2 perc olvasási idő

Az Instagram új mérőszámokat vezet be

Az Instagram továbbra is finomhangolja elemzési eszközeit, hogy segítse a tartalomkészítőket - és így az e-kereskedelmi márkákat - a közönség bevonásának maximalizálásában. A platform új Reels-mérőszámokat vezetett be, amelyek lehetővé teszik a vállalkozások számára, hogy jobban megértsék a közönség viselkedését, és optimalizálják a tartalmat a maximális elérés és konverziók elérése érdekében.

Veronika Slezáková
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Az Instagram új mérőszámokat vezet be
Forrás: Depositphotos

Megérkezik a View Rate

Az egyik legjelentősebb frissítés a View Rate metrika, amely megmutatja, hogy a nézők hány százaléka nézte a videót három másodpercnél tovább. Ezt az eredményt összehasonlítja a többi videó átlagos nézői magatartásával.

Ez segít meghatározni, hogy egy adott videó jobban vagy rosszabbul tartotta-e meg a figyelmet, mint máskor.

Nézettség alakulása az idő múlásával

Egy másik fontos frissítés a Views Over Time, amely részletesebb képet ad arról, hogyan alakul a közönség elkötelezettsége. Az a képesség, hogy az adatokat szűrni lehet a követői és a véletlenszerű profilok között, akik megnézték a tartalmait, a közönség szegmentálásának egy újabb szintjét adja.

A nézők megtartási mintáinak megértése lehetővé teszi a márkák számára, hogy a jobb eredmények érdekében igazítsák üzenetüket és vizuális stílusukat.

Új tippek a videoteljesítmény javításához

Az Instagram bevezette az új Reels teljesítménytippek részt, amely gyors áttekintést nyújt az egyes videók teljesítményéről. Ez segíthet azonosítani, hogy mely formátumok és témák érdeklik leginkább a közönséget.

Mit hoz az Instagram és az új mérőszámok?

Az Instagram hangsúlyozta, hogy a videók elérésének növelésében a legfontosabb tényező az általános nézési idő. Minél tovább marad a néző a videónál, annál jobban értékeli és terjeszti azt az Instagram algoritmusa.

Most van itt az ideje, hogy olyan vonzó tartalmak létrehozására összpontosítsunk, amelyek a lehető leghosszabb ideig fenntartják a nézők figyelmét.

Ezeket a frissítéseket kihasználva a márkák azonosíthatják azokat az elemeket, amelyek fenntartják a közönség nézettségét, optimalizálhatják a kreatív stratégiákat a nézési idő maximalizálása érdekében, és jobban megérthetik mind a követők, mind a potenciális új ügyfelek preferenciáit.

Mivel az Instagram egyre inkább a videós tartalmakat részesíti előnyben, ezek az új mérőszámok kulcsfontosságúak lesznek az elkötelezettség növelésében és a közönség bővítésében, illetve az értékesítés támogatásában.

Cikk megosztása
Veronika Slezáková
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Hasonló cikkek
Hogyan növeli a mobil kereskedelmi közösségi marketing a hagyományos csatornákhoz képest a ROI-t?
5 perc olvasási idő

Hogyan növeli a mobil kereskedelmi közösségi marketing a hagyományos csatornákhoz képest a ROI-t?

A mobilalkalmazások az egyik legstabilabb és egyben legjövedelmezőbb évüket élik. A világjárványos fellendülés és az azt követő korrekció után a piac stabilizálódott. A számok azt mutatják, hogy a felhasználók figyelme és pénze minden eddiginél jobban a mobilra koncentrálódik, így a mobil kereskedelmi közösségi marketing a fenntartható növekedésre törekvő márkák számára kulcsfontosságú megkülönböztető tényezővé válik.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bár a B2B reklámköltségvetések nőnek, a marketingesek még mindig küzdenek a hatékonysággal
5 perc olvasási idő

Bár a B2B reklámköltségvetések nőnek, a marketingesek még mindig küzdenek a hatékonysággal

A vállalatok többet költenek reklámra, de az eredmények gyakran elmaradnak. A növekvő digitális reklámköltségvetés önmagában nem elég. A vásárlási döntések egyre összetettebbé válnak, a hagyományos megközelítések már nem működnek, és a reklámok célt tévesztenek. Egy új globális felmérésből kiderül, hogy miért nem térül meg a B2B marketingbe fektetett összeg. Nézzük, mit tehetnek ez ellen a […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+