2 perc olvasási idő

Az Instagram új mérőszámokat vezet be

Az Instagram továbbra is finomhangolja elemzési eszközeit, hogy segítse a tartalomkészítőket - és így az e-kereskedelmi márkákat - a közönség bevonásának maximalizálásában. A platform új Reels-mérőszámokat vezetett be, amelyek lehetővé teszik a vállalkozások számára, hogy jobban megértsék a közönség viselkedését, és optimalizálják a tartalmat a maximális elérés és konverziók elérése érdekében.

Veronika Slezáková
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Az Instagram új mérőszámokat vezet be
Forrás: Depositphotos

Megérkezik a View Rate

Az egyik legjelentősebb frissítés a View Rate metrika, amely megmutatja, hogy a nézők hány százaléka nézte a videót három másodpercnél tovább. Ezt az eredményt összehasonlítja a többi videó átlagos nézői magatartásával.

Ez segít meghatározni, hogy egy adott videó jobban vagy rosszabbul tartotta-e meg a figyelmet, mint máskor.

Nézettség alakulása az idő múlásával

Egy másik fontos frissítés a Views Over Time, amely részletesebb képet ad arról, hogyan alakul a közönség elkötelezettsége. Az a képesség, hogy az adatokat szűrni lehet a követői és a véletlenszerű profilok között, akik megnézték a tartalmait, a közönség szegmentálásának egy újabb szintjét adja.

A nézők megtartási mintáinak megértése lehetővé teszi a márkák számára, hogy a jobb eredmények érdekében igazítsák üzenetüket és vizuális stílusukat.

Új tippek a videoteljesítmény javításához

Az Instagram bevezette az új Reels teljesítménytippek részt, amely gyors áttekintést nyújt az egyes videók teljesítményéről. Ez segíthet azonosítani, hogy mely formátumok és témák érdeklik leginkább a közönséget.

Mit hoz az Instagram és az új mérőszámok?

Az Instagram hangsúlyozta, hogy a videók elérésének növelésében a legfontosabb tényező az általános nézési idő. Minél tovább marad a néző a videónál, annál jobban értékeli és terjeszti azt az Instagram algoritmusa.

Most van itt az ideje, hogy olyan vonzó tartalmak létrehozására összpontosítsunk, amelyek a lehető leghosszabb ideig fenntartják a nézők figyelmét.

Ezeket a frissítéseket kihasználva a márkák azonosíthatják azokat az elemeket, amelyek fenntartják a közönség nézettségét, optimalizálhatják a kreatív stratégiákat a nézési idő maximalizálása érdekében, és jobban megérthetik mind a követők, mind a potenciális új ügyfelek preferenciáit.

Mivel az Instagram egyre inkább a videós tartalmakat részesíti előnyben, ezek az új mérőszámok kulcsfontosságúak lesznek az elkötelezettség növelésében és a közönség bővítésében, illetve az értékesítés támogatásában.

Cikk megosztása
Veronika Slezáková
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Hasonló cikkek
A Facebook frissíti az élő videók tárolási szabályzatát
3 perc olvasási idő

A Facebook frissíti az élő videók tárolási szabályzatát

A Facebook jelentős bejelentéseket tett azzal kapcsolatban, hogy hogyan fogja kezelni az élő videókat a hálózatán. Az egyik jelentős változás ma, 2025. február 19-én lép életbe: minden új élő adás csak az adás után 30 napig lesz elérhető a platformon. Ezen idő leteltével automatikusan törlődnek a vállalat szervereiről.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Olvasás
A Google javítja a GA4 és a Search Console integrációját
3 perc olvasási idő

A Google javítja a GA4 és a Search Console integrációját

A Google új dokumentációt adott ki, amely javítja a Google Analytics (GA4) és a Search Console adatainak integrációját a jobb webhelyteljesítmény és a SEO-elemzés érdekében. Ezt a frissítést különösen azok a vállalatok fogják értékelni, amelyek növelni szeretnék az organikus forgalmat és javítani a felhasználói élményt.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+