2 perc olvasási idő

Meta partnerek az eBay-el: A Facebook Marketplace új korszaka

Meta partnerek az eBay-el. Ez az úttörő partnerség lehetővé teszi, hogy a Facebook Marketplace közvetlenül megjelenítse az eBay hirdetéseket - írja a CNBC. Ez a stratégiai lépés válasz az Európai Bizottság novemberi döntésére, amely szerint a Meta 797 millió eurós bírságot szabott ki az uniós trösztellenes szabályok megsértése miatt.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Meta partnerek az eBay-el: A Facebook Marketplace új korszaka
Forrás: Depositphotos

Az Egyesült Államok, Franciaország és Németország a három fő piac, ahol az új integrációt először tesztelik. Miközben a felhasználók az eBay platformon bonyolítják le tranzakcióikat, lehetőségük lesz arra, hogy közvetlenül a Facebook Marketplace környezetében nézzék át az eBay hirdetéseket. Ez az intézkedés jelentős változást jelent a Meta megközelítésében, mivel megpróbál megfelelni az uniós jogi kötelezettségeknek.

Az Európai Bizottság határozatában azt állította, hogy a Facebook Marketplace és az elsődleges Facebook platform összekapcsolásával a Meta visszaél a hatalmával, és tisztességtelenül felülmúlja a riválisokat. A Bizottság azt is megállapította, hogy a Meta tisztességtelen kereskedelmi feltételeket szabott a rivális online hirdetési hálózatoknak

. Ez az együttműködés jelentős fordulópontot jelent az eBay számára. A 9%-os emelkedéssel a vállalat részvényei 2021 novembere óta a legmagasabb szintre emelkedtek. A partnerség javíthatja az eBay versenyképességét a piacvezető Temuval, az Amazonnal és a Walmarttal szemben . Jamie Iannone, az eBay vezérigazgatója az együttműködésben lehetőséget lát az eladók listázási láthatóságának növelésére és az ügyfélhűség erősítésére. A Meta aktívan dolgozik a szabályozási követelményeknek való megfelelés megoldások bevezetésén, még akkor is, amikor fellebbez az Európai Bizottság döntése ellen. Figyelemre méltó, hogy 2023-ban a Meta és az Amazon hasonló módon társult, lehetővé téve a felhasználók számára, hogy közvetlenül a Facebook alkalmazáson belül vásároljanak termékeket. Ez az akció jelentős változást jelent az online piacterek dinamikájában, és a nagy technológiai vállalatok közötti együttműködés új mintájának kezdete lehet a szabályozási nyomásra adott válaszként.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Melyek az omnichannel marketing trendek 2025-ben?
2 perc olvasási idő

Melyek az omnichannel marketing trendek 2025-ben?

2025-ben az online kiskereskedők példátlan kihívással néznek szembe: a fogyasztók figyelme számtalan alkalmazás, platform és eszköz között oszlik meg. A legújabb tanulmányok a fogyasztói magatartás drámai változását mutatják – a lineáris televíziónézés a teljes képernyőidő 50%-a alá esett.

Olvasás
Trump új vámokkal fenyegeti az EU-t
2 perc olvasási idő

Trump új vámokkal fenyegeti az EU-t

A Reuters szerint Donald Trump amerikai elnök „nagyon, nagyon rossznak” nevezte az EU kereskedelmi gyakorlatát az Egyesült Államok számára, és bejelentette, hogy január 21-én újabb vámokat tervez kivetni az EU-ra. Az amerikai-EU kereskedelemben potenciálisan jelentős változást eredményezhet, hogy Trump a Fehér Házban kijelentette, hogy a vámok „az egyetlen mód” a tisztességes kereskedelmi kapcsolatok elérésére.

Olvasás
Miért csak 26% értékeli kiválónak a digitális élményeket, és hogyan lehet javítani rajta?
4 perc olvasási idő

Miért csak 26% értékeli kiválónak a digitális élményeket, és hogyan lehet javítani rajta?

Az ügyfeleknek mindössze 26%-a értékeli kiválónak a digitális élményeket. Mit lehet tenni? A tavalyi évben rengeteg hír szólt az egységesített adatokról és a generatív mesterséges intelligenciáról, amelyek mindkettő képes átalakítani az ügyfélélményt. Miért nem sikerül gyakran a személyre szabás? És mi különbözteti meg a piacvezetőket a többi vállalattól? Az Adobe Digital Trends 2024 jelentés ezekre […]

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+