AI virtuális befolyásolók meghatározása
A mesterséges intelligencia (AI) virtuális befolyásolói számítógéppel generált képekkel (CGI), deepfake technológiával és háromdimenziós modellezéssel előállított digitális karakterek. Frissíthetik követőiket, és kapcsolatba léphetnek velük a közösségi médiában. Az egyik legnépszerűbb AI virtuális befolyásoló Lil Miquela (@lilmiquela). vagy az első AI szupermodell Shudu (@shudu.gram). A Lil Miquela-t egy start-up cég hozta létre, amely robotikára, mesterséges intelligenciára és ezek médiavállalatoknál való alkalmazására szakosodott.
Az AI virtuális befolyásolók felemelkedése
Az Influencer Marketing Factory becslése szerint a 18 éves és idősebb amerikai ügyfelek 58% -a követ legalább egy AI virtuális befolyásolót a közösségi médiában. Ezeket a virtuális befolyásolókat többek között a Facebookon, az Instagramon, a TikTokon és a YouTube-on, valamint a webhelyeken követik. Az új AI technológiának köszönhetően könnyebbé vált az új AI befolyásolók létrehozása. Most már néhány egyszerű lépésben létrehozhatók.
Íme egy lista az Instagram 2024 👇🏼 legjobb AI-befolyásolóiról
- Lil Miquela – @lilmiquela
- Imma – @imma.gramm
- Qai Qai – @realqaiqai
- Shudu gramm – @shudu.gramm
- Bermuda Bae – @bermudaisbae
- Rozy gramm – @rozy.gramm
- Milla Szófia – @millasofiafin
- Giorgina Aleman – @gioaleman
- Lu do Magalu – @magazineluiza
A virtuális influencerek használatának előnyei és hátrányai:
Pluses:
- Az AI virtuális befolyásolói következetes márkaképviseletet kínálnak, kiküszöbölve a múltbeli vitákkal vagy negatív hírekkel kapcsolatos aggodalmakat
- A márkák anélkül tárgyalhatnak az együttműködésről , hogy aggódniuk kellene az egymásnak ellentmondó ütemtervek miatt, mivel a virtuális befolyásolóknak nincsenek fizikai korlátai
- Az AI virtuális befolyásolói népszerűek a Z generáció és az Y generáció körében. Ez vonzó lehetőséget jelent azoknak a márkáknak, amelyek el akarják érni ezeket a demográfiai csoportokat
- A kampányok egyedibbek és emlékezetesebbek lehetnek
- Az AI virtuális befolyásolói hatékonyabb kampányokat eredményezhetnek
Minuses:
- A hitelesség hiánya , amely csökkentheti az ügyfelek bizalmát
- Irreális életmódbeli normákat ábrázolhatnak
- Az AI befolyásolói nem tudnak fizikailag kölcsönhatásba lépni a termékkel
- A márkák potenciális vitákat kockáztathatnak
- A hardver és a szoftver nagyon drága egy AI virtuális befolyásoló építésekor
- Az AI virtuális influencer felépítése hosszú előkészítő szakaszt igényel
Hogyan használhatják ki előnyeiket a tényleges emberek befolyásolói
- Fokozza az interakciót: Azok az emberi befolyásolók, akik azonosítják a közönségük számára érdekes témákat, ösztönözhetik az interakciót
- Használja ki az egyedi élményeket: Az emberi befolyásolók felhasználhatják saját tapasztalataikat, beleértve a valódi terméktesztelést is
- Ugrás az élő eseményekre: Kreativitásuk fokozása érdekében az emberi befolyásolóknak élő eseményeken kell részt venniük
A mesterséges intelligencia kilátásai
A szórakoztatás, a bankszektor és az egészségügy csak néhány azok közül az ágazatok közül, amelyek az előrejelzések szerint teljesen átalakulnak az AI technológia integrálásával. Az élő közvetítések megrendezésétől a vállalkozások felkínálásáig a mesterséges intelligenciával rendelkező virtuális befolyásolóknak sokféle felhasználási módja van.
Vannak előnyei és hátrányai az AI virtuális befolyásolókkal való együttműködésnek, amelyeket a márkáknak figyelembe kell venniük az influencer marketing jelenet fejlődésével. Az egyes platformokon elérhető ingyenes influencer tanácsadási és projektértékelési szolgáltatások igénybevételével a márkák dönthetnek úgy, hogy együttműködnek a hozzáértő digitális ügynökségekkel.