1 perc olvasási idő

4A a marketingben

A 4A modell olyan marketingstratégiára utal, amely meghatározza, hogy egy terméket vagy szolgáltatást érdemes-e felajánlani egy ügyfélcsoportnak. Az első pont a megfizethetőség, amelyet elsősorban az ügyfél szemszögéből nézünk. A második a rendelkezésre állás, amely annak általános hozzáférhetősége, hogy a reklám hogyan segítheti a márkát az ügyfél elérésében. A következő pont a tudatosság, amely arra utal, hogy mennyire ismert a termék. Az utolsó pont az elfogadhatóság, amely vagy a termék tudatossága, vagy a termék vagy szolgáltatás kipróbálására való hajlandóság.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Cikk megosztása
Hasonló cikkek
A Reddit elindítja a minőségi pontszámot a hirdetési kampányokhoz
3 perc olvasási idő

A Reddit elindítja a minőségi pontszámot a hirdetési kampányokhoz

A Reddit most vezetett be valamit, amit minden hirdető fel fog ismerni – a Google-hez hasonlóan minőségi pontszámrendszert a hirdetésekhez. Az új optimalizálási pontszám értékeli a fiók beállítását, és pontosan megmondja, hol kell javítania, így a Reddit-hirdetés kevésbé lesz találgatás.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge