A növekedési marketingben az akvizíció magában foglalja az új felhasználók vagy ügyfelek több forrásból történő eljuttatását egy webhelyre vagy mobilalkalmazásba. Az AARRR paradigmában ez az első „A”, amely elmagyarázza, hogyan lehet megtalálni a fogyasztókat, és végül ügyfelekké alakítani őket. A marketingkezdeményezések fizetett, nem fizetett vagy mindkét megközelítéssel valósulnak meg, az üzleti céltól függően. Az akvizíciós marketing, más néven lead-acquisition marketing, olyan típusú marketing, amely különösen azokat a fogyasztókat célozza meg, akik ismerik a terméket / szolgáltatást, és vásárlási döntést hoznak.
Az Instagram elindítja a szerkesztéseket: Mit kínál ez az új videószerkesztő eszköz?
Az Instagram hivatalosan is bemutatta Edits – saját videószerkesztő alkalmazását. Ezt különösen a tartalomkészítők és a kis márkák fogják értékelni, akik videókészítésüket szeretnék skálázni. Ez közvetlen válasz a népszerű CapCut eszközre, amely a ByteDance alá tartozik. Miben különböznek ezek az alkalmazások, és milyen potenciál rejlik bennük az e-kereskedelem számára?