1 perc olvasási idő

B2C

A B2C vagy az üzleti ügyfelek közötti üzleti vagy marketing modell, ahol az üzlet az egyik oldalon, az ügyfél vagy a végfelhasználó pedig az üzleti kapcsolat másik oldalán van. A kifejezést gyakran használják kifejezetten az online üzletre.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította

A B2C vagy az üzleti ügyfelek közötti üzleti vagy marketing modell, ahol az üzlet az egyik oldalon, az ügyfél vagy a végfelhasználó pedig az üzleti kapcsolat másik oldalán van. A kifejezést gyakran használják kifejezetten az online üzletre. Ez az egyik leggyakoribb és legnépszerűbb üzleti modell az interneten.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
5 tehetségszerzési titok, ami 2025-ben tényleg működik (nem az, amit mindenki más csinál)
9 perc olvasási idő

5 tehetségszerzési titok, ami 2025-ben tényleg működik (nem az, amit mindenki más csinál)

Nem véletlen, hogy egyes vállalatoknál sorban állnak a jelentkezők, míg mások még az alapvető pozíciók esetében is küzdenek a tehetségek megszerzésével. Ez nem az, amire gondol. Miután több száz felvételi csapattal dolgozott együtt, Ventsislava Nikolova pontosan meghatározta, mi választja el azokat a vállalatokat, amelyek nagyszerű tehetségeket vonzanak azoktól, amelyek nem. A szakadék nagyobb, mint gondolnád.

Ventsislava Nikolova Ventsislava Nikolova
Founder and CEO, WorkVibes
Több mint 7000 marketinges tart Budapestre – itt van miért
3 perc olvasási idő

Több mint 7000 marketinges tart Budapestre – itt van miért

Az Affiliate World Europe 2025. szeptember 4-5-én érkezik Budapestre, a Hungexpo Budapesti Kongresszusi és Kiállítási Központba. Ez a vezető affiliate marketing konferencia az iparág vezető marketingesei, hirdetői és technológiai innovátorai számára két napra összehozza a hálózatépítést, tanulást és üzleti növekedést.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
A Meta AI Opportunity Score mostantól minden hirdetési fiókban elérhető
2 perc olvasási idő

A Meta AI Opportunity Score mostantól minden hirdetési fiókban elérhető

A Meta befejezte Opportunity Score funkciójának globális bevezetését az összes hirdetési fiókban, az év elején megkezdett kezdeti tesztelési fázisokat követően. A mesterséges intelligencia által vezérelt optimalizációs eszköz célja, hogy szisztematikus ajánlásokkal segítse a hirdetőket kampányaik teljesítményének javításában.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+