövője: Robotok, mesterséges intelligencia és automatizálás az e-kereskedelemben

Kevés olyan iparág van, amely alkalmasabb a mesterséges intelligencia alkalmazására, mint az e-kereskedelem, mind a működési hatékonyság, mind az ügyfelekkel kapcsolatos folyamatok tekintetében. Ebben a cikkben az e-kereskedelemben a mesterséges intelligenciával történő automatizálás csínját-bínját vizsgáljuk meg. Megvizsgáljuk, hogyan alakítja át a mesterséges intelligencia az online kiskereskedelmet, javítva mindent a készletgazdálkodástól a személyre szabott vásárlói élményig. […]

Ben Fistein Ben Fistein
Co-Founder, Semantee
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+