1 perc olvasási idő

Asztroturfing

Az asztroturfing az egyik tisztességtelen marketing gyakorlat, amelyet egyes márkák vagy azok próbálnak eladni, akik különböző termékeket próbálnak eladni. Ez egy olyan taktika, ahol a szponzor fizet a pozitív reklámért vagy promócióért különböző online helyszíneken.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította

Az asztroturfing az egyik tisztességtelen marketing gyakorlat, amelyet egyes márkák vagy azok próbálnak eladni, akik különböző termékeket próbálnak eladni. Ez egy olyan taktika, ahol a szponzor fizet a pozitív reklámért vagy promócióért különböző online helyszíneken. Ezek lehetnek közösségi oldalak, vitafórumok vagy különböző blogok, amelyeket kizárólag hamis pozitív hirdetések terjesztése céljából hoztak létre. A látszólag természetes megjelenésű pozitív vélemények a szakemberek következetes munkájának eredménye.

 

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Hogyan növeli a mobil kereskedelmi közösségi marketing a hagyományos csatornákhoz képest a ROI-t?
5 perc olvasási idő

Hogyan növeli a mobil kereskedelmi közösségi marketing a hagyományos csatornákhoz képest a ROI-t?

A mobilalkalmazások az egyik legstabilabb és egyben legjövedelmezőbb évüket élik. A világjárványos fellendülés és az azt követő korrekció után a piac stabilizálódott. A számok azt mutatják, hogy a felhasználók figyelme és pénze minden eddiginél jobban a mobilra koncentrálódik, így a mobil kereskedelmi közösségi marketing a fenntartható növekedésre törekvő márkák számára kulcsfontosságú megkülönböztető tényezővé válik.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bár a B2B reklámköltségvetések nőnek, a marketingesek még mindig küzdenek a hatékonysággal
5 perc olvasási idő

Bár a B2B reklámköltségvetések nőnek, a marketingesek még mindig küzdenek a hatékonysággal

A vállalatok többet költenek reklámra, de az eredmények gyakran elmaradnak. A növekvő digitális reklámköltségvetés önmagában nem elég. A vásárlási döntések egyre összetettebbé válnak, a hagyományos megközelítések már nem működnek, és a reklámok célt tévesztenek. Egy új globális felmérésből kiderül, hogy miért nem térül meg a B2B marketingbe fektetett összeg. Nézzük, mit tehetnek ez ellen a […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+