A célzás az a folyamat, amelynek során a hirdetés releváns lesz a célközönség számára. Ez a piaci szegmentáció után következik be, amely a piac megértésének folyamata, és a pozícionálás előtt, amely megkülönbözteti a versenytől. Számos más szempontot is figyelembe kell venni a célzás során, például a szegmens méretét, vagy azt, hogy vonzó-e a vállalat számára, és növekedhet-e. Ezek a paraméterek megmondják, hogy a piac nyereséges vagy előnyös-e a vállalat számára.
5 tehetségszerzési titok, ami 2025-ben tényleg működik (nem az, amit mindenki más csinál)
Nem véletlen, hogy egyes vállalatoknál sorban állnak a jelentkezők, míg mások még az alapvető pozíciók esetében is küzdenek a tehetségek megszerzésével. Ez nem az, amire gondol. Miután több száz felvételi csapattal dolgozott együtt, Ventsislava Nikolova pontosan meghatározta, mi választja el azokat a vállalatokat, amelyek nagyszerű tehetségeket vonzanak azoktól, amelyek nem. A szakadék nagyobb, mint gondolnád.