A célzás az a folyamat, amelynek során a hirdetés releváns lesz a célközönség számára. Ez a piaci szegmentáció után következik be, amely a piac megértésének folyamata, és a pozícionálás előtt, amely megkülönbözteti a versenytől. Számos más szempontot is figyelembe kell venni a célzás során, például a szegmens méretét, vagy azt, hogy vonzó-e a vállalat számára, és növekedhet-e. Ezek a paraméterek megmondják, hogy a piac nyereséges vagy előnyös-e a vállalat számára.
Az Instagram elindítja a próbatekercseket: A biztonságos tér a tartalmi kísérletezéshez
Az Instagram elindítja a próbaforgatásokat, egy úttörő új eszközt, amelynek célja, hogy az alkotók új közönséggel tesztelhessék munkáikat, mielőtt biztonságos környezetben publikálnák azokat a jelenlegi követőiknek. Az egyik tipikus alkotói szenvedés, amit ez a kreatív eszköz segít enyhíteni, az a szorongás, hogy olyan kísérleti anyagokat adjanak ki, amelyek esetleg nem tetszenek a jelenlegi közönségüknek.