2 perc olvasási idő

Alkotói elemzési adatok az átláthatóbb együttműködéshez az Instagramon

Ismered azt a dilemmát, amellyel szembesülsz, amikor egy alkotóval szeretnél dolgozni az Instagramon?  Az alkotó említésenként bizonyos összeget kínál neked a történetekben és a hírfolyamokban. Eléréssel és követők számával támasztják alá. A márka nevében feltett kérdésed az, hogy megéri-e, és hogy a számok helyesek-e. Az alkotói elemzési adatokkal mostantól jobb döntéseket hozhatsz.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Alkotói elemzési adatok az átláthatóbb együttműködéshez az Instagramon
Forrás: Depositphotos

A legújabb kiegészítés az Alkotói elemzési adatok nézet, amely pillanatképet nyújt a létrehozó fiók teljesítményéről az elmúlt 30 napban. Azok a vállalkozások, amelyek esetleg kapcsolatba szeretnének lépni egy alkotóval együttműködés céljából, jobb rálátással lesznek az alkotó elérésére.

Source: Becca Alves

Hogyan működik?

Az alkotók dönthetnek úgy, hogy az Instagram Creator Marketplace-hez hasonló módon osztják meg ezeket az információkat. Ez a program azonban jelenleg csak az Egyesült Államokban működik teljesen, a platform csak a közelmúltban jelentette be a más országokra való kiterjesztést. Valószínű, hogy ezek ugyanazok az adatmegosztási engedélyek lesznek, ami azt jelenti, hogy ha egy alkotó megosztja az adatait a Piactéren, akkor azok az Alkotói elemzési adatokban is elérhetők lesznek.

Bár az Alkotói elemzési adatok gyorsnézet lehetőség jelenleg csak bizonyos alkotói profilokon érhető el, és egyelőre korlátozott, értékes eszközzé válhat a márkák és a véleményvezérek közötti kapcsolattartás megkönnyítésében hirdetési partnerségek esetén.

Folyamatosan tájékoztatjuk Önt a fejleményekről, ezért maradjon velünk. 👇

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Ismeri a 2024-es fekete péntek legfontosabb e-kereskedelmi trendjeit?
3 perc olvasási idő

Ismeri a 2024-es fekete péntek legfontosabb e-kereskedelmi trendjeit?

Fedezze fel a 2024-es Black Friday legfontosabb trendjeit, és szabja testre stratégiáját, hogy maximalizálja a bevételt ezen a kulcsfontosságú kiskereskedelmi fesztiválon. Az értékesítési volumen és a fogyasztói várakozások folyamatos növekedésével a 2024-es Black Friday az év egyik legjelentősebb lehetősége lesz az e-kereskedelmi vállalatok számára. A márkáknak meg kell ragadniuk és meg kell ragadniuk azokat a […]

Olvasás
PayPal PayPal hirdetéseket indít
3 perc olvasási idő

PayPal PayPal hirdetéseket indít

A PayPal hivatalosan elindította új hirdetési szolgáltatását, a PayPal Ads-t. A vállalat számára előnyös, hogy képes nyomon követni és értékelni a teljes vásárlási folyamatot attól a pillanattól kezdve, hogy a felhasználó meglátja a hirdetést, egészen a tranzakció befejezéséig – mindezt a saját platformján belül. A cég belépése a digitális hirdetési térbe befolyásolhatja a közelgő vásárlási […]

Olvasás
A határokon átnyúló e-kereskedelem 326 milliárd eurós növekedést mutat az európai piacon
2 perc olvasási idő

A határokon átnyúló e-kereskedelem 326 milliárd eurós növekedést mutat az európai piacon

A gyorsan fejlődő európai internetes vásárlási környezetben a határokon átnyúló kereskedelem kerül előtérbe. A Cross-Border Commerce Europe legfrissebb „Top 100 Cross-Border Marketplaces Europe” kutatása alapján a kontinens online határokon átnyúló iparága elképesztő, 326 milliárd eurós árbevétellel büszkélkedhet a 2023/2024-es pénzügyi évben.

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+