2 perc olvasási idő

A Zalando felvásárolja az ABOUT YOU-t a 6,50 eurós részvényenkénti árfolyamú Fashion Power Playben

Európa egyik legnagyobb online divatkereskedője, a német Zalando tegnap hivatalosan is megkezdte a rivális ABOUT YOU felvásárlási ajánlatát.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
A Zalando felvásárolja az ABOUT YOU-t a 6,50 eurós részvényenkénti árfolyamú Fashion Power Playben
Forrás: Depositphotos

Az üzlet feltételei prémium ajánlatot és erős érdekeltségi támogatást tartalmaznak.

Az ajánlat jelentős lépést jelent az európai e-kereskedelmi divatpiac konszolidációjában, és a BaFin, a német pénzügyi felügyelet már jóváhagyta. A Zalando az ABOUT YOU részvényeseinek részvényenként 6,50 eurót fizet az ügylet részeként, ami jelentős prémiumot jelent az aktuális árfolyamhoz képest. Ez különösen figyelemre méltó, 107%-os prémiumot jelent a 2024. december 10-i háromhavi volumennel súlyozott átlagos részvényárfolyamhoz képest, és 12%-os prémiumot az 5,80 eurós elemzői célárfolyam mediánjához képest. Figyelemre méltó, hogy a Zalando már szilárd pozíciót alakított ki ebben az üzletben, mivel olyan fontos befektetők támogatják, mint az Otto Group, az Otto Family, a HEARTLAND és az ABOUT YOU három alapítója. A Zalando ezeknek a megállapodásoknak köszönhetően máris megszerezte a vállalat részvényeinek közel 80%-át.

Az ABOUT YOU részvényeseinek 2025. február 17-ig van lehetőségük elfogadni az ajánlatot.

A Zalando felvásárlási ütemterve és az igazgatótanács támogatása

Az ajánlat pozitív visszajelzéseket kapott az ABOUT YOU vezetőségétől és felügyelőbizottságától, amelyek azt tanácsolják a részvényeseknek, hogy fogadják el. A szokásos hatósági jóváhagyások függvényében a tranzakció várhatóan 2025 nyarán zárul le. A kisebbségi részvényesek számára alapvető fontosságú, hogy megértsék, az átvétel minimális elfogadási küszöb nélkül folytatódhat. A pontos utasítások és határidők miatt a részvényeik ajánlattételében érdekelt részvényesek lépjenek kapcsolatba letétkezelő bankjukkal.

Várható piaci hatás és szinergia

Tekintettel arra, hogy az akvizíció két jelentős szereplőt egyesít a divat e-kereskedelmi piacán, ez a felvásárlás drasztikusan megváltoztathatja az európai piac dinamikáját. A vállalkozások szinergikus előnyökre számítanak a különböző területeken való potenciális együttműködésből.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Hogyan növeli a mobil kereskedelmi közösségi marketing a hagyományos csatornákhoz képest a ROI-t?
5 perc olvasási idő

Hogyan növeli a mobil kereskedelmi közösségi marketing a hagyományos csatornákhoz képest a ROI-t?

A mobilalkalmazások az egyik legstabilabb és egyben legjövedelmezőbb évüket élik. A világjárványos fellendülés és az azt követő korrekció után a piac stabilizálódott. A számok azt mutatják, hogy a felhasználók figyelme és pénze minden eddiginél jobban a mobilra koncentrálódik, így a mobil kereskedelmi közösségi marketing a fenntartható növekedésre törekvő márkák számára kulcsfontosságú megkülönböztető tényezővé válik.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bár a B2B reklámköltségvetések nőnek, a marketingesek még mindig küzdenek a hatékonysággal
5 perc olvasási idő

Bár a B2B reklámköltségvetések nőnek, a marketingesek még mindig küzdenek a hatékonysággal

A vállalatok többet költenek reklámra, de az eredmények gyakran elmaradnak. A növekvő digitális reklámköltségvetés önmagában nem elég. A vásárlási döntések egyre összetettebbé válnak, a hagyományos megközelítések már nem működnek, és a reklámok célt tévesztenek. Egy új globális felmérésből kiderül, hogy miért nem térül meg a B2B marketingbe fektetett összeg. Nézzük, mit tehetnek ez ellen a […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+