2 perc olvasási idő

Meta partnerek az eBay-el: A Facebook Marketplace új korszaka

Meta partnerek az eBay-el. Ez az úttörő partnerség lehetővé teszi, hogy a Facebook Marketplace közvetlenül megjelenítse az eBay hirdetéseket - írja a CNBC. Ez a stratégiai lépés válasz az Európai Bizottság novemberi döntésére, amely szerint a Meta 797 millió eurós bírságot szabott ki az uniós trösztellenes szabályok megsértése miatt.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Meta partnerek az eBay-el: A Facebook Marketplace új korszaka
Forrás: Depositphotos

Az Egyesült Államok, Franciaország és Németország a három fő piac, ahol az új integrációt először tesztelik. Miközben a felhasználók az eBay platformon bonyolítják le tranzakcióikat, lehetőségük lesz arra, hogy közvetlenül a Facebook Marketplace környezetében nézzék át az eBay hirdetéseket. Ez az intézkedés jelentős változást jelent a Meta megközelítésében, mivel megpróbál megfelelni az uniós jogi kötelezettségeknek.

Az Európai Bizottság határozatában azt állította, hogy a Facebook Marketplace és az elsődleges Facebook platform összekapcsolásával a Meta visszaél a hatalmával, és tisztességtelenül felülmúlja a riválisokat. A Bizottság azt is megállapította, hogy a Meta tisztességtelen kereskedelmi feltételeket szabott a rivális online hirdetési hálózatoknak

. Ez az együttműködés jelentős fordulópontot jelent az eBay számára. A 9%-os emelkedéssel a vállalat részvényei 2021 novembere óta a legmagasabb szintre emelkedtek. A partnerség javíthatja az eBay versenyképességét a piacvezető Temuval, az Amazonnal és a Walmarttal szemben . Jamie Iannone, az eBay vezérigazgatója az együttműködésben lehetőséget lát az eladók listázási láthatóságának növelésére és az ügyfélhűség erősítésére. A Meta aktívan dolgozik a szabályozási követelményeknek való megfelelés megoldások bevezetésén, még akkor is, amikor fellebbez az Európai Bizottság döntése ellen. Figyelemre méltó, hogy 2023-ban a Meta és az Amazon hasonló módon társult, lehetővé téve a felhasználók számára, hogy közvetlenül a Facebook alkalmazáson belül vásároljanak termékeket. Ez az akció jelentős változást jelent az online piacterek dinamikájában, és a nagy technológiai vállalatok közötti együttműködés új mintájának kezdete lehet a szabályozási nyomásra adott válaszként.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Gyakorlati útmutató a jövő heti Balkan Ecommerce Summit résztvevői számára
3 perc olvasási idő

Gyakorlati útmutató a jövő heti Balkan Ecommerce Summit résztvevői számára

Már csak néhány nap van hátra a várva várt Balkan Ecommerce Summit 2025-ig, amely 2025. április 29-30-án az Arena Sofia-ban a balkáni régió e-kereskedelmi központjává teszi Szófiát. Az esemény közeledtével ez a Balkan Ecommerce Summit részvételi útmutatója mindent elmond, amit tudnia kell ahhoz, hogy a lehető legtöbbet hozza ki ebből a legfontosabb digitális kereskedelmi találkozóból.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Olvasás
Az Instagram elindítja a szerkesztéseket: Mit kínál ez az új videószerkesztő eszköz?
3 perc olvasási idő

Az Instagram elindítja a szerkesztéseket: Mit kínál ez az új videószerkesztő eszköz?

Az Instagram hivatalosan is bemutatta Edits – saját videószerkesztő alkalmazását. Ezt különösen a tartalomkészítők és a kis márkák fogják értékelni, akik videókészítésüket szeretnék skálázni. Ez közvetlen válasz a népszerű CapCut eszközre, amely a ByteDance alá tartozik. Miben különböznek ezek az alkalmazások, és milyen potenciál rejlik bennük az e-kereskedelem számára?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
TV Evolution: Márkák: Változó nézési szokások és a márkára gyakorolt hatások
4 perc olvasási idő

TV Evolution: Márkák: Változó nézési szokások és a márkára gyakorolt hatások

Hogyan néznek ma az emberek videótartalmakat? Mit tekintenek „televíziónak”, és hol működik a legjobban a reklám? A CTV (Connected TV) még nem áll az e-kereskedelem középpontjában, de a külföldi fejlemények arra utalnak, hogy ez hamarosan megváltozhat. Az RTL AdAlliance új tanulmánya egyértelmű adatokkal és figyelemre méltó trendekkel szolgál. És azt mutatja, hogy a videók sikerét […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+