Mikor használjuk a TikTokot, és mikor nem?
Jelenleg a TikTok a leggyorsabban növekvő közösségi hálózat. Egy átlagos felhasználó naponta akár negyven percig is használja. A felhasználók 60% -a a Z generáció tagja, 18-33 évesek.
Részletesebb videók
Az emberi elemeket – arcokat, embereket és hitelességet – tartalmazó videók a legnépszerűbbek a TikTokon. Ezért volt olyan nagy sikere az influencer marketingnek. A videó kevésbé valószínű, hogy elveszik, mert a néző ismeri és bízik egy ismerős arcban. Tehát ha nem fél attól, hogy kamerán látják, lépést tart a legújabb stílusokkal stb., A TikTok az Ön számára.
Hozzáadott érték
A mai videónak többnek kell lennie, mint pusztán vizuálisan kellemesnek. Éppen ellenkezőleg – az értékes információk és az érzelmi hatás nagyobb a kereslet. Nem kell túlságosan promóciósnak lennie egy influencer kampánnyal a TikTokon. Valójában meg kell lepnie és örülnie. Ennek egy igazán jó módja a történetmesélés.
Következetesség
Ha a költségkeretedben csak egy influencer kampány fér el, csalódásban lesz részed. A TikTok egyik dolog a sebessége. A trendek gyorsan változnak. Ez azt jelenti, hogy egyetlen kampány nem elegendő az ismertség megteremtéséhez és a márka céljainak eléréséhez. A rendszeresség és a folyamatosság a legfontosabb tényezők.
A formátumok királya: Videó
A videó „megy” olyan platformokon, mint a Pinterest és a TikTok. Mit tett az Instagram a TikTok gyors növekedésére válaszul? Reels, kitaláltad, igaz? Az Instagram algoritmus már régen visszavonult a rövid videókhoz.
Minden másodpercért harcolnak, amit az emberek a közösségi média nézésével töltenek. Három másodperced van arra, hogy interakcióba lépj egy videóval. Ennyi időbe telik, amíg a néző eldönti, hogy kihagyja vagy megnézi a videót.
Többcsatornás influencer marketing
Egy Instagrammer megtalálása és elvárása tőle, hogy kizárólag az Ön által preferált platformon tegyen közzé, nem befolyásoló marketing. Valójában a mai befolyásolók többplatformos felhasználók. A marketingkezdeményezések lehetőségei ezért szélesebbek, és azokat teljes mértékben ki kell használni.
A hírnév online kezelése
A márkával kapcsolatos pozitív megjegyzéseket a legjobb marketingnek tekintik. Tegyen fel kérdéseket a tartalomkészítőknek, mintha az ügyfelei lennének. Kérje ki véleményüket, ajánlásukat, észrevételeiket, vagy mondják-e el másoknak az árukat. Sokkal több módja van az influencer marketing használatának a szilárd online jelenlét kiépítéséhez. Csak annyit kell tudnia, hogyan kell használni őket. Tehát hogyan használja fel a hírességek jóváhagyásait?
Tegye közzé őket saját blogján, webhelyén vagy hírlevelében. Keresse meg őket márkája üzleti Google-profiljában vagy közösségimédia-fiókjaiban. Jóval azután, hogy a fizetett erőfeszítés véget ér, az erős hírnév hirdetése folytatódik.
A nagykövet megjelenése
Fontos megérteni a különbséget az influencer és a nagykövet között. Bár nem minden influencer nagykövet, minden nagykövet befolyásoló. Egy termék vagy márka következetes népszerűsítésével az influencer nagykövetté válik.
A neve azonnal eszébe jut, amikor az emberek a márkára gondolnak, és a partnerség valódinak tűnik, ami előnyös az ügyfelek viselkedése és a márkafejlesztés szempontjából. Ezért az influencerekkel való hosszú távú partnerség elengedhetetlen a hosszú távú márkafejlesztéshez vagy a célok eléréséhez.
Tudtad…?
- Sok Zers generáció nem használja a Google-t, ezért gondolja át, hogy minden közösségi média platformot használnia kell-e velük
- A Z generációs közösségi média felhasználóinak körülbelül 40% -a inkább az Instagramon vagy a TikTokon keresne. A közösségi hálózatok okos algoritmusai olyan anyagokat mutatnak nekünk, amelyek relevánsak számunkra az általunk nyújtott információk szerint – érdeklődési körök, kulturális szempontok stb.
Soha nem tudhatod, mikor botlik valaki a cégedbe „new age googling” közben, ezért légy tisztában a közösségi média jelenlétével. Ne feledje, hogy az influencer marketing kezdeményezésekbe történő befektetés néha kockázatot jelent a vállalat nevére és hírnevére. A személyiség helyes megválasztása, a kampány végrehajtása és a jelentések kritikus fontosságúak.