2 perc olvasási idő

Alkotói elemzési adatok az átláthatóbb együttműködéshez az Instagramon

Ismered azt a dilemmát, amellyel szembesülsz, amikor egy alkotóval szeretnél dolgozni az Instagramon?  Az alkotó említésenként bizonyos összeget kínál neked a történetekben és a hírfolyamokban. Eléréssel és követők számával támasztják alá. A márka nevében feltett kérdésed az, hogy megéri-e, és hogy a számok helyesek-e. Az alkotói elemzési adatokkal mostantól jobb döntéseket hozhatsz.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Alkotói elemzési adatok az átláthatóbb együttműködéshez az Instagramon
Forrás: Depositphotos

A legújabb kiegészítés az Alkotói elemzési adatok nézet, amely pillanatképet nyújt a létrehozó fiók teljesítményéről az elmúlt 30 napban. Azok a vállalkozások, amelyek esetleg kapcsolatba szeretnének lépni egy alkotóval együttműködés céljából, jobb rálátással lesznek az alkotó elérésére.

Source: Becca Alves

Hogyan működik?

Az alkotók dönthetnek úgy, hogy az Instagram Creator Marketplace-hez hasonló módon osztják meg ezeket az információkat. Ez a program azonban jelenleg csak az Egyesült Államokban működik teljesen, a platform csak a közelmúltban jelentette be a más országokra való kiterjesztést. Valószínű, hogy ezek ugyanazok az adatmegosztási engedélyek lesznek, ami azt jelenti, hogy ha egy alkotó megosztja az adatait a Piactéren, akkor azok az Alkotói elemzési adatokban is elérhetők lesznek.

Bár az Alkotói elemzési adatok gyorsnézet lehetőség jelenleg csak bizonyos alkotói profilokon érhető el, és egyelőre korlátozott, értékes eszközzé válhat a márkák és a véleményvezérek közötti kapcsolattartás megkönnyítésében hirdetési partnerségek esetén.

Folyamatosan tájékoztatjuk Önt a fejleményekről, ezért maradjon velünk. 👇

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Hogyan növeli a mobil kereskedelmi közösségi marketing a hagyományos csatornákhoz képest a ROI-t?
5 perc olvasási idő

Hogyan növeli a mobil kereskedelmi közösségi marketing a hagyományos csatornákhoz képest a ROI-t?

A mobilalkalmazások az egyik legstabilabb és egyben legjövedelmezőbb évüket élik. A világjárványos fellendülés és az azt követő korrekció után a piac stabilizálódott. A számok azt mutatják, hogy a felhasználók figyelme és pénze minden eddiginél jobban a mobilra koncentrálódik, így a mobil kereskedelmi közösségi marketing a fenntartható növekedésre törekvő márkák számára kulcsfontosságú megkülönböztető tényezővé válik.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bár a B2B reklámköltségvetések nőnek, a marketingesek még mindig küzdenek a hatékonysággal
5 perc olvasási idő

Bár a B2B reklámköltségvetések nőnek, a marketingesek még mindig küzdenek a hatékonysággal

A vállalatok többet költenek reklámra, de az eredmények gyakran elmaradnak. A növekvő digitális reklámköltségvetés önmagában nem elég. A vásárlási döntések egyre összetettebbé válnak, a hagyományos megközelítések már nem működnek, és a reklámok célt tévesztenek. Egy új globális felmérésből kiderül, hogy miért nem térül meg a B2B marketingbe fektetett összeg. Nézzük, mit tehetnek ez ellen a […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+