2 perc olvasási idő

Alkotói elemzési adatok az átláthatóbb együttműködéshez az Instagramon

Ismered azt a dilemmát, amellyel szembesülsz, amikor egy alkotóval szeretnél dolgozni az Instagramon?  Az alkotó említésenként bizonyos összeget kínál neked a történetekben és a hírfolyamokban. Eléréssel és követők számával támasztják alá. A márka nevében feltett kérdésed az, hogy megéri-e, és hogy a számok helyesek-e. Az alkotói elemzési adatokkal mostantól jobb döntéseket hozhatsz.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Alkotói elemzési adatok az átláthatóbb együttműködéshez az Instagramon
Forrás: Depositphotos

A legújabb kiegészítés az Alkotói elemzési adatok nézet, amely pillanatképet nyújt a létrehozó fiók teljesítményéről az elmúlt 30 napban. Azok a vállalkozások, amelyek esetleg kapcsolatba szeretnének lépni egy alkotóval együttműködés céljából, jobb rálátással lesznek az alkotó elérésére.

Source: Becca Alves

Hogyan működik?

Az alkotók dönthetnek úgy, hogy az Instagram Creator Marketplace-hez hasonló módon osztják meg ezeket az információkat. Ez a program azonban jelenleg csak az Egyesült Államokban működik teljesen, a platform csak a közelmúltban jelentette be a más országokra való kiterjesztést. Valószínű, hogy ezek ugyanazok az adatmegosztási engedélyek lesznek, ami azt jelenti, hogy ha egy alkotó megosztja az adatait a Piactéren, akkor azok az Alkotói elemzési adatokban is elérhetők lesznek.

Bár az Alkotói elemzési adatok gyorsnézet lehetőség jelenleg csak bizonyos alkotói profilokon érhető el, és egyelőre korlátozott, értékes eszközzé válhat a márkák és a véleményvezérek közötti kapcsolattartás megkönnyítésében hirdetési partnerségek esetén.

Folyamatosan tájékoztatjuk Önt a fejleményekről, ezért maradjon velünk. 👇

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Melyek az omnichannel marketing trendek 2025-ben?
2 perc olvasási idő

Melyek az omnichannel marketing trendek 2025-ben?

2025-ben az online kiskereskedők példátlan kihívással néznek szembe: a fogyasztók figyelme számtalan alkalmazás, platform és eszköz között oszlik meg. A legújabb tanulmányok a fogyasztói magatartás drámai változását mutatják – a lineáris televíziónézés a teljes képernyőidő 50%-a alá esett.

Olvasás
Trump új vámokkal fenyegeti az EU-t
2 perc olvasási idő

Trump új vámokkal fenyegeti az EU-t

A Reuters szerint Donald Trump amerikai elnök „nagyon, nagyon rossznak” nevezte az EU kereskedelmi gyakorlatát az Egyesült Államok számára, és bejelentette, hogy január 21-én újabb vámokat tervez kivetni az EU-ra. Az amerikai-EU kereskedelemben potenciálisan jelentős változást eredményezhet, hogy Trump a Fehér Házban kijelentette, hogy a vámok „az egyetlen mód” a tisztességes kereskedelmi kapcsolatok elérésére.

Olvasás
Miért csak 26% értékeli kiválónak a digitális élményeket, és hogyan lehet javítani rajta?
4 perc olvasási idő

Miért csak 26% értékeli kiválónak a digitális élményeket, és hogyan lehet javítani rajta?

Az ügyfeleknek mindössze 26%-a értékeli kiválónak a digitális élményeket. Mit lehet tenni? A tavalyi évben rengeteg hír szólt az egységesített adatokról és a generatív mesterséges intelligenciáról, amelyek mindkettő képes átalakítani az ügyfélélményt. Miért nem sikerül gyakran a személyre szabás? És mi különbözteti meg a piacvezetőket a többi vállalattól? Az Adobe Digital Trends 2024 jelentés ezekre […]

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+