Cikkek és újdonságok Influencer marketing témában

Az influencerek tisztességes fizetést és kreatív kontrollt akarnak, nem márkahírnevet
5 perc olvasási idő

Az influencerek tisztességes fizetést és kreatív kontrollt akarnak, nem márkahírnevet

Az influencer-partnerségeket hajszoló márkák teljesen eltévesztik a lényeget. Egy új kutatás szerint az influencereket sokkal jobban érdeklik a közös értékek és az egyértelmű fizetés, mint a népszerű márkákkal való együttműködés. És olyan kreatív hozzájárulást akarnak, amit a legtöbb vállalat nem ad meg nekik.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
A Z generáció nyitottabb az AI influencerekre, de kevésbé törődik a hitelességgel
4 perc olvasási idő

A Z generáció nyitottabb az AI influencerekre, de kevésbé törődik a hitelességgel

Valami nagy dolog történik az influencer marketingben. Miközben a márkák mesterséges intelligencia által generált személyiségekkel kísérleteznek, a legtöbb ember még mindig nem bízik bennük. A csavar? A hitelesség talán nem is annyira fontos, mint azt mindenki gondolja.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Felhasználó által generált tartalom az influencer kampányokban: E-commerce márkák számára: Miért jelent játékváltást
5 perc olvasási idő

Felhasználó által generált tartalom az influencer kampányokban: E-commerce márkák számára: Miért jelent játékváltást

A felhasználó által generált tartalom (UGC) és az influencer marketing a digitális marketing két leghatékonyabb eszköze – de vajon ugyanaz a kettő? Nem egészen. Egy olyan ügynökség alapítójaként, amely több mint 1600 tartalomkészítővel dolgozik együtt, és olyan márkák számára indított kampányokat, mint az Oriflame, az EasyFishOil, az Ozone.bg, a Pepco, a Doctor Switz, a TEDi, […]

Radostina Hristova  Radostina Hristova 
Influencer & Digital Marketing Professional, Radostna.com, Influencermedia.bg
Miért fontos az influencer marketing?
4 perc olvasási idő

Miért fontos az influencer marketing?

Annak érdekében, hogy kapcsolatba lépjenek a célközönséggel és kitűnjenek a tömegből, a márkák folyamatosan új trükköket keresnek. Az influencer marketing egy dinamikus stratégia, amely átalakítja a vállalatok ügyfeleikkel való kommunikációját.

Az AI virtuális befolyásolók száma növekszik: Figyelniük kell a vállalkozásoknak?
3 perc olvasási idő

Az AI virtuális befolyásolók száma növekszik: Figyelniük kell a vállalkozásoknak?

Az elmúlt években nagy változás történt az influencer marketing színtéren, az AI virtuális befolyásolók kezdtek felszínre kerülni. A márkák népszerűségük növekedésével azon tűnődnek, hogy együtt kell-e működniük ezekkel a digitális entitásokkal, vagy meg kell-e maradniuk a hagyományosabb emberi befolyásolóknál.

Az influencer marketing jövőbeli irányai
4 perc olvasási idő

Az influencer marketing jövőbeli irányai

Nem kell magyarázni, hogy miért kell a márkának a közösségi médiában lennie. A marketingtervnek tartalmaznia kell érdekes, kiváló minőségű anyagok előállítását. Tehát hogyan növelhetjük piacképességét és hitelességét? A válasz az influencer marketing.