1 perc olvasási idő

Megszerzés

A növekedési marketingben az akvizíció magában foglalja az új felhasználók vagy ügyfelek több forrásból történő eljuttatását egy webhelyre vagy mobilalkalmazásba. Az AARRR paradigmában ez az első „A”, amely elmagyarázza, hogyan lehet megtalálni a fogyasztókat, és végül ügyfelekké alakítani őket.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította

A növekedési marketingben az akvizíció magában foglalja az új felhasználók vagy ügyfelek több forrásból történő eljuttatását egy webhelyre vagy mobilalkalmazásba. Az AARRR paradigmában ez az első „A”, amely elmagyarázza, hogyan lehet megtalálni a fogyasztókat, és végül ügyfelekké alakítani őket. A marketingkezdeményezések fizetett, nem fizetett vagy mindkét megközelítéssel valósulnak meg, az üzleti céltól függően. Az akvizíciós marketing, más néven lead-acquisition marketing, olyan típusú marketing, amely különösen azokat a fogyasztókat célozza meg, akik ismerik a terméket / szolgáltatást, és vásárlási döntést hoznak.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
A Reddit elindítja a minőségi pontszámot a hirdetési kampányokhoz
3 perc olvasási idő

A Reddit elindítja a minőségi pontszámot a hirdetési kampányokhoz

A Reddit most vezetett be valamit, amit minden hirdető fel fog ismerni – a Google-hez hasonlóan minőségi pontszámrendszert a hirdetésekhez. Az új optimalizálási pontszám értékeli a fiók beállítását, és pontosan megmondja, hol kell javítania, így a Reddit-hirdetés kevésbé lesz találgatás.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge