2 perc olvasási idő

Alkotói elemzési adatok az átláthatóbb együttműködéshez az Instagramon

Ismered azt a dilemmát, amellyel szembesülsz, amikor egy alkotóval szeretnél dolgozni az Instagramon?  Az alkotó említésenként bizonyos összeget kínál neked a történetekben és a hírfolyamokban. Eléréssel és követők számával támasztják alá. A márka nevében feltett kérdésed az, hogy megéri-e, és hogy a számok helyesek-e. Az alkotói elemzési adatokkal mostantól jobb döntéseket hozhatsz.

Alkotói elemzési adatok az átláthatóbb együttműködéshez az Instagramon
Forrás: Depositphotos

A legújabb kiegészítés az Alkotói elemzési adatok nézet, amely pillanatképet nyújt a létrehozó fiók teljesítményéről az elmúlt 30 napban. Azok a vállalkozások, amelyek esetleg kapcsolatba szeretnének lépni egy alkotóval együttműködés céljából, jobb rálátással lesznek az alkotó elérésére.

Source: Becca Alves

Hogyan működik?

Az alkotók dönthetnek úgy, hogy az Instagram Creator Marketplace-hez hasonló módon osztják meg ezeket az információkat. Ez a program azonban jelenleg csak az Egyesült Államokban működik teljesen, a platform csak a közelmúltban jelentette be a más országokra való kiterjesztést. Valószínű, hogy ezek ugyanazok az adatmegosztási engedélyek lesznek, ami azt jelenti, hogy ha egy alkotó megosztja az adatait a Piactéren, akkor azok az Alkotói elemzési adatokban is elérhetők lesznek.

Bár az Alkotói elemzési adatok gyorsnézet lehetőség jelenleg csak bizonyos alkotói profilokon érhető el, és egyelőre korlátozott, értékes eszközzé válhat a márkák és a véleményvezérek közötti kapcsolattartás megkönnyítésében hirdetési partnerségek esetén.

Folyamatosan tájékoztatjuk Önt a fejleményekről, ezért maradjon velünk. 👇

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Az Egyesült Királyság kkv-i márkaépítő hirdetési stratégiákkal virágoznak
2 perc olvasási idő

Az Egyesült Királyság kkv-i márkaépítő hirdetési stratégiákkal virágoznak

A legfrissebb adatok feltűnő tendenciát mutatnak az Egyesült Királyság kis- és középvállalkozásai (kkv-k) körében: többségük profitál hirdetési és márkaépítési stratégiáiból. Az Amazon Ads tanulmánya azt mutatja, hogy a kkv-k 86% -a a jelenlegi hirdetési megközelítéseiknek tulajdonítja az új ügyfelek sikeres vonzását és a márka ismertségének növelését az elmúlt évben.

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+