1 perc olvasási idő

Megszerzés

A növekedési marketingben az akvizíció magában foglalja az új felhasználók vagy ügyfelek több forrásból történő eljuttatását egy webhelyre vagy mobilalkalmazásba. Az AARRR paradigmában ez az első „A”, amely elmagyarázza, hogyan lehet megtalálni a fogyasztókat, és végül ügyfelekké alakítani őket.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította

A növekedési marketingben az akvizíció magában foglalja az új felhasználók vagy ügyfelek több forrásból történő eljuttatását egy webhelyre vagy mobilalkalmazásba. Az AARRR paradigmában ez az első „A”, amely elmagyarázza, hogyan lehet megtalálni a fogyasztókat, és végül ügyfelekké alakítani őket. A marketingkezdeményezések fizetett, nem fizetett vagy mindkét megközelítéssel valósulnak meg, az üzleti céltól függően. Az akvizíciós marketing, más néven lead-acquisition marketing, olyan típusú marketing, amely különösen azokat a fogyasztókat célozza meg, akik ismerik a terméket / szolgáltatást, és vásárlási döntést hoznak.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
A Google alapvető frissítéseinek kezelése
3 perc olvasási idő

A Google alapvető frissítéseinek kezelése

A Google Core Updates rendszeresen átalakítja a keresési algoritmusokat a találatok minőségének és megbízhatóságának javítása érdekében. Ezek a frissítések azonban befolyásolhatják a webhelyek rangsorolását a keresésben, ami hatással lehet az e-kereskedelem láthatóságára. Mi a teendő, ha webhelyei elkezdenek forgalmat veszíteni a Google Core Updates szolgáltatásból?

Olvasás
10 e-kereskedelmi trend, amely forradalmasítja az európai piacokat 2025-ben
5 perc olvasási idő

10 e-kereskedelmi trend, amely forradalmasítja az európai piacokat 2025-ben

2025-ben várhatóan számos jelentős tendencia fogja befolyásolni az európai e-kereskedelmi piacot. Az AI-alapú automatizálástól a fenntartható gyakorlatokig ezek a fejlesztések azt ígérik, hogy forradalmasítják a fogyasztók vásárlását és a vállalkozások működését. A mesterséges intelligencia széles körű elterjedésével és a gyorsan növekvő AR/VR piacokkal, valamint a fenntarthatóságra való erőteljes törekvéssel, ahol a fogyasztók 68%-a részesíti előnyben […]

Olvasás
Hogyan javítja a CRM az ügyfélélményt?
3 perc olvasási idő

Hogyan javítja a CRM az ügyfélélményt?

A CRM rendszerek nélkülözhetetlenné váltak az ügyfélkapcsolataik javítására törekvő vállalkozások számára. Ezek a platformok átalakítják az ügyfélélményt az adatok központosításával, az interakciók személyre szabásával és az összes csatornán keresztüli kommunikáció egyszerűsítésével, ami végső soron jobb ügyfél-elégedettséghez és megtartási arányokhoz vezet.

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+