3 perc olvasási idő

Személyre szabás az e-kereskedelemben: Hogyan alakítja a mesterséges intelligencia és a gépi tanulás a jövőt?

A Twilio and Segment személyre szabási állapota jelentése naprakész tájékoztatást nyújt a fogyasztói elvárások és az üzleti képességek közötti kapcsolatról. Feltárja, hogy a fogyasztók mit várnak el a márkáktól digitális interakcióik során, és elemzi, hogy a vállalkozások fel vannak-e készülve arra, hogy személyre szabott élményeket nyújtsanak.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Személyre szabás az e-kereskedelemben: Hogyan alakítja a mesterséges intelligencia és a gépi tanulás a jövőt?
Forrás: Depositphotos

Ahogy a jelentés megállapítja: „Ebben az évben úgy döntöttünk, hogy irányt váltunk, hogy feltárjuk az új technológiák, például a mesterséges intelligencia és a gépi tanulás piacra gyakorolt mélyreható hatását.”

A személyre szabás fontosabb, mint valaha az üzleti növekedés szempontjából. Valójában a döntéshozók 89%-a úgy véli, hogy a személyre szabás felbecsülhetetlen értékű lesz vállalkozásuk sikere szempontjából a következő három évben.

A mesterséges intelligencia hatása a személyre szabásra

A mesterséges intelligencia átalakítja a személyre szabást és a marketingstratégiákat. Valójában az üzleti vezetők 73% -a egyetért abban , hogy a mesterséges intelligencia bevezetése jelentős hatással lesz a személyre szabásra. A mesterséges intelligencia hatalmas mennyiségű adat valós idejű feldolgozását teszi lehetővé, ami prediktív betekintést és személyre szabott ügyfél-elkötelezettséget eredményez. Ez a váltás új szintre emeli a személyre szabást, mivel a vállalatok képesek lesznek előre jelezni az ügyfelek igényeit és személyre szabott élményeket létrehozni.

Source: Twilio Segment

Z generáció és új elvárások

A fiatalabb fogyasztók, különösen a Z generáció, jobb digitális élményeket és személyre szabottabb megoldásokat igényelnek. A Z generáció hitelességet, átláthatóságot és elkötelezettséget követel. Ez arra kényszeríti a vállalatokat, hogy új megközelítést alkalmazzanak.

A vállalatok 85% -a tervezi, hogy marketingstratégiáját a Z generációs fogyasztók egyedi igényeinek és preferenciáinak megfelelően adaptálja vagy optimalizálja.

A mesterséges intelligencia etikus használata

Az AI versenyben a vezetők és a lemaradók közötti legfontosabb különbség az etika. A vállalatok 54%-a foglalkozik a mesterséges intelligencia adatvédelmi és etikai szempontjaival egy robusztus adatvédelmi vezérlőkkel rendelkező adatplatform megvalósításával. Az adatvédelem előtérbe helyezésével ezek a vállalatok bizalmat építhetnek ki az ügyfelekkel, és biztosíthatják, hogy az AI-alapú személyre szabás biztonságos és etikailag felelős legyen. Valójában az emberek egyre inkább aggodalmuknak és aggodalmuknak adnak hangot személyes adataik kezelésével kapcsolatban.

Prediktív elemzés és cookie-mentes jövő

Tekintettel a harmadik féltől származó cookie-k körüli bizonytalanságra, az üzleti vezetők 55%-a úgy véli, hogy a mesterséges intelligencia és a gépi tanulás prediktív elemzésre való használata kulcsfontosságú lesz a személyre szabás jövője szempontjából . Ez lehetővé teszi a márkák számára, hogy releváns és időszerű interakciókat hajtsanak végre a belső felek adatai alapján.

A mesterséges intelligencia chatbotok térnyerése

Az üzleti vezetők valamivel több mint fele (58%) fogad arra, hogy az AI-alapú chatbotok jelentik a következő nagy változást a személyre szabási technológiában a következő öt évben. Az intelligens csevegőrobot-platformok, amelyek képesek összetett ügyfélkapcsolatok nagy léptékű kezelésére, a következő nagy ugrást jelentik a személyre szabásban a társalgási mesterséges intelligencia révén.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Melyek az omnichannel marketing trendek 2025-ben?
2 perc olvasási idő

Melyek az omnichannel marketing trendek 2025-ben?

2025-ben az online kiskereskedők példátlan kihívással néznek szembe: a fogyasztók figyelme számtalan alkalmazás, platform és eszköz között oszlik meg. A legújabb tanulmányok a fogyasztói magatartás drámai változását mutatják – a lineáris televíziónézés a teljes képernyőidő 50%-a alá esett.

Olvasás
Trump új vámokkal fenyegeti az EU-t
2 perc olvasási idő

Trump új vámokkal fenyegeti az EU-t

A Reuters szerint Donald Trump amerikai elnök „nagyon, nagyon rossznak” nevezte az EU kereskedelmi gyakorlatát az Egyesült Államok számára, és bejelentette, hogy január 21-én újabb vámokat tervez kivetni az EU-ra. Az amerikai-EU kereskedelemben potenciálisan jelentős változást eredményezhet, hogy Trump a Fehér Házban kijelentette, hogy a vámok „az egyetlen mód” a tisztességes kereskedelmi kapcsolatok elérésére.

Olvasás
Miért csak 26% értékeli kiválónak a digitális élményeket, és hogyan lehet javítani rajta?
4 perc olvasási idő

Miért csak 26% értékeli kiválónak a digitális élményeket, és hogyan lehet javítani rajta?

Az ügyfeleknek mindössze 26%-a értékeli kiválónak a digitális élményeket. Mit lehet tenni? A tavalyi évben rengeteg hír szólt az egységesített adatokról és a generatív mesterséges intelligenciáról, amelyek mindkettő képes átalakítani az ügyfélélményt. Miért nem sikerül gyakran a személyre szabás? És mi különbözteti meg a piacvezetőket a többi vállalattól? Az Adobe Digital Trends 2024 jelentés ezekre […]

Olvasás
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+