
1. Fenntarthatósági tervek: a tudatos fogyasztás értéke
A mai ügyfelek egyre jobban aggódnak a környezeti hatások miatt. A 2024-es Black Friday során a fenntarthatóságra összpontosító márkákat láthatjuk kiemelkedni. Például a Patagonia márka 8 évvel ezelőtt harcolt az agresszív kedvezmények ellen. Ehelyett az újrafelhasználásra, a fenntarthatósággal kapcsolatos kezdeményezésekre és oktatásra összpontosított , sikeresen megkülönböztetve magát és kapcsolatba lépve a tudatos közönséggel.
2. Különleges ajánlatok és villámpromóciók
A FOMO-nak (Fear Of Missing Out) köszönhetően a Black Friday utolsó óráiban a villámajánlatok és az exkluzív promóciók jelentősen növelik a konverziókat. Ügyeljen arra, hogy 2024-re időkorlátos ajánlatokat ütemezzen, amelyek gyors vásárlásra ösztönöznek. Célozza meg azokat az ügyfeleket, akik korábban már meglátogatták üzletét , és vonzó ajánlatokat kínáljon nekik, mielőtt elszalasztanák a lehetőséget.
3. Továbbfejlesztett Omnichannel
Az omnichannel továbbra is létfontosságú, és az online és fizikai üzletek közötti hibátlan vásárlási élményekre nagyobb szükség lesz a 2024-es fekete pénteken, mint valaha. Az ügyfelek olyan választási lehetőségekre vágynak, mint a „click & collect”; Szeretnének online vásárolni és összegyűlni az üzletben, élvezni a különleges akciókat online és valós helyszíneken egyaránt. A megfelelően megvalósított omnichannel megközelítés növeli a konverziós lehetőségeket és javítja az ügyfélélményt.

Source: Depositphotos
4. Retargeting és fejlett személyre szabás
A fogyasztóknak ma már egészen más elvárásaik vannak a testreszabással kapcsolatban. A fejlett remarketing és közönségszegmentálás a 2024-es fekete pénteken egyre inkább használatos lesz a konverziók számának növelése érdekében. Az értékesítést nagymértékben befolyásolhatja a promóciók, ajánlatok és termékjavaslatok személyre szabása a felhasználói viselkedési adatok felhasználásával. A személyre szabás nagymértékben támaszkodik az e-mailes marketing technológiákra is, amelyek növelik a megnyitási arányt és a kattintásokat, amikor az ajánlatokat bizonyos preferenciáknak megfelelően kezelik.
5. A fekete hét és a korai promóciók növekedése
A Black Friday elterjedése a ma „fekete hétként” vagy akár „fekete hónapként” ismert módon egyértelműen 2024 felé mutat. Egyre több üzlet kezdi meg kampányát a hivatalos nap előtt , hogy minél hamarabb vonzza a vásárlókat. Ez a stratégia lehetővé teszi az üzletek számára, hogy csökkentsék a keresleti csúcsokat, és kellemesebb vásárlási környezetet biztosítsanak ügyfeleik számára.
Ezek a trendek csak a jéghegy csúcsa. Ha szeretné e-kereskedelmét a következő szintre emelni, és biztosítani a sikeres fekete pénteket, maradjon velünk 👇 .