2 perc olvasási idő

Alkotói elemzési adatok az átláthatóbb együttműködéshez az Instagramon

Ismered azt a dilemmát, amellyel szembesülsz, amikor egy alkotóval szeretnél dolgozni az Instagramon?  Az alkotó említésenként bizonyos összeget kínál neked a történetekben és a hírfolyamokban. Eléréssel és követők számával támasztják alá. A márka nevében feltett kérdésed az, hogy megéri-e, és hogy a számok helyesek-e. Az alkotói elemzési adatokkal mostantól jobb döntéseket hozhatsz.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Alkotói elemzési adatok az átláthatóbb együttműködéshez az Instagramon
Forrás: Depositphotos

A legújabb kiegészítés az Alkotói elemzési adatok nézet, amely pillanatképet nyújt a létrehozó fiók teljesítményéről az elmúlt 30 napban. Azok a vállalkozások, amelyek esetleg kapcsolatba szeretnének lépni egy alkotóval együttműködés céljából, jobb rálátással lesznek az alkotó elérésére.

Source: Becca Alves

Hogyan működik?

Az alkotók dönthetnek úgy, hogy az Instagram Creator Marketplace-hez hasonló módon osztják meg ezeket az információkat. Ez a program azonban jelenleg csak az Egyesült Államokban működik teljesen, a platform csak a közelmúltban jelentette be a más országokra való kiterjesztést. Valószínű, hogy ezek ugyanazok az adatmegosztási engedélyek lesznek, ami azt jelenti, hogy ha egy alkotó megosztja az adatait a Piactéren, akkor azok az Alkotói elemzési adatokban is elérhetők lesznek.

Bár az Alkotói elemzési adatok gyorsnézet lehetőség jelenleg csak bizonyos alkotói profilokon érhető el, és egyelőre korlátozott, értékes eszközzé válhat a márkák és a véleményvezérek közötti kapcsolattartás megkönnyítésében hirdetési partnerségek esetén.

Folyamatosan tájékoztatjuk Önt a fejleményekről, ezért maradjon velünk. 👇

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
TikTok keresési hirdetési kampány: Növelje e-kereskedelmi értékesítését
3 perc olvasási idő

TikTok keresési hirdetési kampány: Növelje e-kereskedelmi értékesítését

A TikTok egy új TikTok Search Ads Campaign funkció elindításával bővíti hirdetési lehetőségeit. Célja, hogy elérje azokat a felhasználókat, akik nagy valószínűséggel vásárolnak a TikTok alkalmazás keresési eredményein keresztül. Az emberek egyre inkább a közösségi platformokat használják termékek keresésére a hagyományos keresőmotorok helyett. A TikTok lehetővé kívánja tenni a hirdetők számára, hogy pontosan akkor célozzák […]

Olvasás
Az élő vásárlás Németországban lassan elfogadottá válik
2 perc olvasási idő

Az élő vásárlás Németországban lassan elfogadottá válik

Az ECC Köln közelmúltbeli trendfelmérése azt mutatja, hogy Németországban az élő vásárlás , más néven „in-stream vásárlás” egyre elismertebb. Tízből hat német fogyasztó már érti a koncepciót, ami megduplázta a három évvel ezelőtti tudatossági szintet. Az élő vásárlás elfogadási aránya azonban Németországban továbbra is alacsony.

Olvasás
Az OpenAI bevétele 1700% -kal emelkedik a 7 milliárd dolláros adománygyűjtés közepette
3 perc olvasási idő

Az OpenAI bevétele 1700% -kal emelkedik a 7 milliárd dolláros adománygyűjtés közepette

A havi bevétel 2023 eleje óta bekövetkezett 1700%-os növekedésével az OpenAI igazi sikertörténettel büszkélkedhet. A generatív AI hullámát ügyesen meglovagolva a kaliforniai startup biztosítja, hogy pénzügyei kiváló állapotban vannak, és előkészíti a talajt egy jelentős adománygyűjtő kör biztosítására. Az OpenAI arra készül, hogy új finanszírozási körben szerezzen forrásokat, és a New York Times által vizsgált […]

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+