A Buzzmarketing egy olyan típusú marketing, amelynek célja, hogy zümmögést, zümmögést vagy zümmögést hozzon létre egy márkáról, termékről vagy szolgáltatásról az emberek körében. Célja a márka ismertségének megteremtése magas költségek nélkül. A vírusmarketing és az asztroturfing szintén része a buzz marketingnek. Ez az egyik legerősebb marketingeszköz, mert ha a kampány sikeres, maga a média terjeszti a hírt.
A mesterséges intelligencia automatizálás bevezetésének kihívásai az e-kereskedelemben
Önnek van egy webáruháza. Amikor egy nap felébred, minden vásárlói kérdésére automatikusan válaszol, a készletét tökéletes egyensúlyban kezeli, és a marketingkampányai robotpilótán futnak. És mindez a mesterséges intelligenciának köszönhető. Álomnak hangzik? Nem kell annak lennie. De ahogyan azt már sok vállalkozó megtanulta, az ehhez a digitális utópiához vezető útnak megvan a maga akadálya, mégpedig a […]