4 perc olvasási idő

Az influencer marketing jövőbeli irányai

Nem kell magyarázni, hogy miért kell a márkának a közösségi médiában lennie. A marketingtervnek tartalmaznia kell érdekes, kiváló minőségű anyagok előállítását. Tehát hogyan növelhetjük piacképességét és hitelességét? A válasz az influencer marketing.

Ezt a cikket mesterséges intelligencia fordította
Az influencer marketing jövőbeli irányai
Forrás: Depositphotos

Mikor használjuk a TikTokot, és mikor nem?

Jelenleg a TikTok a leggyorsabban növekvő közösségi hálózat. Egy átlagos felhasználó naponta akár negyven percig is használja. A felhasználók 60% -a a Z generáció tagja, 18-33 évesek.

Részletesebb videók

Az emberi elemeket – arcokat, embereket és hitelességet – tartalmazó videók a legnépszerűbbek a TikTokon. Ezért volt olyan nagy sikere az influencer marketingnek. A videó kevésbé valószínű, hogy elveszik, mert a néző ismeri és bízik egy ismerős arcban. Tehát ha nem fél attól, hogy kamerán látják, lépést tart a legújabb stílusokkal stb., A TikTok az Ön számára.

Hozzáadott érték

A mai videónak többnek kell lennie, mint pusztán vizuálisan kellemesnek. Éppen ellenkezőleg – az értékes információk és az érzelmi hatás nagyobb a kereslet. Nem kell túlságosan promóciósnak lennie egy influencer kampánnyal a TikTokon. Valójában meg kell lepnie és örülnie. Ennek egy igazán jó módja a történetmesélés.

Következetesség

Ha a költségkeretedben csak egy influencer kampány fér el, csalódásban lesz részed. A TikTok egyik dolog a sebessége. A trendek gyorsan változnak. Ez azt jelenti, hogy egyetlen kampány nem elegendő az ismertség megteremtéséhez és a márka céljainak eléréséhez. A rendszeresség és a folyamatosság a legfontosabb tényezők.

Source: Depositphotos

A formátumok királya: Videó

A videó „megy” olyan platformokon, mint a Pinterest és a TikTok. Mit tett az Instagram a TikTok gyors növekedésére válaszul? Reels, kitaláltad, igaz? Az Instagram algoritmus már régen visszavonult a rövid videókhoz.

Minden másodpercért harcolnak, amit az emberek a közösségi média nézésével töltenek. Három másodperced van arra, hogy interakcióba lépj egy videóval. Ennyi időbe telik, amíg a néző eldönti, hogy kihagyja vagy megnézi a videót.

Többcsatornás influencer marketing

Egy Instagrammer megtalálása és elvárása tőle, hogy kizárólag az Ön által preferált platformon tegyen közzé, nem befolyásoló marketing. Valójában a mai befolyásolók többplatformos felhasználók. A marketingkezdeményezések lehetőségei ezért szélesebbek, és azokat teljes mértékben ki kell használni.

A hírnév online kezelése

A márkával kapcsolatos pozitív megjegyzéseket a legjobb marketingnek tekintik. Tegyen fel kérdéseket a tartalomkészítőknek, mintha az ügyfelei lennének. Kérje ki véleményüket, ajánlásukat, észrevételeiket, vagy mondják-e el másoknak az árukat. Sokkal több módja van az influencer marketing használatának a szilárd online jelenlét kiépítéséhez. Csak annyit kell tudnia, hogyan kell használni őket. Tehát hogyan használja fel a hírességek jóváhagyásait?

Tegye közzé őket saját blogján, webhelyén vagy hírlevelében. Keresse meg őket márkája üzleti Google-profiljában vagy közösségimédia-fiókjaiban. Jóval azután, hogy a fizetett erőfeszítés véget ér, az erős hírnév hirdetése folytatódik.

A nagykövet megjelenése

Fontos megérteni a különbséget az influencer és a nagykövet között. Bár nem minden influencer nagykövet, minden nagykövet befolyásoló. Egy termék vagy márka következetes népszerűsítésével az influencer nagykövetté válik.

A neve azonnal eszébe jut, amikor az emberek a márkára gondolnak, és a partnerség valódinak tűnik, ami előnyös az ügyfelek viselkedése és a márkafejlesztés szempontjából. Ezért az influencerekkel való hosszú távú partnerség elengedhetetlen a hosszú távú márkafejlesztéshez vagy a célok eléréséhez.

Tudtad…?

Source: Depositphotos

A TikTokon való keresés személyesebb, mert az eredmények valószínűleg személyre szabottak. Ez azt jelenti, hogy először azok a találatok jelennek meg, amelyek nemcsak a felhasználó számára relevánsak, hanem a legfrissebb és legnépszerűbbek is. A népszerűséget a „szívek” vagy a megtekintések száma méri.

Soha nem tudhatod, mikor botlik valaki a cégedbe „new age googling” közben, ezért légy tisztában a közösségi média jelenlétével. Ne feledje, hogy az influencer marketing kezdeményezésekbe történő befektetés néha kockázatot jelent a vállalat nevére és hírnevére. A személyiség helyes megválasztása, a kampány végrehajtása és a jelentések kritikus fontosságúak.

Cikk megosztása
Hasonló cikkek
Bridge Now

Legfrissebb hírek MOST

10+ olvasatlan

10+