Cikkek és újdonságok PPC témában

A kulcsszókutatás szerepe a PPC-ben
16 perc olvasási idő

A kulcsszókutatás szerepe a PPC-ben

A digitális marketing jelenlegi versenykörnyezetében a PPC kulcsszavak kutatása kulcsfontosságú szempont a hatékony Google Ads kampányok futtatásában. A kulcsszavak átfogó elemzésének elvégzése lehetővé teszi a leghatásosabb keresőkifejezések azonosítását, és finomítja a licitálási taktikákat a befektetés megtérülésének (ROI) növelése érdekében. Ebben a cikkben azt vizsgáljuk meg, hogyan lehet hatékony PPC-kampányokat építeni a megfelelő kulcsszókutatási technikák alkalmazásával, […]

Jakub Laurenčík Jakub Laurenčík
Online Marketing Specialist, SEOLINE
$25K-tól $175K havi bevételig: PPC-stratégia esettanulmány a divatos e-kereskedelem számára
7 perc olvasási idő

$25K-tól $175K havi bevételig: PPC-stratégia esettanulmány a divatos e-kereskedelem számára

Inspirációt keres arra vonatkozóan, hogy hogyan növelheti e-kereskedelmi vállalkozását a fizetett hirdetések segítségével? David Krumpar a Lighthouse Media Solutions-től elkészítette ezt a kivételes esettanulmányt, amely bemutatja, hogyan ért el figyelemre méltó eredményeket egy fenntartható divatmárka. Mindössze hat hónap alatt átfogó PPC-stratégiájuk átalakította egy közepes méretű DTC divatmárka digitális teljesítményét – a havi bevétel 25 000 […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
PPC stratégia kidolgozása
5 perc olvasási idő

PPC stratégia kidolgozása

Érdekli a PPC terv kidolgozása a cége számára? Ez a részletes útmutató felvázolja a különböző csatornákon keresztül megvalósuló fizetett marketingkezdeményezések létrehozásának és felügyeletének lépéseit. Krumpár Dávid, a Lighthouse Media Solutions teljesítményért felelős vezetője segítségével a célok meghatározásától a licittaktikák finomításáig megtudhatja, hogyan növelheti a befektetés megtérülését a megfelelő közönség személyre szabott tartalommal történő elérésével.

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
A fizetett közösségi média hirdetések megértése
14 perc olvasási idő

A fizetett közösségi média hirdetések megértése

A fizetett közösségi médiahirdetés hatékony eszközzé vált azon vállalkozások számára, amelyek célja az online jelenlétük javítása és a célközönséggel való hatékony kapcsolattartás. Az organikus posztokkal ellentétben a fizetett hirdetések lehetővé teszik a márkák számára, hogy kihasználják a közösségi médiaplatformok hatalmas hatókörét, és személyre szabott üzeneteket közvetítsenek, amelyek rezonálnak az adott demográfiai csoportokra. Mivel a vállalatok […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
A fizetett közösségi média hirdetések megértése
14 perc olvasási idő

A fizetett közösségi média hirdetések megértése

A fizetett közösségi médiahirdetés hatékony eszközzé vált azon vállalkozások számára, amelyek célja az online jelenlétük javítása és a célközönséggel való hatékony kapcsolattartás. Az organikus posztokkal ellentétben a fizetett hirdetések lehetővé teszik a márkák számára, hogy kihasználják a közösségi médiaplatformok hatalmas hatókörét, és személyre szabott üzeneteket közvetítsenek, amelyek rezonálnak az adott demográfiai csoportokra. Mivel a vállalatok […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Mi a PPC jövője?
4 perc olvasási idő

Mi a PPC jövője?

A Pay-Per-Click (PPC) hirdetések több mint két évtizede a digitális marketing egyik sarokkövei, és évente több milliárd dollárt költenek olyan platformokon, mint a Google Ads és a Facebook Ads. Mivel a digitális környezet folyamatosan fejlődik, fontos átgondolni, hogy mit hoz a jövő a PPC számára, és hogyan alkalmazkodhatnak a marketingesek, hogy az élvonalban maradhassanak.

Hogyan válhat PPC szakemberré
14 perc olvasási idő

Hogyan válhat PPC szakemberré

Ha érdekel a marketing, szereted a számokat, és szereted őket olyasmire lefordítani, ami eredményt hozhat valakinek, és pénzt hozhat, akkor a PPC-specialista munka lehet, hogy neked való. Az út során azonban számos buktató és küzdelem vár rád, és jó ötlet lehet, ha legalább átgondolod ezeket, mielőtt belevágsz ebbe a típusú munkába.